Skocz do zawartości


RODO w HAKP

turbo??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:08, 12.07.2010

No właśnie. Dlatego uważam, że modzenie Fserii(oprócz F20C :-P ) 1.8/2.0 to niekoniecznie dobre rozwiązanie...
Odradzam, bo ja też kiedyś chciałem być "pionierem" i motać moje byłe F20B3 na niewiadomoco :-P Ale posłuchałem się starszych i bardziej doświadczonych ;-), zmieniłem silnik i teraz wiem, że to najważniejszy krok, w celu poprawy osiągów. Lub po prostu inne auto z mocniejszym silnikiem ;-)
  • 0

#17 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:31, 12.07.2010

Znajomy w Civie (1.6 Sohc) wrzucil jedna z tech badziewnych instalacji z ebaya. Za $800 caly kit + downpipe i jakies tam duperele. Z robocizna zamknal sie w 2000euro - tak przynajmniej mowi. Zrobil to raczej dla jaj bo ten Civic i tak pewnie by sie zaczal sypac za rok lub dwa. Ale przyznac trzeba ze smiga jak glupi i klopotow nie ma. No oleju bieze wiecej niz bral :-)
20K pln to robienie raczej powaznego systemu a nie byle turbo. Osobiscie znam pare osob ktore uturbialy swoje samochody i jedna z nich zrobila naprawde powazne turbo za okolo 25K. Takze Panie Malinie, Pan nie przesadza :-) Te graty tanieja i jak pokazuje zycie czasem ta taniocha nie jest taka zla. Osobiscie jestem przeciw takim budzetowym rozwiazaniom ale w tym poscie rozmawiamy o kosztach wiec...
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:37, 12.07.2010

Osobiscie jestem przeciw takim budzetowym rozwiazaniom ale w tym poscie rozmawiamy o kosztach wiec...


No właśnie...dlatego pisałem...że za 10k można zrobić niezłe turbo...nie na nówkach częściach, ale na jakichś używkach kombinowanych i łączonych z głową...zresztą znam nie jeden projekt z turbo za 6-7k i też śmiga że szok...i jak dotąd się nie posypało...więc bez przesady ;-) tak jak BALCER rzecze - 20-25k PLN to już konkretne turbienie...gdzie moc jest podwajana lub potrajana czasami...a my tu gadu gadu raczej o bardziej przyziemnym turbieniu...
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:58, 12.07.2010

moze jesli mowa o turbo to do serii K jest takies cos nwet fajne po mojemu
http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT

pozdro
  • 0

#20 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:11, 12.07.2010

No prosze bardzo. Za $900 turbiszcz z downpipem i jeszcze timerem. Nic tylko brać :-)
Jakbym z tym pojchal do znajomego tunera to by chyba nie krył spontanicznego śmiechu. Pare z tych elementów należałoby wymienić i było ok. Przede wszystkim pewnie turbine :-)
  • 0

#21 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 28.07.2010

strasznie słabe jest gadanie, że do tego silnika/samochodu turbo nie da się założyć. albo to nieopłacalne. albo "kup se type r". założenie turbo to około 3-4 tysięcy. jak wrzucisz 0,4 - 0,5 bara to poza wydmuchaną uszczelką niewiele może się stać. znam typka co ma civica z '00 z 1.4 i turbo. ma 0,6bara i żyje. żadnego kucia, srucia itd. a jego przeróbka wyszła niecałe 2 koła. amen.
  • 0

#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:13, 28.07.2010

Kowal86 jak jak za 2 tys. można mieć turbo to powiedz mi za co ludzie płacą 20-30 tys? Przecież za 2 tys kompa nie kupisz
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:19, 28.07.2010

Nie ma to jak pitolenie amatorów o turbieniu. Sam tez sie mało znam..pytałem w 2 miejscach gdzie robili turbo i wiem ze auta kumpli jezdza z powodzeniem już kawałek czasu i wcale nie słyszalem tam kwot rzędu kilkudziesieciu tys zł.. Że by zacząć przygodę z turbo które już da frajdę z jazdy można wydać sporo sporo mniej niż krzyczą ci super Tunerzy na 500% marży. Co nie zmienai faktu że mocne turbo i jego niezawodność musi kosztować.Ale z tego co rozumiem niektórzy chcieli by spróbować czegoś soft na początek, wiec po co od razu 40 tysi na turbo
  • 0

#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:56, 28.07.2010

ja osobiscie do accorda bym sobie tego nie montowal ale tylko dlatego ze narazie zwyczajnie mam inne wydatki i samochodem chce sobie pojedzic jakis czas a i tak do zabawy moim zdaniem to auto sie nie nadaje juz wolalbym civica V albo VI sobie sprawic i jego przerabiac. zgadzam sie ze za 2k spokojnie mozna uturbic samochod. przeciez turbine zawsze mozna kupic jakas uzywana i tak kiedys ja bedzie trzeba zregenerowac. a regeneracja nie jest az taka droga. intercooler dopasowac z jakiegos tdi bo tego jest tyle ze na pewno sie znajdzie cos dobrego tanio. kolektor mozna pospawac samemu a mozna kupic jakis gotowy do civica widzialem za 500zl. wydech to kazdy majster od tlumikow nam przerobi/przespawa no i zostaja rury a to nie jest majatek. potem strojenie itp ale nie trzeba ladowac 20k zeby to dzialalo. a jak sie dmuchnie do 0.5bara to nic sie nie stanie bez odprezania itp.
  • 0

