XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo??
#76
Napisano 21:02, 10.12.2010
Bez robocizny oczywiscie i obrobek.
I silnik jest zrobiony profi o ile kompetentna osoba za o sie wezmie.
I kolejny post takiej osoby porownywalnie w moim wieku badz mlodsi pisza takie cuda niewidy ze projekt n skale PL a moze i swiata a i tak dupa blada.
Ja chyba mam wieksza wyobraznie od rowiesnikow
Nie ma co sie porywac z motyka na slonce.
Najpierw czytamy, pozniej piszemy. Na forach jest masa info na temat tuningu silników H.
A jak nie znajdujesz niczego to wystarczy looknac na ebay.com wpisac H22
i taki delikwent ostudzi sie momentalnie widząc ceny gratów
[ Dodano: 2010-12-10, 21:07 ]
No i co do scislosci to H22A5 ma 182-185KM wg roznych norm
#77
Napisano 22:41, 10.12.2010
A przeznaczając 15tys. na turbo do swojego auta, to lepiej zrobić tak jak mówił "blackfly" kupic tańsze drugie auto i rzeżbić, albo zrobić tak że sprzedać to swoje za te niby 20-25tys dołożyc te 15 tys i kupić se najlepiej diesla, zchipowac i cieszyć sie 170koniami i prawie 400nm, wiec można stawac nawet z accord type r(znajomy ma Audi A4 1.9tdi w standarcie miała 130 koni i 310nm a po chipie 170 koni i cos 380nm i ponoć 7 do setki) ale to zależy czy ktoś lubi diesle
#78
Napisano 22:45, 10.12.2010
#79
Napisano 22:55, 10.12.2010
Lekkie i szybkie, a po zmodzeniu jeszcze szybsze
#80
Napisano 23:00, 10.12.2010
#81
Napisano 23:21, 10.12.2010
No a taki chip w takim dieslu można zrobić za nieduża kase, bodajże około 1 tyś.zł koleś płacił za ten chip. a 170 koni i 400 nm to naprawde Duuużo, ale fakt faktem to zawsze będzie dieslel
Mi to by sie podobało miec ten moment od 2tys w benzyniaku i kręcic potem jeszcze wysoko heh marzenia
#82
Napisano 23:27, 10.12.2010
Jak sie bawic to sie bawic, drzwi wyjebac nowe wstawic!!
!.6 nie bylo, 1.4 wolnossacy o mocy 69km chyba.
#83
Napisano 23:28, 10.12.2010
#84
Napisano 23:46, 10.12.2010
A nie wszystko co ma już turbo da sie chipować, zależy na ile nam turbo jeszcze pozwoli
#85
Napisano 17:30, 11.12.2010
#86
Napisano 19:42, 11.12.2010
#87
Napisano 19:57, 11.12.2010
#88
Napisano 22:47, 11.12.2010
A nie wiem kto tu jest "baran" bo żaden nie kupuje bmw ani civa type r.
A żebyś się nie zdziwił. Ilu ja już widziałem napaleńców, którzy kupują np: 330 ci, 535... tylko dla szpanu i dlatego że duzo kunia mimo że wcześniej jeździli conajwyżej mondeo w dieslu taty. Dlatego ja zawsze takim delikwentom tołkuje żeby kupili na początek słabsze auto i poznało jak sie ono zachowuje w danych sytuacjach a później zasiadają do mocniejszych aut bo taki niedoświadczony kierowca stanowi zagrożenie dla innych (bo ich samych mi nie szkoda )
A turbo... fajna sprawa własnie kupiłem sobie autko z turbo i też trzeba się nauczyć takie autko obsługiwać i przyszanować a nie pałowanie na zimnym i gaszenie po pałowaniu bez schłodzenia turbiny
#89
Napisano 01:25, 12.12.2010
Beef, z ta moca to tez chyba nie tak do konca, wiadomo ze jak ktos sie przesiada z punta dziadka co ma 60km na 330i to jest przepasc ale ja zaraz po zdaniu kursu jezdzilem mocnymi samochodami - takie w przedziale mocy 150-200 z czego najszybszy byl miniak ale to bylo jak juz sie troche rozjezdzilem. i powiem ze nie mialem problemu z moca taka sama jak moi koledzy ktorzy zaczynali z 60km a potem wsiedli na 120. wiadomo ze trzeba miec troche oleju w glowie ale ja sobie to wzialem na spokojnie fakt ze jezdzilem szybko ale tam gdzie mialem pewnosc ze nic sie nie stanie. no i odpukac jakies 80kkm za soba bez krasza.
#90
Napisano 01:46, 12.12.2010
Blackfly, co do turbodziury to chyba bardzo zależy od silnika. Z tego co sam mogę powiedzieć to w 1.9TDi była odczuwalna, a na przykład w 3.0TDi nie jest. A tak samo jak mówisz, że w benzyniakach nie jest odczuwalna, to ja jeździłem chyba tylko jednym benzyniakiem z turbo, to było Evo X, i tam naprawdę jest odczuwalna turbodziura, trzeba go trzymać na obrotach żeby jechał. Także ciężko powiedzieć od czego to zależy, ale raczej nie od rozgraniczenia benzyna czy diesel.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych