XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:00, 15.05.2010
Co o tym sądzicie Bo może jeszcze`poprawić.
Z dołu jedzie o wiele lepiej nic nie kopci, wiecej nie pali.
#62
Napisano 18:26, 15.05.2010
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#63
Napisano 23:14, 15.05.2010
388Nm w serii? To jakas masakra, to po chipie niektorzy tyle nie maja.
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.
a moze to stage 2 po prostu jest jakis, maszyny nie znamy przeciez,
ja bym sie bawil ile wlezie, pozdro maniacy
#64 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:51, 16.05.2010
388Nm w serii? To jakas masakra, to po chipie niektorzy tyle nie maja.
ponad 433 po programie, ja bym to zdjal, sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, przeciez to jest prawie 100Nm niz standardowo.
a moze to stage 2 po prostu jest jakis, maszyny nie znamy przeciez,
ja bym sie bawil ile wlezie, pozdro maniacy
Pierwszy wykres to seria, drugi juz po zmianach. Auto o wiele bardziej elastyczne. W serii nie jechało wcale w porównaniu z Mazdą 6 teraz jest lepiej ale dołu i tak brakuje.
#65
Napisano 10:58, 16.05.2010
Przy 390 to on asfalt powinien zawijac.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#66 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:03, 18.05.2010
Dodam, że wykres z d*py. Nie chciałbym mieć takiego czegoś, że tylko przy 2krpm jedzie a pozniej coraz gorzej. Te silniki nie są może boskie pod względem trzymania niuta na całym zakresie, ale potrafią dociągnąć do 3 lub ponad 3k rpm płaską wartość momentu.
Tak jak Mikołaj prawi: 390Nm rwie asfalt aż miło
#67 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:22, 24.05.2010
a powiedz mi czy parametry samochodu były sprawdzane na hamowni czy takimś czymś podpinanym do koła?
Dodam, że wykres z d*py. Nie chciałbym mieć takiego czegoś, że tylko przy 2krpm jedzie a pozniej coraz gorzej. Te silniki nie są może boskie pod względem trzymania niuta na całym zakresie, ale potrafią dociągnąć do 3 lub ponad 3k rpm płaską wartość momentu.
Tak jak Mikołaj prawi: 390Nm rwie asfalt aż miło
Wykres z hamowni, a nie z bajeru na kole, czy dupy. Jesli nie chcialbys miec czegos takiego to nigdy nie kupuj 2.2CTDI bo ten wykres to niestety seria.
A ze 390NM powinno zwijac asfalt to ja wiem tylko czemu te silniki nie potrafia tego oddac. Proponuje przejechac sie Mazda 6 2.0 CITD ktora z mniejszej pojemnosci i mniejszej mocy daje wiecej frajdy.
#68 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:51, 24.05.2010
Masz coś zfajdane, coś nie tak albo pomiar albo hamownia. W 150 kucy w serii uwierzę ale 388 niutków nigdy...
ja i pewnie kilku innych kolegów ma wirusa i ok 390 Nm po czipie, i samochód potrafi mi na trójce i wilgotnej nawierzchni pokręcić kołami a pasażerowie maja mdłości gdy się z nimi droczę .
Mi jazda teraz sprawia zaje... frajdę. Elastyczność i przyspieszenie na 3 i 4 jest nie do porównania z serią. Jeśli jazda z takimi parametrami nie sprawia frajdy to nie wiem co może zadowolić faceta (nie mówię oczywiście o samochodach o sportowych parametrach) i albo rzeczywiście są one przekłamane albo bryka ma coś nie tak z motorem i źle oddaje to co może.
Ta wielka hopka w okolicach 2000rpm jest zabójcza dla sprzęgła, przegubów itd a dobry tuner powinien to zauważyć i co ważniejsze umieć to wyeliminować.
tyle mojego...
#69
Napisano 11:20, 19.09.2010
Wyniki zawirusowania mojego accorda w firmie "KREATOR MOCY".
Poniżej link do wykresu:
http://www.fotosik.p...c4a641c282.html
Przyznam, że różnica jest kolosalna...nawet żona, która o niczym nie wiedziała zaczęła coś podejrzewać
pzdr
Kolego a jaki koszt tej modyfikacji i gdzie ci macherzy?
#71
Napisano 12:51, 19.09.2010
Haward na wykresie masz namiary
A fakt...
Warszawka.
Ale ceny nie ma
#72
Napisano 13:47, 19.09.2010
http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=cenyAle ceny nie ma
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#73
Napisano 06:41, 10.05.2012
Z tego tekstu wynika jakoby benzyniak miał lepszą elastycznośc (!) niż diesel? (schemat na dole strony)
Oczywiście, że benzyniak ma większą elastyczność niż TD. W benzyniaku np. Hondy, większość maksymalnego mementu dostępna jest przez 4000-5000 obr, w dieslu 1500 w porywach do 2000obr/min, efekt jest taki, że benzyniakiem polecisz np na 3 bardzo fajnie przyspieszając od 30-40km/h do 140-160, w dieslu, 50-60km/h do 100km/h.
Jeżdzę od zdobycia prawo jazdy praktycznie tylko silnikami benzynowymi, ale jeździłem też firmowym dieslem, czy kolegi A4 1.9tdi i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w dieslu macha się lewarkiem dwa razy częśćiej niż w benzynie.Takim autem jeździć po mieście to poprostu męczarnia. Owszem na trasie wrzucisz 5/6 i ok pali 1-1,5l mniej na 100, ale na tym zalety ropniaka się kończą.
(oczywiście, porównujemy zbliżone silniki, nie 1.6b do 3.0tdi)
Moje Hondy
Elite 150 1987r.
Civic B16A 2000r.
CR-V B20Z1 2000r.
Accord K20Z2 2006r.
#74
Napisano 17:18, 10.05.2012
Tu masz wykres po wirusie:
A tu serię na brudnym i czystym filtrze powietrza:
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#75
Napisano 13:18, 04.08.2013