We Wrocławiu na przeglądach spaliny badają - wszelka rzeżba przy kacie mało wskazana ...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 14:19, 15.09.2018
#92
Napisano 19:39, 15.09.2018
Witam,
Mi kiedyś oderwał się jeden wkład ( katalizator w środku jest podzielony na dwa). W obudowie wyciąłem kwadrat 5 na 5 cm pomiędzy obudową a wkładem wcisnąłem kawałek blachy i zaspawałem. Pomogło tylko na jakieś 50 tyś km, potem powtórka zabiegu.
Użytkownik TomekVI edytował ten post 19:39, 15.09.2018
5,6,7
#93
Napisano 11:35, 16.09.2018
1. tak
2. nie
3. jeśli masz 2 sondy to zostaje kat uniwersalny lub tłumik w obudowie kata i emulator. Tylko nie daj się zrobić z ceną kata bo te z VI gen podobno do 1500zł chodzą
Nie wiem właśnie ile mam sond zapominałem sprawdzić ale jest to model Hondy Accord z 2000r. Widziałem na necie jest dużo tych "tłumików uniwersalnych" jaki i
'tłumików dedykowanych" do konkretnego modelu. Miał ktoś doświadczenie z tymi częściami jak się Wam sprawują?
Witam,
Mi kiedyś oderwał się jeden wkład ( katalizator w środku jest podzielony na dwa). W obudowie wyciąłem kwadrat 5 na 5 cm pomiędzy obudową a wkładem wcisnąłem kawałek blachy i zaspawałem. Pomogło tylko na jakieś 50 tyś km, potem powtórka zabiegu.
Nie ukrywam, że takie rozwiązanie podoba mi się najbardziej, bo jeśli te 2 wkłady <==> są w dobrym stanie to poco je wystukiwać. Nawet jeśli miałoby mi to pomóc na jakieś 40-50 tyś. to z moją jazdą starczyło by mi to na jakieś 4-5 lat. Jak myślisz poza tą blachą co może jeszcze się sprawdzić żeby to "zaklinować"
#94
Napisano 18:27, 18.09.2018
Nie wiem ja wybrałem opcje z kawałkiem blachy i efekty opisałem powyżej. Możesz spróbować dodatkowo jakiś klej odporny na wysokie temperatury, nie zaszkodzi.
5,6,7
#95
Napisano 12:08, 03.10.2018
Właśnie wstawiłem auto na wymianę tłumika środkowego i końcowego, poprosiłem o przyjżenie się dla kata i ewentualne usunięcie i zastąpienie emulatorem, ale warsztat kategorycznie mi tego odradził bo podobno podchodzą do badań czystości spalin dość rygorystycznie, jak podbijałem badania w marcu tego roku facet zakładał mi jakieś dziwne rury na wydech, ale nic nie powiedział więc pewnie było ok. Najgorsze że katalizatory są cholernie drogie w razie awarii.
#97
Napisano 13:42, 03.10.2018
Zamiennik 400 pln, nie majątek, a norma EURO3 jest.
Kasa w błoto... Przerabiałem temat zamiennika katalizatora (za 500 zł) i po roku wywalało checka odnośnie sprawności kata. Na przeglądzie spaliny nie mieściły się w normie, więc równie dobrze mogłoby go nie być. Stary się złamał, ale checka nie wywalało
#99
Napisano 16:26, 03.10.2018
Strasznie mieszane opinie są na temat zamienników, ale koniec końców każdemu kończyły się szybko tj. 1-2 lata. Jestem ciekaw tylko firmy AWG POLONEZ która produkuje katalizatory uniwersalne i cieszy się najlepszą opinią wśród zamienników.
#100
Napisano 09:22, 05.10.2018
jeżeli nie masz problemów z oryginałem to go nie ruszaj, to najlepszy kat pod względem trwałości jaki możesz mieć, zmienniki to tak jak piszesz - 1 - 2 lata i do wymiany, a co do badań to ci ludzie z warsztatu mieli rację, teraz badanie składu spalin jest jednym z punktów badania samochodu i nieodpowiedni ich skład jest podstawą do "niepodbicia dowodu"
Użytkownik rafisz edytował ten post 09:24, 05.10.2018
#101
Napisano 13:20, 21.10.2018
Posypał nam się kat i zastanawiamy się co w jego miejsce. Ponoć strumiennice dają metaliczny podźwięk, a co z takim tłumikiem przelotowym?
https://mtuning.pl/T...XTEiGG9K-D6qd3Q
nie będzie to brzmiało gorzej niż na oryginalnym katalizatorze?
Jaka jest najlepsza,w miarę tania opcja?
#102
Napisano 20:17, 24.10.2018
Siema, jak już Ci się katalizator posypał to wybij środek i zostaw samą puchę. Chyba, że chcesz sprzedać w całości to wstaw tłumik przelotowy w to miejsce. Ja mam wstawiony tłumik przelotowy i nie widzę różnicy w dźwięku.
#103
Napisano 15:04, 25.10.2018
Siema, jak już Ci się katalizator posypał to wybij środek i zostaw samą puchę. Chyba, że chcesz sprzedać w całości to wstaw tłumik przelotowy w to miejsce. Ja mam wstawiony tłumik przelotowy i nie widzę różnicy w dźwięku.
dźwięk dźwiękiem a przegląd w kwestii spalin Ci przechodzi samochód?
#104
Napisano 16:30, 25.10.2018
Yazid wiadomo, że nie przejdzie bez kata u mnie, nie ma się co oszukiwać. Przegląd miałem w lipcu i nie badali spalin. Swoją drogą nie spotkałem się jeszcze żeby badali spaliny, a robiłem przeglądy na różnych stacjach i różnymi samochodami. Nawet jak chciałem żeby zbadali spaliny w rodzinnej Skodzie to gość powiedział, że maszyna zepsuta Kolega wyżej pytał o "najlepszą, w miarę tanią opcję" Pozdro
#105
Napisano 21:47, 29.10.2018
Yazid wiadomo, że nie przejdzie bez kata u mnie, nie ma się co oszukiwać. Przegląd miałem w lipcu i nie badali spalin. Swoją drogą nie spotkałem się jeszcze żeby badali spaliny, a robiłem przeglądy na różnych stacjach i różnymi samochodami. Nawet jak chciałem żeby zbadali spaliny w rodzinnej Skodzie to gość powiedział, że maszyna zepsuta Kolega wyżej pytał o "najlepszą, w miarę tanią opcję" Pozdro
Ja rozumiem, mam akurat podobny problem i szukam po prostu tańszej alternatywy. Jednakże u mnie przegląd musi przejść. Zawsze, kiedy jeżdżę na przegląd chcę żeby mi sprawdzili spaliny. Mieszkam w Krakowie, więc wiem co to syfiarskie powietrze i wolę się do jego pogarszania nie przyczyniać.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych