Według mnie ten akumulator nadaje się na śmietnik już skoro napięcie jest w okolic 12.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Alternator raz ładuje raz nie
#32
Napisano 12:24, 20.03.2014
Oczywiście, że nie jest ok. Sprawny akumulator odznacza się wartością ~12,5V.
Do 12V jeszcze jest okej powiedzmy, ale poniżej, to już trupek. Widzisz alternator ładuje Ci ładnie. Ale akumulator tego nie trzyma. Albo on jednak nie jest nowy albo jak pisał jeden z przedmówców - coś żre prąd, stąd taki zanik po nocy. Sprawdź pobór prądu i będzie już wszystko jasne. Alternatora bym się w ogóle nie czepiał, bo wygląda jak najbardziej dobrze. Sam fakt, że pisałeś, że podłączasz prostownik na dosłownie pół godziny i już wystarczy daje do myślenia. Powiedz jeszcze, co się dzieje w momencie gdy nie ma siły odpalić ? Kontrolki sa, kręci i w moment siada i już nie kręci ? Czy w ogóle nie kręci ? Czy jeszcze inaczej ?
#33
Napisano 13:16, 20.03.2014
Jeśli nie to trzeba się rozejrzec za nowym aku, myślę nad tym yuasa tylko nie wiem gdzie poza ebayem można dostać go w UK. No i jaki najlepiej wybrać do diesla.
Dziękuję wszystkim za rady, bardzo pomagaja . Takie pytanie jeszcze odnośnie forum, ja używam Tapatalka w telefonie do tego forum. Czy jest możliwość na kompie dodać wam jakieś punkty rep tak jak na innych forach?
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 13:18, 20.03.2014
#34
Napisano 18:22, 20.03.2014
Wyjmowanie bezpieczników naturalnie ma sens, jednak zajmie to bardzo dużo czasu. Podjedź do ogarniętego elektryka i zmierzy Ci pobór prądu miernikiem, będziesz miał czarno na białym (bo powinien to zrobić przy Tobie, gdyż zajmie to z 5 minut maks) i będziesz wiedział czy jest okej i jednak akumulator czy należy szukać pożeracza - wtedy ma sens wyjmowanie bezpieczników w celu wyeliminowania pożeracza, jednak w dalszym ciągu wypadałoby robić to w poparciu o miernik aby mieć klarowny wynik na bieżąco.
#35
Napisano 18:48, 20.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 19:57, 20.03.2014
Bierz go! A jeszcze taka jedna sugestia. Poszukaj na swoim aku daty produkcji powinna byc gdzies wytloczona. Jak bateria bedzie miec 4 czy 5 lat to nie mamy tu o czym dyskutowac. A i jeszcze pytanie ile razy Twoj akumulator byl wydojony do tzw zera? To skraca zywotnosc baterii a skoro Ty kupowales auto od ciapatego to pewnie byl to jakis chandlarz i Twoj accordzik mogl nawet pol roku stac z tym akumulatorem nieodpalany. Jak piszesz, ze 2 razy zakreci i robi sie choinka to stawiam na aku.
A jesli jeszcze wahasz sie z wymiana aku to koniecznie sprawdz pobor pradu na postoju. Nie chodzi o napiecie tylko o prad (ampery).
Użytkownik lipson edytował ten post 20:02, 20.03.2014
#37
Napisano 20:24, 20.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 20:33, 20.03.2014
Moja bateria ma juz chyba 5 czy 6 lat, ale nigdy nie dopuscilem do jej rozladowania. Jak auto szlo na wymiane silnika to priorytetem bylo odlaczenie batki od auta, wyniesienie w jakies cieplejsze miejsce (swap byl w srodku zimy) i co tydzien podpiecie do prostownika na 1-2 godzinki. Mam nadzieje, ze jeszcze ze 2 lata posluzy a jak nie to z checia kupie swojej "dziewczynie" nowy aku :P Tylko, ze ja mam benzynke a one ponoc mniej pradu potrzebuja...
Napisales, ze alternator Ci siadl kiedys. Jakie byly oznaki?
Użytkownik lipson edytował ten post 20:35, 20.03.2014
#39
Napisano 22:18, 20.03.2014
Zresztą żonie tez jakiś prezent się należy
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 22:19, 20.03.2014
#40
Napisano 22:38, 20.03.2014
Brak ładowania ewidentny brak ładowania, podpinalem pod mierniki i wyszło że alternator nie ładuje. Teraz jest ok i wychodzi na to ze chyba faktycznie ten aku do wymiany będzie.
Zresztą żonie tez jakiś prezent się należy
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Zona na pewno bedzie zadowolona
#41
Napisano 19:25, 21.03.2014
akumulator który jest już na wykończeniu ma to do siebie, ze bardzo szybko się ładuje ( nawet ładując prostownikiem) i pokazuje, że jest niby pełny, ale równie szybko niestety się rozładowuje, bo już po prostu nie ma pojemności. A do swojego diesla taka yuasa typu YBX5096 będzie jak znalazł.
#42
Napisano 21:53, 23.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#43
Napisano 22:07, 23.03.2014
to teraz czekamy czy pojawi sie problem z porannym odpalaniem zmierz pobor pradu na postoju tak dla samego siebie ;D
I sprawdzaj napiecie aku rano przed odpaleniem. U mnie jest 12,6V a bateria ma juz z 5 lat.
Użytkownik lipson edytował ten post 22:09, 23.03.2014
#44
Napisano 20:14, 15.04.2014
to teraz czekamy czy pojawi sie problem z porannym odpalaniem zmierz pobor pradu na postoju tak dla samego siebie ;D
I sprawdzaj napiecie aku rano przed odpaleniem. U mnie jest 12,6V a bateria ma juz z 5 lat.
I jakie efekty obserwacji ?
PS.
Przeczytałem cały wątek i dodam coś od siebie ... nie mam co prawda stałego pomiaru napięcia przez interface BT, ale zauważyłem coś co może wskazywać na istnienie/działanie ELD lub przynajmniej zmiennego napięcia. Otóż czasami stojąc w korku, spryskując szyby czy też normalnie włączając wycieraczki - chodzą one z różną szybkością. Myślałem, że mam jakieś halucynacje, ale sprawdzałem to kilkukrotnie i nie ważne czy przełączę je na "czasówkę" czy uderzę dźwignię, by tylko raz przemiotła szybę - zdarza się że czasami przemkną one szybko, a czasami zdecydowanie wolniej. Jedyne co przyszło mi do głowy - to niższe napięcie.
Pozdrawiam,
Michał
#45
Napisano 20:25, 15.04.2014
prędkość wycieraczek na pewno jest powiązana z prędkością pojazdu. Na pewno to działa przy czujniku deszczu. mimo manualnej możliwości ustawienia "czułości" czujnika i prędkości pracy wycieraczek to swoją drogą sterują się one sam ze względu na prędkość jazdy im szybciej się jedzie tym szybciej chodzą wycieraczki - wiadomo. czy też to działa na trybie wycieraczek standardowych bieg I, II szczerze mówiąc nie przyglądałem się temu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych