XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 12:34, 19.01.2011
#47 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:38, 19.01.2011
#48 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:20, 19.01.2011
Folie uzywane do zmiany koloru auta maja zazwyczaj grubosc poznad 100 mikronow. Folia carbon 3M 220 mikronow.
Folie bezbarwne zabezpieczajace nawet do 300 mikronow. Wiec to juz 3 razy tyle co srednia grubosc lakieru fabrycznego.
Co do przejechania 50 tys km po polskich drogach to jakby nie patrzec i tak pojawia sie defekty. Tutaj cudow nie bedzie. Nie znam powloki ktora wytrzyma ciagle ostrzeliwanie kamyczkami lub innym drogowym syfem. Zaden lakier tego nie wytrzyma, ani nie wiem jak gruba folia co jest chyba logiczne.
Zaleta w tym przypadku folii polega na tym,ze jak sie zniszczy to zdejmujesz stara i nakladasz nowa w 2h,a nie 2 dni jak w przypadku lakierownia. Do tego mniejszym kosztem zazwyczaj niz koszt lakierownia, dla przykladu maski.
#49 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:25, 19.01.2011
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:53, 19.01.2011
#51
Napisano 20:37, 16.02.2011
Folia czarny mat 6 generacja
#53 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:56, 16.02.2011
gg 3349577 fon 798 353 198
#54
Napisano 21:29, 16.02.2011
#55 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:34, 16.02.2011
ktoś może wie ile kosztuje oklejenie samej maski?
Nie znam kosztu oklejenia maski, ale zapytaj tu: www.anmar4x4.pl
Koszt oklejenia dachu ok. 450 -800 zł, pytałem kilka dni temu. Oczywiście zależy jakiej folii chce się użyć.
#56
Napisano 21:35, 16.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#57
Napisano 22:57, 16.02.2011
ktoś może wie ile kosztuje oklejenie samej maski?
Jesli chcesz moge Ci okleic maske, troche w tym siedze, mysle ze za 200 zl+material ogarne to
#58
Napisano 23:11, 16.02.2011
i co z nabytymi już odpryskami? np. na czarnym macie to chyba wygląda nie za ciekawie... tak jak patrze nawet na nasze lepki to każdy najmniejszy paprok pod folią widać... co dopiero odpryski. Żeby okleić maskę to chyba musi być ona w stanie niemal fabrycznym?Ktoś kiedyś pisał, że to niby w zamyśle ma być tańsze niż lakierowanie
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#59
Napisano 00:02, 17.02.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#60
Napisano 07:23, 17.02.2011
i co z nabytymi już odpryskami? np. na czarnym macie to chyba wygląda nie za ciekawie
tak się złożyło że wczoraj na turbo oblukałem taką akcję w operacji tuning. oklejali CRX'a w czarny mat. autko trzeba praktycznie przygotować jak pod malowanie. no może nie trzeba go matować, ale trzeba wszystkie odpryski zaszpachlować, całość spolerować, bo nawet rysy widać po położeniu folii. odbarwienia, zmiany koloru folii od słońca czy czegoś tam może być widać po około 7 latach.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych