Tak!
Info z sprawdzonego źródła; Jeśli godzi o aku to najczęściej była Yuasa ale pod logiem hondy, ale byly też Furukawa i Exide. Te byly w Pb, w diesel szedl zawsze Panasonic!
Jak miałeś delphi to znaczki nie były japońskie tylko chińskie!! )
Pzd.
Częściowo trafiłeś ...
Info z sprawdzonego źródła; Jeśli godzi o aku to najczęściej była Yuasa ale pod logiem hondy, ale byly też Furukawa i Exide. Te byly w Pb, w diesel szedl zawsze Panasonic!
to stwierdzenie jest po prostu nieprawdą.
Panasonic owszem na pierwszy montaż był dawany do VII ale do PB
do VII icdti przedlift - oem honda (przez jaką firmę produkowany tego nie wiem)
do VII icdti polift dawany był delphi freedom (a dokładnie Delphi Freedom 57412) taki miałem zamontowany ja a także forumowicze wrc, Guciu czy kris_rock wypowiadający się w tym wątku na 4 - 5 stronie,
wystarczy przeczytać ten wątek od początku
http://www.accordklu...-vii-gen/page-4
uk.forum link potwierdzające to stwierdzenie
http://typeaccord.co...ed-new-battery/
Co do samego aku.delphi nie była to też jakaś tania chińszczyzna jak sugerujesz
żeby to sprawdzić wystarczy trochę chęci i wujek google:
http://web.dominoni....om_battery2.pdf
http://infobike.pl/a...i_more_963.html
https://motofocus.pl...mulatory-delphi
Co do krzaczków czy japońskie czy chińskie ... icdti był produkowany w japoni . stąd było moje założenie że na aku krzaczki są japońskie.
U nas też do benzyn ASO miało na stanie bosha jako zamiennik ...także w niemcach mogło być podobnie..Jak ktoś wymieniał to dawali w ASO delphi
Delphi robiło aku na pierwszy montaż dla Hondy i Toyoty.
Ciężko mi to sobie wyobrazić. Niemieckie ASO sprzedaje aku bez żadnej informacji na nim po niemiecku ?
Użytkownik Darog edytował ten post 03:27, 16.02.2018