XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 00:04, 14.09.2011
ET40 i jest dość schowane, na ET 45 będzie jeszcze bardziej :-/ Zaczynam wątpić czy będzie to wyglądać tak jak chce...
#17
Napisano 06:23, 14.09.2011
Enriqe, zwróć uwagę felga 7" jeżeli bedzie 7,5" to już pójdzie na zewnątrz więc ET 45 i szerokośc felgi 7,5" bedzie OKEnriqe u mnie jest 17 et40 7'', guma 205/45 tak to wygląda
#18
Napisano 10:40, 14.09.2011
Warto się bawić w jakieś dystanse jak coś?
#19
Napisano 10:44, 14.09.2011
a dystanse sobie odpuść - chyba ze zmienisz szpilki na dłuzsze
#20
Napisano 18:29, 15.09.2011
Na forum w galeriach widzę że przeważają 215/45 w 17-tkach a tutaj piszecie o 215 że będzie balon czego nie widzę w galeriach więc się zastanawiam.
Felgi będą 7 calowe, ET 40 dobrze się wpasują? chodzi mi też o efekt wizualny na szerszych oponkach.
Proszę o rade.
#21
Napisano 19:57, 05.10.2011
215/45 na 7"
Balona nie zauważyłem, jednak zależy też to od firmy opon (inne po prostu inaczej układają sie na feldze).
Felgi o rozmiarze który podałeś idealnie się wpasują. Co do opon to 205/45 rzeczywiście jest najlepszym zamiennikiem jednak polecałbym 205/50. Zmiany w srednicy koła nie bedą bardzo odczuwalne a komfort o niebo lepszy. Sam przejechałem się na felgach 205/50 i jeździ się lepiej niż 215/45. Pierwsza sprawa to to, że są cichsze i bardziej "miękkie" .Spalania nie miałem okazji sprawdzić ale pewnie też bedzie mniejsze. Wyższa opona wizualnie wypełni nadkola jeśli nie myslisz o glebie. Sam na wiosne wymieniam opony na 205iątki. Ja Accorda kupiłem z myślą o komfortowej jeździe z zacięciem sportowym więc uważam że 205/50 R17 to doskonały kompromis.
#22
Napisano 23:35, 31.08.2014
#23
Napisano 06:33, 01.09.2014
ja bym nie ryzykował - otwór centrujacy 66mm - trzeba redukcje na 64,1 mm, a poza tym według mnie ET 35 odpada
#24
Napisano 06:54, 01.09.2014
jak mialem 16x7 i et38 przy 205/55 oponie to przod delikatnie wystawal. wiec przy et35 jeszcze bardziej wyjdzie z nadkola kolo
#25
Napisano 12:10, 21.09.2014
#26
Napisano 13:47, 21.09.2014
Średnica: 17".......................................................................tak
Rozstaw śrub: 4x114,3........................................................tak
Szerokość 7"........................................................................tak
ET 35....................................................................................raczej nie - kółko pójdzie na zewnatrz z przodu
Średnica otworu centrującego 66,1 mm..............................nie - konieczny pierscien redukcyjny z 66.1 na 64.1
#27
Napisano 17:37, 21.09.2014
tak tylko 16x7 et 38 to balon i wystawala opona a nie felga. spokojnie sie zmiesci 17x7 et 35 przy oponie 205 czy 215.
jesli ktos odczuwa roznice miedzy 205/50 a 215/45 to gratuluje... tak samo jakby ktos odczul roznice miedzy 2.2 a 2.3 atm w kolku:) ale sa i tacy:)
w ksiązce serwisowej jest napisane ze ma byc 215/45 wiec takie kupcie, po co kombinować? otwor centrujacy o ile jest większy to kupujesz pierscien centrujący i po problemie. jak mniejszy to trzeba frezowac a tu już większa ingerencja... o ile zrobi to ktoś ogarnięty to spoko ale jak będzie choć lekko nie w cenralnym punkcie to będzie biło kierownica.
#28
Napisano 20:58, 21.09.2014
Blackfly z tym odczuciem to przesadzasz . Nie trzeba mieć szczególnie czułego tyłka żeby odczuć różnice między 215/45 ,a 205/50 niby wysokość bardzo zbliżona ale pewnie musi być inna konstrukcja boku opony .Nie dziwię się ,że to czuć od razu. do tego pewnie (zazwyczaj)215/45 indeks wyższy i nośność.
Nie uważasz ,ze to lepiej będzie wybierać dziury ?
http://4.bp.blogspot...ta_Spec_R_2.jpg
http://img10.imagesh...2/dsc06373a.jpg
http://i41.tinypic.com/fcp2fd.jpg
niż np to ?
http://img30.olx.pl/...iopomorskie.jpg
http://www.steveandl...ips_rearfit.jpg
a tu dwie koło siebie leżą
http://cdn.mkimg.car...ct=cafda00c7e10
Przecież tego nie trzeba nawet sprawdzać ..na pierwszy rzut oka 205 będzie bardziej komfortowa.Nawet z tym samym indeksem i nośnością
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:05, 21.09.2014
#29
Napisano 21:48, 21.09.2014
no i tam gdzie leza obok siebie nie widac roznicy. jedynie jasny kolor 215 potęguje wizualnie. nic szczegolnego. skoro Wy czujecie taką różnice to gratuluje wyczulonego tyłka, mnie chyba w dzieciństwie za często po nim lali ze nie czuje.
bark opony zależy od jej indexu, przeznaczenia jak i samej marki/modelu nie ma tu nic do tego profil. bo to nic innego jak procent szerokosci a skoro 215/45 to 96,75mm a 205/50 to 102,5 to tyle co różnica między nowa opona z całym bieżnikiem a zużytą.
tak wiem są tacy co czują różnice miedzy 2.1 a 2.2:) o czym już pisałęm ale zaden czujnik wstrzasów itp nie zanotuje różnicy większej jak błąd pomiaru:)
#30
Napisano 21:54, 21.09.2014
żartujesz ,że tam gdzie leżą razem nie widzisz różnicy ? to z tyłkiem i z oczami słabo . Wtedy nie dziwię się ,że dla ciebie nie ma różnicy.
nawet suche dane co podajesz " 215/45 to 96,75mm ,a 205/50 to 102,5" wystarczy żeby bezbłędnie za każdym razem wiedzieć na jakiej oponie się jedzie po nierównościach
Przecież to widać ,ze jest już zdrowy balonik 205/50/16
http://static.flickr...2958a6b.jpg?v=0
....co do procentów to przesadzasz z tym tłumaczeniem
To samo jest przy 225/45/17 , a 215/50/17 (takie mam teraz) .Spytaj kogo chcesz czy nie zauważył różnicy na plus w komforcie,bo widzę ,że cię nie przekonam.
Do opony 205/50/16 możesz porównać 225/45/16
...Blackfly......
wychodzi wtedy na to,a raczej według ciebie ,że komfort na oponie 225/45/16 i oponie 215/45/16 będzie taki sam ? To przeczy prawom Fizyki .
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:56, 21.09.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych