Jak możesz kolego stwierdzać ,że było wszystko cacy skoro razi checkiem. Jak dla mnie troszkę piszesz bajeczkę. Zaczynasz robote od tyłka strony. wali checkami po desce i zamiast tym sie zainteresować to auto leci do lakiernika xd Wg. mnie sam sobie naważyłeś tego piwa lekcewważeniem tego lub VTEC działa, ale myślałeś ,że jak kupisz acorda w serii to będzie kopał bez turbo jak conajmniej NSX.\
napisałeś ,że trzyma serie? gdzie to sprawdziłeś na czym ? daj wykres...
Jakbyś dobrze przeczytał to byś wiedział, że wymieniłem sondę lambda i wygasiło check na lpg a na benzynie świeci się nadal elektryk nie wiedział dlaczego, więc przez chwilę jeździłem, VTEC pracował normalnie było słychać i czuć aż do wymiany oleju i wcale nie liczę na to, że samochód będzie nie wiadomo jak przyśpieszał bo tego nie oczekuje, stwierdzam, że trzyma serię po jego V-max i przyśpieszeniu dało radę wyciągnąć na trasie z wawy 210km/h i to całkiem sprawnie.
Co do lakiernika to byłem z nim umówiony na taki termin więc samochód odstawiłem a po powrocie od lakiernika hanka wyląduje znów u elektryka ale tym razem bardziej ogarniętego.
A na przyszłość radzę Ci czytaj uważniej a nie sadzisz swoje wymysły i nic nie wnosisz do tematu po za mówieniem mi co mam robić ze swoim samochodem.