Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Oklejanie auta folia...

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
121 odpowiedzi w tym temacie

#61 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:58, 17.02.2011

Jesli chcesz moge Ci okleic maske, troche w tym siedze, mysle ze za 200 zl+material ogarne to :-)


już się dowiedziałem i wybacz ale 200 za robote to cene masz kosmiczną
przy foli carbon odprysków chyba nie widać , ale to musze sprawdzić
Najlepiej pomalowac i okleić co do tego nie ma wątpliwości ;-)
Więc okleić cały samochód folią to i tak go najpierw trzeba pomalować, co przy 10 letnim chyba nie specjalnie ma sens
Za to oklejenie nowego samochodu to wg mnie super sprawa, chronimy lakier najlepiej jak się da ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#62 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:32, 17.02.2011

Przy carbonie mnie też się wydaje że nie będzie widać rysek i odprysków, szczególnie w tym 3M, on jest gruby.

Ale po co oklejać nowe auto folią? Przecież przez to tracimy śliczny blask nowego lakieru, jak tak mamy chronić, to w ogóle trzeba nie jeździć.
Wiem jak bolą rysy na nowym lakierze, a pierwsze odpryski na dopiero co pomalowanej dokładce :bag cały tydzień chodziłem struty :om:

Ostatnio oglądałem takie auto oklejone, nie wiem ile miało przelotu i jaka folia, ale z daleka wyglądało fajnie. Dopiero z bliska wychodziły
kwiatki, na rogach maski pęknięcia, okolice grila podrapane. Najbardziej te rogi maski, bo jak się wsiada do auto to je widać :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#63 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:04, 17.02.2011

Przy carbonie mnie też się wydaje że nie będzie widać rysek i odprysków, szczególnie w tym 3M, on jest gruby.

Ale po co oklejać nowe auto folią? Przecież przez to tracimy śliczny blask nowego lakieru, jak tak mamy chronić, to w ogóle trzeba nie jeździć.
Wiem jak bolą rysy na nowym lakierze, a pierwsze odpryski na dopiero co pomalowanej dokładce :bag cały tydzień chodziłem struty :om:

Ostatnio oglądałem takie auto oklejone, nie wiem ile miało przelotu i jaka folia, ale z daleka wyglądało fajnie. Dopiero z bliska wychodziły
kwiatki, na rogach maski pęknięcia, okolice grila podrapane. Najbardziej te rogi maski, bo jak się wsiada do auto to je widać :bag


W przypadku poniszczonej maski faktycznie najlepszym wyjsciem jest folia carbonowa. Raz,ze jest gruba(ponad 200 mikronow) dwa,ze sama jej faktura dobrze maskuje nierownosci powierzchni przeniesione przez folie.

Co do nowych aut.... Idziesz i kupujesz w salonie auto, dla przykladu BMW. Doplaty za lakier siegaja nawet 10 tys w przypadku nie ktorych modeli. Zamiast placic za extra lakier,wybierasz tansza wersje podstawowa. Przyjezdzasz do takiej firmy jak ja i robisz sobie auto wedle wlasnego pomyslu z dodatkami w carbonie za polowe doplaty za lakier. Po kilku latach chcesz sprzedac auto. Zdejmujesz folie i masz nowiutki lakier co oczywiscie tez ma wplyw na uzyskana cene.

CO do auta ktore ogladales to jedyne co mi przychodzi na mysl to kiepska jakosc aplikacji lub kiepski material.
Nawet po kilku latach odpowiednia folia o ile oczywiscie ktos bedzie o to dbal nie ma prawa pekac, odklejac sie itp...

[ Dodano: 2011-02-17, 15:13 ]

Ktoś kiedyś pisał, że to niby w zamyśle ma być tańsze niż lakierowanie :k


proponuje sprawdzic ceny lakierowania z profesjonalnych lakierniach.
Szczegolnie jesli chodzi o kolory matowe ;)

[ Dodano: 2011-02-17, 15:23 ]

i co z nabytymi już odpryskami? np. na czarnym macie to chyba wygląda nie za ciekawie


tak się złożyło że wczoraj na turbo oblukałem taką akcję w operacji tuning. oklejali CRX'a w czarny mat. autko trzeba praktycznie przygotować jak pod malowanie. no może nie trzeba go matować, ale trzeba wszystkie odpryski zaszpachlować, całość spolerować, bo nawet rysy widać po położeniu folii. odbarwienia, zmiany koloru folii od słońca czy czegoś tam może być widać po około 7 latach.


