myjcie silniki ale na zimnym nigdy na cieplym ! chyba ze chcecie miec uszkodzenie lub pekniecie bloku czy kolektora . zabezpieczyc folia elektryczne urzadzenia i smialo lac plyn i plukac woda
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 15:21, 14.05.2014
#17
Napisano 20:23, 14.05.2014
nie no z tego co ja słyszałem to diesla myje się na odpalonym silniku i sam widziałem jak myli a co do ciepłego silnika w moim przypadku to nie będę próbował wole myc na zimnym i czekać dwa dni aż samo sobie swobodnie odparuje
#18
Napisano 21:12, 14.05.2014
bez przesady po 2 h na słoneczku było tip to, auto jeździ i nic się nie dzieje
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#20
Napisano 08:54, 15.05.2014
Temperatura bloku silnika jest porównywalna z temperaturą płynu chłodzącego więc około 90'C . Nawet jeśli silnik będzie mocno rozgrzany to po 30 minutach będzie miał jakieś 50'C . Ta drastyczna różnica temperatur nie wpływa na pękanie silników . A dolewał ktoś kiedyś zimną wodę do gotującego się czajnika- czy czajnik pękł ?
#21
Napisano 09:01, 15.05.2014
a bo to raz czajnik pękł
może dogonimy temat z olejami
nie ma naszych acco mega gigantycznej elektroniki i kilometrów kabli, aby obawiać się mycia silnika, poza tym nawet jeśli by były to chyba każdy producent to musi zabezpieczyć przed kałużami , ulewami itp itd więc nie dramatyzujmy
dodatkowo, kto chce to sobie umyje, kto nie to nie, nie jest to czynnyść potrzeba do bezawaryjnej pracy samochodu tylko dla lepszego samopoczucia i zabicia czasu jeśli ktoś się nudzi
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#22
Napisano 09:11, 15.05.2014
w tamtym roku myłem motor w lato.. przyjechałem był gorący bo było ok 30 stopni w dzień. postał godzinę może półtorej.. środek do mycia silnika na całą komorę wszędzie.. poczekałem 5 min i normalnie woda z karchera i ogień. nieczego nie zasłaniałem ani ssaka ani alternatora ani cewek ani skrzynek bezpiecznikowych.. toć kurna nie polonez ... umyłem poczekałem 5 min i odpaliłem motor.. i chodził sobie 30 min na wolnych obrotach normalnie na gazie bez kombinowania.. nie ma co popadać w paranoje..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#23
Napisano 09:19, 15.05.2014
Ja umyłem silniczek przy okazji polerki karoserii, a wszytko, żeby Hania lepiej prezentowała się dla oka.
Pisałem wcześniej, że używam K2. Czasami zostaje biały osad, nawet po silnym strumieniu wody. Jest to normalne, płyn ma dodatkowo lekkie właściwości odrdzewiające
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#24
Napisano 09:43, 15.05.2014
Użytkownik accord034 edytował ten post 09:46, 15.05.2014
#25
Napisano 12:55, 15.05.2014
nieczego nie zasłaniałem ani ssaka ani alternatora ani cewek ani skrzynek bezpiecznikowych.. toć kurna nie polonez ...
chyba temat został już wyczerpany
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#26
Napisano 13:52, 25.05.2014
chyba temat został już wyczerpany
jeszcze nie
nikt nie napisał że ten środek K2 nazywa się AKRA
używam, polecam
chyba temat został już wyczerpany
teraz już tak
Użytkownik Prywo edytował ten post 13:53, 25.05.2014
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#27
Napisano 16:38, 25.05.2014
oka dzieki
#28
Napisano 20:13, 27.05.2014
ja raz jak myłem karcherem to nie mogłem później pół dnia odpalić ale okazała się błacha sprawa - jakimś cudem dostało się trochę wody pod kopułę aparatu zapłonowego i zrobiła się dosłownie taka mgiełka na obudowie aparatu od środka i iskra skakała gdzie chciała:) Także jak po umyciu nie odpala to najpierw tam zajrzyj, aparat od spodu ma mały otwór i może tam się chlapnąć przypadkiem;)
#29
Napisano 18:50, 24.03.2015
podpinam się pod temat żeby nie robić syfu
umyłem dziś silnik, zabezpieczyłem alternator, skrzynke z bezpiecznikami, zapłon i komp od gazu, do tego odpiąłem klemy i zabezpieczyłem je również.
Wszystko ładnie i pięknie, wyschło sobie i odpaliło normalnie ale po chwili wywaliło błąd nr 1 czyli: podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa.
Co mogło się stać? Zalałem wtyczkę od lambdy? odpiąć wysuszyć, psiknąć wd40 i powinno hulać czy coś innego radzicie? Mam nadzieję że nie będę musiał wymieniać sondy...
EK3 -> BB3 -> EG8 -> CG8 -> CH1 -> BB3 -> CM1
#30
Napisano 19:01, 24.03.2015
Napewno nie popsikać WD40 tylko preparatem typu kontakt
Wysuszyć wtyczkę, sprawdzić przewody, skasować błąd i jeździć/obserwować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, problem czy nie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych