Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wirusek w moim Accordzie

VII

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
77 odpowiedzi w tym temacie

#16 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:01, 30.12.2008

Pokazywali ma taki wykres podobno Accorda, gdzie moment dużo lepiej trzymał, jednak większość trzyma tak jak mój, akurat przede mną był Accord i wykres był bardzo podobny do mojego. Może u mnie tak nie kopci, bo moje parametry nie są tak bardzo podniesione, mam jednak jedną z pierwszych centralek i nie dało się bardzo mocno ich podnieść, a podobno w nowszych centralkach jest dużo większe pole manewru. Jednak mi wystarczą w zupełności takie parametry, ponieważ trochę obawiam się o sprzęgło przy mocniejszym chipie. Jeszcze jak będzie lepsza pogoda i czas to porobię testy przyśpieszania na różnych biegach i na GTECHu, bo teraz to mi sie koła na 2 biegu ślizgają i włącza się antypoźlizg ;-)

andref


#17 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 30.12.2008

A jakie masz przyspieszenia do 100? Mierzyłes moze? Oczywiscie chodzi mi o wyniki po wirusie.

#18 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 05.01.2009

Niestety warunki drogowe nie pozwalają za bardzo jeszcze tego zmierzyć, ale jak zrobi się trochę cieplej to jak najbardziej:) A mam pytanie jak będę mierzył przyśpieszenie od 80-130 na 3 i 5 biegu to mam to robić z rozpędu, czy jechać jednostajnie 80 i nagle wcisnąć pedał gazu, czy np. jechać od 60 z pedałem wciśnietym i wcisnąć stoper przy 80 i zatrzymać na 130 ?

andref


#19 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:48, 05.01.2009

Jedziesz caly czas 80 i potem but w podloge i mierzysz czas az osiagniesz 130.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#20 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 05.01.2009

To ja trochę z innej beczki.
Mikołaj, pamietasz jak wczoraj na spocie mówiłem Ci o CTDI, który wypuścili na 30-lecie Hondy z seryjnym 167 konnym silnikiem??? Oto i ona:

http://www.webmobil2...&width=&dealer=

Teraz porównaj dokładkę zderzaka (z tyłu) ;-)

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:57, 06.01.2009




chciałbym porównać jak wypada accord do octavii z tych filmików. :-)

Tak jak pisali. Jedziesz 80 i gaz w dechę ;-)

#22 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:59, 12.01.2009

andref24, robiles juz ten pomiar 80-130?

Wczoraj z zona wracalem z centrum handlowego i dalem jej stoper.
Zrobilem kilka prob i wyniki byly rozne od 8-10 sekund, wiec mozna zalozyc ze bedzie to w okolicach 9. Mysle, ze jakby tak "pouczyc sie" zmiany biegu, kiedy wrzucic 4 to mozna te 8 otrzymac. Butowalem z trzeciego biegu oraz czwartego, roznica w okolicach 1-2 sekundy.
Ciekaw jestem ile daje wirus.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:46, 12.01.2009

na 3 biegu nie pociągnie do 130km/h ?

mam pomysł. Jeśli ma ktoś taką możliwość możę uda dałoby się nakręcić aparatem czy kamerą filmik. Wiadomo, obraz wyraża więcej niż 1000 słów ;-)

#24 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:32, 12.01.2009

Nie pociagnie na 3 do 130, teraz sprawdzilem i w instrukcji stoi ze max to 119, ja zmienialem bieg przy 110-115

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#25 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 12.01.2009

ahh te diesle ;P ja na dwójce lece jakies 110-115 :mrgreen:

#26 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:03, 14.01.2009

Mikołaj wybacz, ale mylisz się, ja swoim ictdi bez problemu ciągne do 130km/h. Po prostu za wczesnie odpuściłeś, odcięcie jest chyba przy 4900 :ok

#27 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:07, 14.01.2009

shine, ja tylko zacytowalem instrukcje, ze max predkosc na 3 to 119 km/h,
wtedy wskazowka wchodzi na czerwone pole. Ja zmienialem tuz przed czerwonym.
Dla mnie czerwony kolor, znaczy "uwaga, daj sobie spokoj" ;-)

A tak na marginesie, i-ctdi osiaga maksymalna moc przy 4000, to jest sens krecic go wyzej, chyba nie?

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#28 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:44, 14.01.2009

sensu może nie ma, ale jaki jest fun :banan:

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:13, 14.01.2009

Ma może ktoś jakiś kalkulator w którym można wyliczyć moment obrotowy ale na kołach? Kalkulator powiennien uwzględniać przełożenie skrzyni biegów. Jest w ogóla owy program?

Ciekawi mnie w jakim stopniu spadek momentu obrotowego w dieslu jest rekompensowany przez obroty wału a tym samym chciałbym obliczyć moment, w którym najlepiej zmienić bieg.

#30 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:16, 14.01.2009

Mikołaj wybacz, ale mylisz się, ja swoim ictdi bez problemu ciągne do 130km/h. Po prostu za wczesnie odpuściłeś, odcięcie jest chyba przy 4900 :ok


Ale Ty jak i ja mamy 5 biegowe skrzynie, a Mikołaj ma 6 biegową dlatego może być różnica w długości biegów. W weekend porobię pomiary, bo w tygodniu nie mam za bardzo czasu i w korkach nie za bardzo się da:) , a te co robiłem to robiłem z rozpędu, więc muszę zrobić na nowo.

andref





IPB Skin By Virteq