Nie wierz do konca w to co widzisz w TV ;)
Owszem w przypadku tak starych aut jak wymieniony CRX to wypadaloby odpowiednio odswiezyc powierzchnie zeby aplikacja byla estetyczna.
Tyle,ze przy takim CRXsie to moim zdaniem troche koszty mijaja sie z celem. Wartosc takiej uslugi razem z odpowiednim przygotowaniem auta,moze przekroczyc z polowe wartosci auta.
  • 0

#64 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:35, 17.02.2011

wiesz wszytko zalezy od tego co w tym CRXsie siedzi - czasem nie wiek decyduje o atrakcyjności auta ale jego stan i to co w nim siedzi pod maską :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#65 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:05, 17.02.2011

dzisiaj było w operacji tuniing na tvn turbo, oklejali maske del solki folia mat oracala i rzeczywiscie mowa była
i idealnym podłoży, auto miało nałożoną szpachlę w miejscu wgniotek, rys, odprysków

maskę zrobili raz dwa i w sumie taka płaska powierzchnia nie wymagała wielkiej filozofii
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#66 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:46, 18.02.2011

wiesz wszytko zalezy od tego co w tym CRXsie siedzi - czasem nie wiek decyduje o atrakcyjności auta ale jego stan i to co w nim siedzi pod maską :)



Jak najbardziej sie zgadzam :)

[ Dodano: 2011-02-18, 11:50 ]

dzisiaj było w operacji tuniing na tvn turbo, oklejali maske del solki folia mat oracala i rzeczywiscie mowa była
i idealnym podłoży, auto miało nałożoną szpachlę w miejscu wgniotek, rys, odprysków

maskę zrobili raz dwa i w sumie taka płaska powierzchnia nie wymagała wielkiej filozofii


Owszem powierzchnia powinna byc w jak najlepszym stanie, dlatego tez wspolpracuje z lakiernia,ktora przygotowuje mi auta ktore tego wymagaja. Jednak zazwyczaj konczy sie na polerowaniu i to w wiekoszci przypadkow wystarcza zeby alikacja miala odpowiednia estetyke.
Co do tej filozofii to zapewniam Cie,ze to tylko tak latwo wyglada ;)
  • 0

#67 yoski1

yoski1
  • Nowy
  • 28 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 28.08.2011

jeśli interesuje was profesjonalne oklejenie auta folią to zapraszam na www.produkcjareklam.com zakładka realizacje.
to jest firma ze szczecina - obsługują głównie klientów z niemiec, więc jakość musi być wysoka.
co do ceny to średnio wychodzi 3000-3500 za auto.
  • 0
yoski1
------------------------
www.wrapcar.pl - profesjonalne oklejanie aut
www.produkcjareklam.com

#68 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:48, 28.08.2011

Ja mam jedno auto oklejone cale folia i jest jak narazie spoko. Auto dosc bojowe bo jezdzi po terenie ale daje rade. Ladnie sie trzyma :-)
  • 0

#69 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:05, 28.08.2011

yoski1, pracujesz tam?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#70 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:36, 20.09.2011

A tak wygląda Acco oklejony przez jedną firmę z Irlandii:

Dołączona grafika

uważam, że spoko.
  • 0

#71 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:59, 21.09.2011

Ten mat jest obłędny :shock:
  • 0

#72 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:18, 21.09.2011

Ten mat jest obłędny :shock:


ale felga i kangurze zawieszenie strasznie kiepszczą efekt końcowy :-/ ogólnie lipa bez zmiany tych elementów...
  • 0

#73 Tadzio

Tadzio
  • Klubowicz
  • 3067 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 45
Super

Napisano 16:30, 21.09.2011

Tak wygląda wizualizacja mojego Acco oklejonego folią carbon.
Goście mają firmą reklamową na przeciwko mojej i oklejają samochody. Robią naprawdę super.
Orientowałem się w cenie oklejenia całego samochodu to wychodzi to około 3000.-. Tyle zapłacił gościu za Porsche 911 a wyszło super w macie.

http://img64.imagesh...5611/acord1.jpg Shot at 2011-09-21
http://img830.images...7269/acord2.jpg Shot at 2011-09-21
Według wizualizacji nie dokleił kawałka tylnej klapy.

To ich oferta cenowa:
Folia karbon (ORACAL) 220 zl/m2
Przyklejanie (robocizna) 110 zlm2
  • 0

#74 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:28, 22.09.2011

jak będziesz serio zdecydowany to poszukaj firmy ze Szczecina, co handluje foliami, z tego co pamiętam w zeszłym roku mieli
oracala po 160pln m2
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#75 Tadzio

Tadzio
  • Klubowicz
  • 3067 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 45
Super

Napisano 06:14, 23.09.2011

Nie będę oklejał bo mi to jakoś nie pasuje. A już na pewno nie dach i tylna klapę. Poza tym są całe maski pełny carbon i to może jakoś jeszcze wyglądać. A to to taki półśrodek.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq