XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1021
Napisano 16:45, 21.01.2018
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel
#1022
Napisano 18:01, 21.01.2018
Akumulator Yuasa.
Czy jak sprzedawca usunął tylko jedną zaślepkę, druga czerwona została to jest ok i tak zostawić ?
Czy np. z jedną zaślepką mniej ubywa kwasu ale odpowietrzenie jak najbardziej działa i tak na prawdę lepiej zostawić jedną?
#1023
Napisano 22:34, 21.01.2018
Pozdrawiam
Tomek
#1024
Napisano 13:42, 29.01.2018
Wymieniłem akumulator 45ah 4max na Varte D47 i mam luźną klemę plusową mimo, że jest skręcona już na maxa. Wymieniać klemę (na jaką?) czy podkładać coś wokół plusa na akumulatorze? Czytałem, że można podłożyć miedź a akurat mam pasek miedzi gr. 1mm ale nie chce jakiejś fuszerki robić i uszkodzić kabli lub aku.
#1025
Napisano 13:58, 29.01.2018
ja podłożyłem (w innym aucie) pocynowaną blachę mosiężną (czy coś w tym rodzaju). Goła miedź będzie szybko korodować. W Accordzie wystarczyło że wsadziłem powiększone podkładki pod nakrętki. Po dociśnięciu klemy do dołu (w kierunku akumulatora) i dokręceniu klema trzyma. Bez podkładek trzymała słabo, dało się ręką ją przekręcić.
#1026
Napisano 00:12, 30.01.2018
Powinieneś zastosować coś takiego http://www.naap.pl/i...product_id=661 (link przykładowy pierwszy z brzegu w przeglądarce) - pewnie będzie w każdym sklepie z akumulatorami...Wymieniłem akumulator 45ah 4max na Varte D47 i mam luźną klemę plusową mimo, że jest skręcona już na maxa. Wymieniać klemę (na jaką?) czy podkładać coś wokół plusa na akumulatorze? Czytałem, że można podłożyć miedź a akurat mam pasek miedzi gr. 1mm ale nie chce jakiejś fuszerki robić i uszkodzić kabli lub aku.
Luźna klema (odłączenie akumulatora podczas jego pracy) może łatwo spowodować awarię elektroniki w aucie, czy regulatora, także polecam jak najszybciej się tym zająć...
Pozdrawiam
Tomek
#1027
Napisano 03:27, 30.01.2018
" Powinieneś zastosować coś takiego http://www.naap.pl/i...product_id=661 (link przykładowy pierwszy z brzegu w przeglądarce) - pewnie będzie w każdym sklepie z akumulatorami... "
Te zaproponowane przez Statom nakladki -przejsciowki na stozkowe bieguny sa do akumulatorow z cienkimi biegunami .
Naprawe przez blaszke miedziana lub wbicie gwozdzia nalezy uznac za naprawe dorazna - na trasie.
Prawidlowa naprawa to wymiana klemy.
Eksploatacja auta z luzna klema prowadzi do uszkodzenia czesciowego lub calkwitego diod prostowniczych w alternatorze a pozniej lament mam slabe ladowanie - pomozcie. (jest jeszcze uklad ELD)
#1028
Napisano 11:03, 30.01.2018
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#1029
Napisano 11:19, 30.01.2018
Problem już rozwiązany. Aku nie jest z cienkimi biegunami. Zastosowałem dużą podkładkę tak jak poradził pawlik118. Zauważyłem, że jak dociskam klemę do dołu aku to przy skręcaniu, nawet na dużej podkładce, klema zsuwa się trochę do góry. Klemy były dość mocno wysmarowane przez poprzedniego właściciela jakimś mazidłem. Posikałem je w środku odtłuszczaczem, wytarłem szmatką i dociskając na maxa do dołu skręciłem razem z tą dużą podkładką pod nakrętką i trzyma mocno.
Użytkownik Przemek325 edytował ten post 11:20, 30.01.2018
#1030
Napisano 12:03, 30.01.2018
To mazidło, to pewnie była wazelina techniczna (i bardzo dobrze) - zabezpiecza ona połączenie klem i biegunów.
Pozdrawiam
Tomek
#1031
Napisano 12:28, 30.01.2018
Problem już rozwiązany. Aku nie jest z cienkimi biegunami. Zastosowałem dużą podkładkę tak jak poradził pawlik118. Zauważyłem, że jak dociskam klemę do dołu aku to przy skręcaniu, nawet na dużej podkładce, klema zsuwa się trochę do góry. Klemy były dość mocno wysmarowane przez poprzedniego właściciela jakimś mazidłem. Posikałem je w środku odtłuszczaczem, wytarłem szmatką i dociskając na maxa do dołu skręciłem razem z tą dużą podkładką pod nakrętką i trzyma mocno.
Być może wystarczyłoby jakbyś dociskał klemę do akumulatora przy jej dokręcaniu. U mnie na nowym aku też lekko zsuwała się w górę, ale docisnąłem i jest ok.
#1032
Napisano 12:40, 30.01.2018
#1033
Napisano 13:34, 30.01.2018
http://allegro.pl/Sh...item=7016948995
http://allegro.pl/Sh...item=6852414942
Wszelkie problemy z ładowaniem i odpalaniem jak ręką odjąć.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 13:34, 30.01.2018
#1034
Napisano 15:43, 10.02.2018
Przy współczesnym alternatorze jest wystarczający zapas mocy aby doładować nawet 60Ah akumulator. Regulator napięcia utrzymuje stałe napięcie, a to ile energii przyjmie akumulator zależy tylko od niego, a czas ładowania nie zależy od pojemności. Im większy akumulator tym będzie pobierał większy prąd ładowania. Jest wielu przeciwników jak i zwolenników wkładania większego akumulatora. Moim zdaniem montaż większego to strata pieniędzy. Wiele akumulatorów ma "cienkie bolce" + fabryczną przejściówkę.
Najczęściej polecane są Yuasy YBX5053 jako zamiennik OEM, albo YBX5005 - jego większa wersja która wchodzi po wyrzuceniu obudowy oryginalnego akumulatora.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 15:44, 10.02.2018
#1035
Napisano 15:48, 10.02.2018
Na jeden rozruch auta wychodzi ze trzeba jechac z 20 minut.
Duzy aku jest potrzebny jak mialem 20 lat i z kumplami siedzialo sie w aucie i sluchalo muzyki przy piwku przez kilka godzin.a w bagażniku byl woofer.
Użytkownik slasz129 edytował ten post 15:52, 10.02.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Google (1)