XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować
#211
Napisano 04:56, 04.08.2019
Klucz dynamometryczny wychylny do dokręcania pokrywy zaworów? I dlaczego wychylny?
#212
Napisano 05:38, 04.08.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#213
Napisano 06:23, 04.08.2019
Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.
Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 06:56, 04.08.2019
#214
Napisano 07:25, 04.08.2019
https://s.click.alie....com/e/bzLWrq9E
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
#215
Napisano 09:00, 04.08.2019
Podchodzisz jak do operacji.. Dynanometryczny nie jest potrzebny.. Wszystko już było opisane z tym tematem
Po prostu chcę wykonać wszystko poprawnie, z należytą dokładnością.
Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.
Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami
Dzięki wielkie za odpowiedzi i pomoc!
#216
Napisano 09:49, 04.08.2019
Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.
Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami
Przy użyciu klucza dynanometrycznego nie raz urywali śrubki..byly o tym posty.. Z wyczuciem mała grzechotka 1/4 cała do pierwszego oporu, tyle
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#217
Napisano 19:49, 16.08.2019
tu nie trzeba zadnego doswiadczenie
krecimy gwintem , idzie lekko i nagle pyk opor nie idzie- no i koniec, nie ma zadnego - " a jeszcze dokrece mocnej"
to naprawde nie fizyka kwantowa
i jak wuzej Edek
Nie jeden juz zerwal gwint uzywajac dynamometrycznego na tych srubach
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#218
Napisano 15:03, 12.11.2019
Opinia od amatora który zrobił pierwszy raz regulację bez wprawy :
1) nakrętki pokrywy dokręcam solidnie z wyczuciem ale bez mocowania się grzechotką
2) nakrętki na śrubkach regulacyjnych również solidnie bez szczypania się ale bez dociągania jak szpilki w kołach
3) szczeliniomierz tylko gięty i w moim przypadku zostawiłem listki tylko od 0.20-0.40 reszta tylko utrudnia wysuwanie ich i wydłuża prace
4) bez pośpiechu sprawdzać szczeliniomierzem bo bywa sytuacja że wydaje się ciasno a przez słaby dostęp listek jest krzywo przesuwany i w rzeczywistości szczelina jest większa
5) po dokładnym przelocie wszystkich zaworów jeszcze jedna rundka korekcyjna
#219
Napisano 11:19, 13.11.2019
Siema, na dniach biorę się za regulację zaworów i mam jeszcze pytanie. Oczywiście będę ustawiał wartości luzów zaworowych pomiędzy skrajnymi wartości tzn 0,23 i 0,30 i po tym zabiegu z przebiegiem kilometrów (po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów od regulacji) wartości zaworów będą się zmniejszały, tzn będą poniżej 0,23 i 0,30, czy zwiększały, powyżej tych wartości? Silnik K20Z2 na benzynie.
Użytkownik rudi0018 edytował ten post 11:20, 13.11.2019
#220
Napisano 12:14, 13.11.2019
U mnie wszystkie były ciaśniejsze niż powinny ale gdzieś czytałem że potrafi się rozjechać też w drugą stronę.
#221
Napisano 12:32, 13.11.2019
Na pb (o to pytano) tak nie jest - tu raczej się zwiększają (ale czasami nie) i to po wielu tysiącach kilometrów (patrz w instrukcji jaki jest interwał kilometrowy regulacji).
#222
Napisano 14:09, 14.11.2019
A jednak, jednym się zwiększają luzy, a innym zmniejszają, a jakie zdanie mają osoby, które na co dzień regulują zawory?
#223
Napisano 18:28, 14.11.2019
Setki silników już regulowałem od k-serii po l-serie..
Rizjezdza się na plus przeważnie na samym pb, szczególnie widoczne przy silnikach R-serii... Na minus przy lpg.. Szczególnie widać to na silniku k24z3..
Tyle
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#224
Napisano 20:54, 14.11.2019
A nie myśleliście o użyciu czujnika zegarowego na statywie magnetycznym do ustawiania luzu zaworowego , ponoć naj dokładniej jest tak właśnie.
#225
Napisano 21:06, 14.11.2019
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych