Witam mam problem, gdy zrobiło się zimno pojawia się problem z odpalaniem silnika auto na początku łapie odrazy ale nie trzyma obrotów muszę trzymać go na obrotach żeby załapał a jak nie trzymam i jak zgaśnie to muszę go chechłac parę dobrych minut rozrusznik kreci iskra jest niby chce złapać co może być przyczyną? Krokowy? podpowiem że dziś świece wymieniłem i dalej to samo
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:04, 03.12.2014
#2
Napisano 21:57, 03.12.2014
Witam mam problem, gdy zrobiło się zimno pojawia się problem z odpalaniem silnika auto na początku łapie odrazy ale nie trzyma obrotów muszę trzymać go na obrotach żeby załapał a jak nie trzymam i jak zgaśnie to muszę go chechłac parę dobrych minut rozrusznik kreci iskra jest niby chce złapać co może być przyczyną? Krokowy? podpowiem że dziś świece wymieniłem i dalej to samo
Przyczyn może być dużo i jest to wróżenie z fusów, ale przypomnę tobie i innym o takim zabiegu, który powinno się co jakiś raz wykonać.
Kup dodatek do benzyny wytrącający wodę. Nie myl z innymi specyfikami czyszczącymi układy wtryskowe. Woda wykrapla się z powietrza w zbiorniku szczególnie jak jest w nim mało paliwa i duże różnice temperatur na zewnątrz. Jak jej się trochę uzbiera na dnie potrafią się tworzyć kryształki lodu. Może też dostać się do układu paliwowego i powodować objawy takie jak u ciebie.
Nie gwarantuje, że to rozwiąże twój problem, ale koszt minimalny w porównaniu do kolejnych remontów.
Koniecznie podziel się z innymi czy dało to jakieś efekty.
#3
Napisano 22:08, 03.12.2014
w jakim stanie jest kopułka i palec?
#4
Napisano 22:18, 03.12.2014
Czy masz seryjny ECU H22A7 czy może strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 07:55, 04.12.2014
chetnie bym ci udzielił odpowiedzi ale nie mam zielonego pojecia...Czy masz seryjny ECU H22A7 czy może strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?
#6
Napisano 08:32, 04.12.2014
czujnik ECT pewnie sie skończył.
na 101% nie ma P28 i krokowca na obd1
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 09:58, 04.12.2014
na zepsutym czujniku tez by odpalił i pewnie checka by miał od razu, skoro iskra jest to może coś z paliwem, może zamarza w filtrze paliwa, za filtrem do listwy jest trochę paliwa więc na nim odpalasz i gaśnie, potem krecisz aż w filtrze puści i zapalasz i jak jest juz przepływ stały to nie zamarza i śmigasz. Nie mówię że tak jest ale na starch filtrach różne rzeczy widziałem, no chyba że masz nowy filtr to wtedy dla pewności sprawdź iskrę przykładając świecę do obudowy silnika i patrz czy jest iskra gdy pomocnik kręci, jak jest to zobacz czy jest paliwo wąchając w otwarty cylinder po kręceniu. Może po prostu przekaźnik pompy paliwa ma zimny lut, a to sprawdź tak że jak nie odpala a Ty przekręcasz stacyjkę słuchaj czy pompa pracuje. To takie moje przemyślenia.
#8
Napisano 07:41, 05.12.2014
I fajnie by było jakby ktos mi napisal jak sprawdzix czy może "strojony P28/30 + krokowiec OBD1 na adapterze ?"
Bo nie wiem o co chodzi^^
#9
Napisano 09:35, 05.12.2014
chodzi o kompa, więc sprawdź jakie masz oznaczenie kompa, czy seryjny czy pod strojenie właśnie p28
#10
Napisano 23:38, 05.12.2014
IAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?
#11
Napisano 01:18, 06.12.2014
IAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?
Czy na pewno IAC jest podgrzewany zależnie od dodania gazu?
Precyzyjne sprawdzanie pracy zaworu IAC.
http://www.gmtruckcl...ce-today.26461/
Użytkownik LK3 edytował ten post 01:37, 06.12.2014
#12
Napisano 07:07, 06.12.2014
problem pojawił się jak przyszly pierwsze przymrozki i mam tak codziennie podczas odpalania auto stoi pare dobrych godzinIAC konczy bardzo powoli żywot, jest podgrzewany dwoma przewodami. Jak trzymasz gaz to go podgrzewasz i ożywa. Problem zapewne pojawia sie tylko po długim postoju jak jest zimno?
#13
Napisano 10:57, 07.12.2014
nie zależnie od dodawania gazu, bez wcisniętego gazu auto koledze by zgasło. Jak potrzyma i nagrzeje sie układ to iac jest w stanie trzymac juz wolne obroty. Nie wiem po co ten obrazek, wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa
#14
Napisano 11:33, 07.12.2014
wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa
W tym rzecz, że nie wiemy tego czy wszyscy to wiedzą, ponieważ forum czytają także przypadkowe osoby i należy wyrażać się precyzyjnie. IAC jest nie tylko podłączony do kompa, ale jest przez niego sterowany. Ja się nie obrażę jak mnie ktoś poprawi dla dobra tego forum.
#15
Napisano 17:53, 08.12.2014
tak bartek dobrze zrozumiał podczas odpalania musze trzymac gaz poniewaz auto nie zalacza ssania I po krotkiej chwili odrazu gasnie, po tej sytuacji mam problem z ponownym uruchonieniem silnika musze odpalac z dobre 3-10 minut ostatnio mi prawie akumulator padl na wykonczeniu sie odpalilnie zależnie od dodawania gazu, bez wcisniętego gazu auto koledze by zgasło. Jak potrzyma i nagrzeje sie układ to iac jest w stanie trzymac juz wolne obroty. Nie wiem po co ten obrazek, wszyscy wiemy ze iac jest podłączony do kompa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, h22a7, type R, honda, silnik
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych