XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!
#46
Napisano 11:27, 21.06.2010
odnosnie tego spalania to tez tylko do pewnych obrotow kiedy go gonimy spalanie bardzo podobne jak nie takie samo jak w mojej VIIgen a osiagi gorsze do tego z dolu sie gorzej zbieral. pozniej jak oddawalem to sprzedawca powiedzial ze w VII ten 2.0 byl fenomenalny w porownaniu do tego co jest w VIIIgen. z dieslem tez powiedzial ze jest gorszy niz i-ctdi mimo ze m 10km wiecej nie czuc tak tego. za to bardzo chwalil nowy 2.4:) powedzial ze tu nic nie zepsuli a jedynie poprawili. dlatego mysle ze nastepne auto jak nie bedzie to bmw albo subaru to bedzie wlasnie honda z 2.4 chyba ze bedzie to CTR:)
#47
Napisano 13:46, 21.06.2010
#48 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:02, 21.06.2010
#49
Napisano 15:26, 21.06.2010
na slasku honda autokopex w katowicach uzycza samochod na weekend.
#50
Napisano 15:44, 21.06.2010
po miescie trudno filtr dopalic, ale sa miasta i miasta , generalnie wmiescie to filtr sie zapycha...A co to znaczy krotki dystans? Codziennie robie ok 20-30 km po miescie.
no to watek o dpf kolego...BTW. dieslem spalam na miescie jezdzac bez klimy ok 7,5 do 8L. Ile lyka na miescie 2,0 jezdzac bez szalenstw tak do 3tys. obortow bez klimy?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#51
Napisano 17:35, 21.06.2010
No to cholerka jak Ci ludzie jezdza po miastach ,u mnie to ciagle widze passata b6 2,0 tdi ,nowe octavie 2,0tdi ,avensis d4d ,accordow w dieslu to jest malo ,glownie vtec ? Moze nie taki diabel straszny skoro tyle diesli jezdzi i to wszytkie z dpf a pare osob ma klopot i sie robi szum na ten temat?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#52
Napisano 19:23, 21.06.2010
kazdego co znam i ma dpf ma problemy, albo inaczej: nie znam nikogo co to ma i juz jakis walkow nie bylo, wiekszosc moich znajomych ma auta nowki z salonu brane, zeby nie bylo ze o jakis szrotach piszea pare osob ma klopot i sie robi szum na ten temat?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#53
Napisano 20:54, 21.06.2010
U mnie tata ostatnio dał auto komuś i oczywiście musiał ładnie po garach dać bo aż hamulce było czuć podobno:( nie wiem nie widziałem. W każdym razie pojechał go odwieź i po powrocie mówi mi, że auto dziwnie pracuje tzn. nie równo i obroty falują itp. Na domiar pokazała sie kontrolka oznaczająca że do wizyty w serwisie na przegląd 1.130 km chyba. Tata nie umiał wyłączyć tego (swoja droga samo sie powinna wyłączać po chwili) i się załamał. Ja oczywiście skwitowałem że auta i kobiety...... W każdym razie po jakimś czasie idę i odpalam - silnik był jeszcze ciepły bo sprawdzałem olej. Po przejechaniu 10km wracam do domu i faktycznie obroty falują tak 800-900 a może 900-1000 już nie pamiętam, wszystkie wiatraki się powłańczały na postoju, hałas jak diabli a najgorsze jest to że z tłumik tak jakby pierdział jakby przepalony! po chwili myślę no ładnie tata sobie autko załatwił. Jednak chwila namysłu i myśle moze to ten DPF. Wiec w droge 4 bieg i tak 2.600-2.800 RPM i po powrocie faktycznie jak ręką odjął. Wiec rozumiem to było jedno z wypalań. Juz tyle jeździliśmy i jeszcze takie coś sie nam nie zdarzyło. Najgorsze są te falujące obroty - jak się klime wyłączy nie tak bardzo ale z klimą faluje i tak nienaturalnie pracuje jakby za dużo paliwa nie wiem.
Pytanie do posiadaczy 2.2D czy u siebie też zauważyliście coś takiego?
#54
Napisano 20:56, 21.06.2010
I to nie ja robię szum z dpf, tylko takie są realia.
Żadnych zamian nie będzie, padło na diesla, zostanie diesel. Nie to, ze chodzi mi o spalanie, bo nieszczególnie mnie to interesuje, tylko delikatnie mówiąc poddenerwowuje mnie to gdy czytam, że benzyna spala prawie tyle samo. Wtedy myslę sobie, że diesel nie jest oszczędny w wykonaniu hondy.
#55
Napisano 21:04, 21.06.2010
#56
Napisano 21:05, 21.06.2010
Nie. U mnie po prostu podaje więcej paliwa i zauważasz to po wzroście chwilowego spalania, np. jak jechałem na tempomacie na trójce 2500 rpm i 60 km/h, to pokazywał 10.3, gdzie w takich warunkach normalnie spala około 5 litrów na chwilowym. Poza tym, tak jak juz pisałem dało sie też to zauważyć, że jak puszczałem pedał gazu, to chwilowe nie spadało do zera, tylko zostawały 2-3 kreseczki, a powinno być momentalnie zero kresek na chwilowym. Oznaczało to, że podawał paliwo- dotrysk- do dpf, a to należy wypalic, jak nie wypalisz, to powiększy się stan oleju i tak w kółko, qrwa!Pytanie do posiadaczy 2.2D czy u siebie też zauważyliście coś takiego?
Straszna mieszanina.
P.S. pamiętam w tamtym roku jak pojechałem do aso i powiedziałem, że coś za duzo oleju, to mi odciągnęli, a to pewnie było przez dpf
#57
Napisano 21:21, 21.06.2010
#58
Napisano 21:32, 21.06.2010
zwiekszona jest dawka i zmieniany kat wtrysku, stad moze plywajace wolne obrotyWłaśnie te obroty mnie zaciekawiły.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#59
Napisano 21:33, 21.06.2010
#60
Napisano 21:37, 21.06.2010
i pamietajcie ze ten dodatkowy wtrysk idzie tez w olej silnikowy i go rozrzedza, trwale to te silniki nie beda...
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych