XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo??
#31
Napisano 20:26, 28.07.2010
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:48, 28.07.2010
Ale to dalej soft, bez kucia. I skoro sam stroisz, to wątpię w to, że masz własną hamownię. A strojenie bez hamowni, na ulicy, też nie jest bezpieczne.
Tak czy siak, sprowadza się to do tego, czy kogoś znasz, co temat ogarnia czy nie. Z resztą, w temacie zrobiła się licytacja, kto za ile co taniej zrobi...
Dla mnie turbo bez kucia silnika, to 50/50 że silnik się w jakimś sensie wysra.
#33
Napisano 20:56, 28.07.2010
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:22, 28.07.2010
A Twojego zdania na temat wytrzymałości pewnych podzespołów i innych kwestii modzenia silnika czy przyrostów, nie podzielam - bez obrazy
#35
Napisano 21:32, 28.07.2010
#36
Napisano 21:38, 28.07.2010
Tak sobie bujam w obłokach że acco to od 3,5tyś jakoś idzie wiec po co turbo, lepszy był by kompressor który ciągnoł by od dołu, dodał pare koników i troche momentu.
realne
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#37
Napisano 21:42, 28.07.2010
a kompressor , wałkował ktoś taki temat?
Tak sobie bujam w obłokach że acco to od 3,5tyś jakoś idzie wiec po co turbo, lepszy był by kompressor który ciągnoł by od dołu, dodał pare koników i troche momentu.
realne
tak realne... ten co do civica turbo założył za 2000pln to kompresor pewnie za 2500pln ogarnie to jakiś dobry druciarz musi być...
#38
Napisano 21:47, 28.07.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#39
Napisano 22:14, 28.07.2010
#40
Napisano 22:21, 28.07.2010
Kompresor w Acco i cena:cena na pewno nie bedzie niska, ale chyba nie trzeba zmieniać osprzętu całego silnika, zresztą nie wiem nie znam sie, tylko pytam i tak nigdzy nie zamontuje.
http://www.accordklu...p=140796#140796
Aha, i to działa. Nie kosztowało 2k
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#41
Napisano 22:47, 28.07.2010
sory za OT
ten tuning to sztuka dla sztuki... lepiej kupić 335i albo 3.0tdi
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#42
Napisano 23:00, 28.07.2010
Dobre. Bardzo dobre.tak realne... ten co do civica turbo założył za 2000pln to kompresor pewnie za 2500pln ogarnie
Mozna zrobić turbo za 2000pln będąc mechanikiem wykwalifikowanym w uturbianiu i mającym dostęp do szeregu narzedzi i zaplecza. Dodatkowo każdy element takiej instalacji będzie używany. Całośc będzie badziewnym pająkiem, który lada moment się rozypie.
Czyli konkluzja jest taka: Nie można zrobić turbo za 2000zł choćbys dmuchał 1 psi. Kropka i nie fantazjujcie już, proszę.
Dobra instalacja w jakimkolwiek accordzie, instalacja na której można polegać i która jest tak awaryjna jak cały samochód (a nie bardziej) to niestety pare ładnych tysięcy i nie da się tego obejść, chyba, że ktoś spełnia warunki przedstawione poniżej i jednocześnie chce mieć pod maskę wciśniety bajzel a swój samochód traktuje jak poligon doświadczalny.
I nie trzeba być kozakiem w tym temacie... wystarczy odrobiene się na tym znać i wiedzieć co to znaczy uturbic auto, które do uturbienia nie zostało przystosowane przez producenta.
#43
Napisano 07:59, 29.07.2010
Przykład z innego forum uturbiany samochód Nissan Primera 2,0 (samochód w gruncie rzeczy podobny do Accorda VIgen) takie przykłady można mnożyć, przerabiałem to już nie raz, chociaż nigdy na przykładzie Hondy ale to raczej bez znaczenia.
1. Turbina.
Cena za używkę w przyzwoitym stanie to ok. 1.500 zł
2. Intercooler
Koszt to ok. 400 zł
3. Kolektor pod turbo
Gotowy z Nissana GTi-R'a koszt ok. 600 - 700 zł lub zamówic zupełny custom, dzieki któremu zrobimy jak chcemy, a nie jak będzie pasować. Koszt 1.200 zł
4. Orurowanie pod turbo i intercooler
Z kwasa kosztowało 1.300 zł
5. Wydajniejsze wtryski
Koszt w granicach 200 - 300 zł
6. Wydajniejsza pompa paliwa
WALLBRO GSS342 z wydajnością do 255l/h. Cena 350 zł
7. Strojenie
Do wyboru mamy Ecumaster lub SMT6. Do nissanów polecne jest to pierwsze ze względu na dokładniejsze wystrojenie. Obecnie na rynku DET 3 - koszt 500 zł. Dodatkowo za strojenie i hamownie z 500 zł
8. Instalacja wodna i olejowa do turbosprężarki
To kolejne ok 390 zł wraz z montażem i czwórnikiem pod czujnik ciśnienia oleju + ew. dodatkowy czujnik temperatury oleju (można nieco taniej jak się zrezygnuje z przewodów teflonowych w stalowym oplocie na poczet gumowych które z czasem mogą poddać się od wysokiej temperatury panującej przy turbinie...)
To na tyle części obowiązkowej. Koszt: 5.740 - 6.190 zł
NIEOBOWIĄZKOWO (ale bez sensu nie mieć)
1. BOV (Blow OFF VAlve)
Koszt: 200 - zł
2. Wskaźniki
Przede wszystkim doładowanie i temperatura oleju. Poza tym całkowita dowolnośc. Wskaźnik doładowania najlepiej elektroniczny z map sensorem, żeby mozna było ecumastera podpiąć. Mnie kosztowały 350 zł
3. MBC (manual boost controler)
Koszt 60 zł
4. Kontroler ciśnienia paliwa
Jak wtryski i pompa to za mało do zadanego doładowania to podkecamy i troche wiecej benzynki mamy. Koszt. 250 zł
5. Wydech 2,5"
Skoro silnik więcej powietrza dostaje to i więcej spalin musi wypluć, a im większy wydech tym łatwiej u się oddycha. Koszt za kwasiaka 1.700 zł
6. Inne
Tu wchodzą materiały dodatkowe takie jak: olej, świece, silikony i kolanka do połączeń, stożek, bandaż do kolektora itd. Nie pomylę się dużo pisząc, że to koszt. 1.310 zł
7. Sprzęgło
Okazuje się, że seria nie daje rady. Koszt z montażem ok. 1.400 Zł
Całość części nieobowiązkowej: 5.270 zł
Razem TURBO: 11.460 zł + ROBOCIZNA
WYNIK seria 150HP 190Nm po uturbieniu 0,5bara 227HP i 291Nm
#44
Napisano 08:09, 29.07.2010
Co ciekawe, na moim silniku... więc jest nadzieja. O koszty nie pytam
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#45
Napisano 08:18, 29.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych