XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 21:04, 16.01.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:35, 16.01.2009
Zacznę od tego, że porównali dziwne silniki. Ropniak ma 280 a benzyniak 200niutków. To daje dość znaczną różnicę mocy w koniach.
Z tego tekstu wynika jakoby benzyniak miał lepszą elastycznośc (!) niż diesel? (schemat na dole strony)
#33
Napisano 10:40, 17.01.2009
0-96km/h (0-60Mph) - pomiar GTECHem - 8,22 sek. jednak ciężko było robić te pomiary ponieważ koła często boksowały
Poniższe pomiary mogą być obarczone około 0,5 sekundowym błędem:
0-100km/h - pomiar stoperem bardzo niedokładny, bo ciężko samemu mierzyć i startować około 9 sekund
60-100 na 4 biegu - 7 sek
80-120 na 5 biegu - 9,61 sek
80-130 na 3 biegu - 7,2 sek
80-130 na 4 biegu - 8,45 sek
80-130 na 5 biegu - 10,72 sek
40-100 na 3 biegu - 7,29 sek
andref
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:47, 17.01.2009
Jestem bardzo wdzięczny za test również za wiele kombinacji. DZIęKI
Do 100km/h wyrwałeś całą sekunde, jest dobrze. Zastanawia mnie elastyczność bo choć accrodzik ma większą moc niż octa II po chipie, wyniki są bardzo zbliżone. Masa aut jest podobna. Czepiam się, wiem
#35
Napisano 23:04, 18.01.2009
A tak na marginesie, czy ktoś ma może dane dotyczące przełożeń skrzyni wersji 6 biegowej po lifcie?
andref
#36
Napisano 14:11, 22.01.2009
0-100km/h - pomiar stoperem bardzo niedokładny, bo ciężko samemu mierzyć i startować około 9 sekund
60-100 na 4 biegu - 7 sek
80-120 na 5 biegu - 9,61 sek
80-130 na 3 biegu - 7,2 sek
80-130 na 4 biegu - 8,45 sek
80-130 na 5 biegu - 10,72 sek
40-100 na 3 biegu - 7,29 sek
Z ciekawosci sprawdzilem u siebie, zakladam ze jakis blad trzeba zalozyc. Wczoraj byla okazja, i tak:
0-100km/h - 9,6s (mokro bylo, wiec VSA przy starcie pomrygalo)
60-100 na 4 - 7,7s
80-130 na 3 - 8,4s (potrzebna zmiana biegu przy okolo 120, wiec troche czasu ucieka)
80-130 na 4 - 9,3s
80-130 na 5 - 11,4s
40-100 na 3 - 7,7s
Tak wiec po wirusie wszedzie okolo sekundy roznicy.
Najmniejsza jak widze przy probach 60-100 i 40-100.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37
Napisano 17:34, 22.01.2009
Ale widać, że jednak wirusek jest niczego sobie, ponieważ czuję, że dużo lepiej się jeździ i spod świateł się lepiej rusza, jak trzeba to szybciej zrobić, aby zmienić później szybko pas na inny. No i wirusek nie jest bardzo ekstremalny, więc nie obciąża bardzo części, więc sprzęgło pewnie dłużej pożyje:)
No i zauważyłem, że żeby uzyskać maksymalne przyśpieszenie np. do 100 to należy ciągnąć tym silnikiem do 4500 obrotów przynajmniej na pierwszych 3-4 biegach tak jest rozłożony moment - mimo, iż po 3500 obrotach zaczyna spadać to i tak np. 2 drugim biegu będziemy mieć większą moc na kołach przy 4000 obrotach, niż po zmianie na 3, zmniejszeniu obrotów i przesunięciu na wyższy moment na silniku.
A co do spalania to się nie zmieniło, dalej pali mi 8 litrów po wawie.
andref
#38
Napisano 20:25, 22.01.2009
A na jakich trasach jezdzisz, ze Ci 8 litrow pali? u mnie 8.9 aktualnie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#39
Napisano 20:42, 22.01.2009
A hamujescz silnikiem? Bo ja odkąd kupiłem Hondę to tak, ale ogólnie nie jeżdzę jak kapelusz jak trzeba to przyciskam i jeżdzę dość dynamicznie. Trochę sporo Ci pali. Ja już mierzę spalanie odkąd kupiłem auto tankując pod korek i zawsze mi wychodzi koło 8 litrów, czasami 7,95 czasami 8,1, ale 8,9 nigdy nie miałem jeszcze. Może Twoja trasa to jeden wielki korek?
andref
#40
Napisano 21:28, 22.01.2009
Jak byly te mrozy to spalanie mialem 9.5-9.8, a silnik pokazywal optymalna temperature dopieroa przed wjazdem na parking w pracy.
Mysle, ze generalnie dlatego wiecej pali, krotkie trasy + centrum.
Bede robil na dniach przeglad okresowy, to ewentualnie jak cos nie tak jest to powinno wyjsc. wymiana filtrow i oleju, tez moze cos zmieni na lepsze.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#41
Napisano 22:17, 22.01.2009
W katalogu było podane, że wersja po lifcie pali o 0,1 litra więcej.
Ja u siebie zaraz po kupnie auta wymieniłem olej + filtr oleju, powietrza i paliwa. Może latem spalanie się zmniejszy, ogólnie to diesel, jeżeli chodzi o ekonomikę to bardziej nadaje się na trasy, niż na ciasne miasto, bo dana pojemność jak się stoi w korku musi swoje spalić.
andref
#42
Napisano 20:11, 24.02.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#43
Napisano 22:14, 28.02.2009
andref
#44
Napisano 22:19, 28.02.2009
Moze jak dasz rade to podjedziesz na spot jutro?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#45
Napisano 19:50, 01.03.2009
Mhm, no to fajnie, zastanowie sie na tym w kolejnym sezonie.
Moze jak dasz rade to podjedziesz na spot jutro?
No to jeszcze będzie mial okazję zapytać, czy wszystko dalej w porządku:)
Na spot przymierzam się od dawna przyjechać, jednak zawsze coś wypada, dzisiaj akurat zakupy w maskimusie na których się trochę zeszło. No mam nadzieję, że w końcu przyjdzie taka niedziela, że będę mógł pojawić się na spocie.
andref