#25 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 28.07.2010

Kowal86 jak jak za 2 tys. można mieć turbo to powiedz mi za co ludzie płacą 20-30 tys? Przecież za 2 tys kompa nie kupisz


jakiego kompa? ecumaster 600 pln. i nie mam pojęcia dlaczego ludzie płacą 20-30 tyś. 2 tysiące wychodzi na graty (jak troche poszperać).
  • 0

#26 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:55, 28.07.2010

zgadzam sie ze za 2k spokojnie mozna uturbic samochod. przeciez turbine zawsze mozna kupic jakas uzywana i tak kiedys ja bedzie trzeba zregenerowac. a regeneracja nie jest az taka droga. intercooler dopasowac z jakiegos tdi bo tego jest tyle ze na pewno sie znajdzie cos dobrego tanio. kolektor mozna pospawac samemu a mozna kupic jakis gotowy do civica widzialem za 500zl. wydech to kazdy majster od tlumikow nam przerobi/przespawa no i zostaja rury a to nie jest majatek. potem strojenie itp ale nie trzeba ladowac 20k zeby to dzialalo. a jak sie dmuchnie do 0.5bara to nic sie nie stanie bez odprezania itp.


Każdy podzespół dostaniesz za 2-3 stówki a każdy "majster" zrobi Ci to za zwyczajowe dziękuję. :k Powodzenia.
  • 0

#27 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:14, 28.07.2010

jak ktos ma 2 lewe rece to niech placi. przeciez tak samo mozna sciany w pokoju pomalowac samemu a mozna wziac fachowca ktory to zrobi za 500zl a mozna wziac takiego kto to zrobi za 4k pytanie tylko jaki efekt chcemy osiagnac? jezeli chce ktos lekko dmuchnac co by miec te 20% mocy wiecej to nie musi wydawac 20k a jak ktos chce zrobic z 190km 350 to juz przykro mi ale za darmo sie nie da.

jednak ja nie widze problemu ze zmiana kolektora czy wymysleniem zamocowania dla IC tak samo nie widze problemu przy polaczeniu rur, co innego ze spawaniem bo tego nie umiem robic. jak ktos tego nie lubi i chce miec czyste raczki to niech placi ale moim zdaniem kazdy kto sie tym interesuje i kto chce wlozyc turbo do samochodu chcialby to zrobic sam bo oddac auto do tunera to zaden wyczyn, gorzej zrobic to samemu takie jest moje zdanie.
  • 0

#28 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:05, 28.07.2010

jak ktos ma 2 lewe rece to niech placi


Po pierwsze trzeba się na tym znać. Po drugie mieć warunki. Po trzecie odpowiednie narzędzia i przyrządy. Niewiele osób z tego forum pomimo najszczerszych chęci ma możliwość spełnienia wszystkich tych warunków. A poza tym i tak uważam że "turbo " za 2 tys. to bzdura
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:16, 28.07.2010

Jak chcesz mieć turbo za 2tys, to robisz je sam...Montaż, duperele, strojenie. Choć ta kwota jest nieco przesadzona moim zdaniem...Nie ważne.

Dwa, zapominacie o stanie silnika. Jak masz zdrowy silnik(może u Twojego kolegi50m tak jest), to soft mu "może" nie zaszkodzić, a jak silnik gdzieś jednak kuleje...to turbo tylko mu pomorze się wysrać.

Wracając do tematu, który założyła Kobieta...Już to widzę, jak ktoś montuje turbo w Accordzie dla kobiety, za 2k zł...
A turbina pewnie będzie napędzana wiertarką... :k

Nie ma się co sadzić, że "pitolenie amatorów"...Jak chcesz, to rób sobie takie turbo za 2k zł. Ja bym takiego nie chciał - i to moje zdanie.
Dla własnego spokoju zakuł bym silnik i chociaż "starał się" to zrobić profi...a na coś takiego pewnie wydałbym z 6-8k zł, co i tak musiałoby być robione po znajomych i trochę samemu. Bo nie wyobrażam sobie posiadać samochód, po którym nie wiem czego się spodziewać...i liczyć na to, że jak teraz mu dam po garach, to "może mi tej uszczelki nie wydmucha...no bo przecież to tylko uszczelka pod głowicą". Ciekawe jak miałbyś tak uszczelkę naprawiać nagle, jak by Ci ją wydmuchało 500km od domu...

Tyle ode mnie, "lajkonika i ramatora" :roll:
  • 0

#30 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:25, 28.07.2010

dlatego uwazam ze samochod do takich zabaw powinien byc drugim samochodem. samochody tuninguje sie z 2 powodow dla zabawy (wlasne hobby) albo na zawody, czy to 1/4, czy drift czy cokolwiek innego. nie wyobrazam sobie zeby wlozyc turbine do mojego accorda zrobic z niego 250km i jezdzic tym na codzien, balbym sie ze nie wytrzyma skrzynka, ze polosie padna czy cokolwiek innego. wiec jezeli bym tunignowal samochod to po to zeby nim pojezdzic sobie wieczorem po miescie jak sie zrobi pusto na ulicach czy tez na jakims torze ale nie zeby zabrac rodzine na wakacje.

co do umiejetnosci warunkow itp, jak ktos chce to zawsze sposoby sie znajda, narzedzia nie kosztuja majatku a kazdy jakies podstawowe ma w domu, garaz mozna wynajac na miesiac za 150zl to tez nie jakis straszny koszt a umiejetnosci hmm jest XXI wiek mamy internet i w cholere pomocy wiec jak ktos chce i to lubi to da rade. a gdybym chcial cos tuningowac za mase kasy to wolalbym sobie kupic bmw 335i i nakleic 318i niczym sie nie rozni a przynajmniej wszystko jest przewidziane na taka moc.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq