Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wirusek w moim Accordzie

VII

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
77 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:00, 15.05.2010

Wstawiam na prośbę kolegi. HA VII 2.2 CTDI
Co o tym sądzicie ?? Bo może jeszcze`poprawić.
Z dołu jedzie o wiele lepiej nic nie kopci, wiecej nie pali.


Dołączona grafika

#62 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:26, 15.05.2010

388Nm w serii??? To jakas masakra, to po chipie niektorzy tyle nie maja.
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#63 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 15.05.2010

388Nm w serii??? To jakas masakra, to po chipie niektorzy tyle nie maja.
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.

:?: :?: :?: :?:
a moze to stage 2 po prostu jest jakis, maszyny nie znamy przeciez,
ja bym sie bawil ile wlezie, pozdro maniacy :mrgreen:

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:51, 16.05.2010

388Nm w serii??? To jakas masakra, to po chipie niektorzy tyle nie maja.
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.

:?: :?: :?: :?:
a moze to stage 2 po prostu jest jakis, maszyny nie znamy przeciez,
ja bym sie bawil ile wlezie, pozdro maniacy :mrgreen:


Pierwszy wykres to seria, drugi juz po zmianach. Auto o wiele bardziej elastyczne. W serii nie jechało wcale w porównaniu z Mazdą 6 teraz jest lepiej ale dołu i tak brakuje.

#65 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:58, 16.05.2010

Nie jechalo wcale przy 390Nm??? To do dupy ten pomiar jest, bo to niemozliwe.
Przy 390 to on asfalt powinien zawijac.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#66 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:03, 18.05.2010

a powiedz mi czy parametry samochodu były sprawdzane na hamowni czy takimś czymś podpinanym do koła?

Dodam, że wykres z d*py. Nie chciałbym mieć takiego czegoś, że tylko przy 2krpm jedzie a pozniej coraz gorzej. Te silniki nie są może boskie pod względem trzymania niuta na całym zakresie, ale potrafią dociągnąć do 3 lub ponad 3k rpm płaską wartość momentu.

Tak jak Mikołaj prawi: 390Nm rwie asfalt aż miło ;-)

#67 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:22, 24.05.2010

a powiedz mi czy parametry samochodu były sprawdzane na hamowni czy takimś czymś podpinanym do koła?

Dodam, że wykres z d*py. Nie chciałbym mieć takiego czegoś, że tylko przy 2krpm jedzie a pozniej coraz gorzej. Te silniki nie są może boskie pod względem trzymania niuta na całym zakresie, ale potrafią dociągnąć do 3 lub ponad 3k rpm płaską wartość momentu.

Tak jak Mikołaj prawi: 390Nm rwie asfalt aż miło ;-)


Wykres z hamowni, a nie z bajeru na kole, czy dupy. Jesli nie chcialbys miec czegos takiego to nigdy nie kupuj 2.2CTDI bo ten wykres to niestety seria.
A ze 390NM powinno zwijac asfalt to ja wiem tylko czemu te silniki nie potrafia tego oddac. Proponuje przejechac sie Mazda 6 2.0 CITD ktora z mniejszej pojemnosci i mniejszej mocy daje wiecej frajdy.

#68 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:51, 24.05.2010

no dobra włączę się do dyskusji na temat Twojego wykresu.

Masz coś zfajdane, coś nie tak albo pomiar albo hamownia. W 150 kucy w serii uwierzę ale 388 niutków nigdy...

ja i pewnie kilku innych kolegów ma wirusa i ok 390 Nm po czipie, i samochód potrafi mi na trójce i wilgotnej nawierzchni pokręcić kołami a pasażerowie maja mdłości gdy się z nimi droczę :lol: .

Mi jazda teraz sprawia zaje... frajdę. Elastyczność i przyspieszenie na 3 i 4 jest nie do porównania z serią. Jeśli jazda z takimi parametrami nie sprawia frajdy to nie wiem co może zadowolić faceta (nie mówię oczywiście o samochodach o sportowych parametrach) i albo rzeczywiście są one przekłamane albo bryka ma coś nie tak z motorem i źle oddaje to co może.
Ta wielka hopka w okolicach 2000rpm jest zabójcza dla sprzęgła, przegubów itd a dobry tuner powinien to zauważyć i co ważniejsze umieć to wyeliminować.

tyle mojego...

#69 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:20, 19.09.2010

Wyniki zawirusowania mojego accorda w firmie "KREATOR MOCY".

Poniżej link do wykresu:

http://www.fotosik.p...c4a641c282.html

Przyznam, że różnica jest kolosalna...nawet żona, która o niczym nie wiedziała zaczęła coś podejrzewać:)

pzdr


Kolego a jaki koszt tej modyfikacji i gdzie ci macherzy?

#70 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:18, 19.09.2010

Haward na wykresie masz namiary

#71 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:51, 19.09.2010

Haward na wykresie masz namiary


A fakt...
Warszawka.
Ale ceny nie ma :)

#72 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:47, 19.09.2010

Ale ceny nie ma :)

http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=ceny

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#73 Cairo

Cairo
  • Forumowicz
  • 20 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 10.05.2012

Z tego tekstu wynika jakoby benzyniak miał lepszą elastycznośc (!) niż diesel? (schemat na dole strony)


Oczywiście, że benzyniak ma większą elastyczność niż TD. W benzyniaku np. Hondy, większość maksymalnego mementu dostępna jest przez 4000-5000 obr, w dieslu 1500 w porywach do 2000obr/min, efekt jest taki, że benzyniakiem polecisz np na 3 bardzo fajnie przyspieszając od 30-40km/h do 140-160, w dieslu, 50-60km/h do 100km/h.
Jeżdzę od zdobycia prawo jazdy praktycznie tylko silnikami benzynowymi, ale jeździłem też firmowym dieslem, czy kolegi A4 1.9tdi i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w dieslu macha się lewarkiem dwa razy częśćiej niż w benzynie.Takim autem jeździć po mieście to poprostu męczarnia. Owszem na trasie wrzucisz 5/6 i ok pali 1-1,5l mniej na 100, ale na tym zalety ropniaka się kończą.
(oczywiście, porównujemy zbliżone silniki, nie 1.6b do 3.0tdi)

Moje Hondy

Elite 150 1987r.

Civic B16A 2000r.

CR-V B20Z1 2000r.

Accord K20Z2 2006r.


#74 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:18, 10.05.2012

Cairo, z całym szacunkiem, ale nie do końca prawdę piszesz o elastyczności diesla hondy. Nie można porównać zakresu obrotów benzyny do zakresu obrotów diesla . Opierasz się na tdi, a i-ctdi ma zupełnie inną charakterystykę i to jest właśnie urok hondy. Mogę to zrozumieć, bo też jak jeżdżę służbowym tdci forda to max moment jest bardzo krótko i później nic się nie dzieje. i-ctdi kręci się od dołu praktycznie do końca, a na wspomnianym przez Ciebie trzecim biegu spokojnie polecisz 120-130 km/h. U mnie moment utrzymuje się powyżej 300 Nm od 2050 do 3900 obr/min (gdzie przy 4500 w dieslu kończy się zakres obrotomierza). Na serii było tak, że 300 Nm trzymało w zakresie 2100-3500 obr/minutę.

Tu masz wykres po wirusie:
Dołączona grafika

A tu serię na brudnym i czystym filtrze powietrza:
Dołączona grafika

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#75 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 04.08.2013

Witam posiadam Honde Accord 2.2i-cdti 140km chciałbym wgrac jej wiruska :-) poleci mi ktos dobrego fachowca z okolic wielkopolski
Nozyk




IPB Skin By Virteq