XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo??
#46
Napisano 11:48, 29.07.2010
#47
Napisano 18:01, 15.08.2010
No właśnie. Dlatego uważam, że modzenie Fserii(oprócz F20C ) 1.8/2.0 to niekoniecznie dobre rozwiązanie...
Zapomniałeś chyba jeszcze o F20B, bo ja bym nie pogardził taka bazą do modów.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#48 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:00, 15.08.2010
Zapomniałeś chyba jeszcze o F20B
A zapomniałem o Blue Top`ie, faktycznie
#49
Napisano 06:29, 16.08.2010
chociaż dla frajdy można zrobić taki budżetowy projekt, pewnie z większą kwotę jak 2k, ale w razie W, silników tych jest na tony i za nie dużą kasę.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:14, 16.08.2010
Jak byłby traki fajny, to pewnie jego właściciel by go nie sprzedawał...jeszcze przez komis.
A potencjalni klienci też szybciej by się chyba znaleźli
#51
Napisano 16:44, 16.08.2010
No właśnie, był na sprzedaż...a stał chyba z pół roku.
Jak byłby traki fajny, to pewnie jego właściciel by go nie sprzedawał...jeszcze przez komis.
A potencjalni klienci też szybciej by się chyba znaleźli
Accordy mimo wszystko rzadko kupują "młodzi" częściej ludzie ciutek starsi...a tacy jak słyszą "turbo", "burbo" czy coś w ten deseń...najczęściej od razu rezygnują, albo nawet nie podchodzą...
A inna sprawa - może się zaczął już sypać albo kolesiowi po prostu było już mało..
#52 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:10, 16.08.2010
#53
Napisano 09:29, 17.08.2010
Moim zdaniem to auto to była mina i po prostu wyszło to, co najczęściej przy takich modzeniach. "Że tanio można, że wytrzyma...".Takie coś ma krótkie nogi - tyle
Nie twierdzę że nie
#54
Napisano 11:07, 17.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#55 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:24, 17.08.2010
Ja mam w swoim tylko 115km i chyba dlatego mnie zadowala bo nawet oleju nie bierze i zimą mnie nie zawiódł ani razu . A to że hondowskie motory osiągały moce które miały silniki VAGA tylko przy turbo lub poj 2.8 o czymś świadczy . Ja uważam że honda ma być bez turbo i tyle.A jak już to jak koledzy pisali swap. Reszta niech zakupi 1.8 Turbo od VW który pochwalić się może tylko samym turbem bo o niezawodności czy osiągach mowy być nie może albo klekoczące TDI z niemiec z galaretą w misce olejowej co by przy sprzedawaniu olejem nie walił na lewo i prawo .AVE.
Słyszał ktoś coby w hondzie koła zębate rozrządu wybijały się na tyle , żeby rozrząd przestawił się w takim stopniu coby silnik walił jak młot pneumatyczny kujący asfalt ? W genialnym vw 1.9TD i TDI to rzecz ogólno znana.Nie wspomne o 2.0TDI i 2.5 V6 ...
#56 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:12, 10.09.2010
Jest i ten, o którym było tak głośno!
Jak sami widzicie, super okazja...aż za 16,5k zł...
#57
Napisano 14:29, 22.10.2010
#58
Napisano 19:10, 22.10.2010
odswierze temat turba. Zaciekawila mnie pewna sprawa mianowicie spalanie silnika z turbo i bez Jak wygladaja te sprawy. turbo benzyny nigdy nie mialem. Diesel z turbina pali mniej jak bez i ma wieksza moc. A jak benzyna?? Pewnie spalanie wzrasta ale czy drastycznie? I co by bylo np teoretycznie montuje do swojej coupe kompresor jakis albo turbine czy lpg wchodzi dalej w gre?? Czy trzeba cos wtedy zmieniac w instalacji?? (domyslam sie ze wtryskiwacze na mocniejszee). Co wy mozecie o tym powiedziec
zalezy od stopnia doladowania jak soft to raczej drastycznie nie wzrasta. Przy normalnej jezdzie oczywiscie.
#59
Napisano 11:06, 23.10.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#60
Napisano 01:31, 13.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych