XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo??
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:08, 12.07.2010
Odradzam, bo ja też kiedyś chciałem być "pionierem" i motać moje byłe F20B3 na niewiadomoco Ale posłuchałem się starszych i bardziej doświadczonych , zmieniłem silnik i teraz wiem, że to najważniejszy krok, w celu poprawy osiągów. Lub po prostu inne auto z mocniejszym silnikiem
#17
Napisano 17:31, 12.07.2010
20K pln to robienie raczej powaznego systemu a nie byle turbo. Osobiscie znam pare osob ktore uturbialy swoje samochody i jedna z nich zrobila naprawde powazne turbo za okolo 25K. Takze Panie Malinie, Pan nie przesadza Te graty tanieja i jak pokazuje zycie czasem ta taniocha nie jest taka zla. Osobiscie jestem przeciw takim budzetowym rozwiazaniom ale w tym poscie rozmawiamy o kosztach wiec...
#18
Napisano 22:37, 12.07.2010
Osobiscie jestem przeciw takim budzetowym rozwiazaniom ale w tym poscie rozmawiamy o kosztach wiec...
No właśnie...dlatego pisałem...że za 10k można zrobić niezłe turbo...nie na nówkach częściach, ale na jakichś używkach kombinowanych i łączonych z głową...zresztą znam nie jeden projekt z turbo za 6-7k i też śmiga że szok...i jak dotąd się nie posypało...więc bez przesady tak jak BALCER rzecze - 20-25k PLN to już konkretne turbienie...gdzie moc jest podwajana lub potrajana czasami...a my tu gadu gadu raczej o bardziej przyziemnym turbieniu...
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:58, 12.07.2010
http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT
pozdro
#20
Napisano 23:11, 12.07.2010
Jakbym z tym pojchal do znajomego tunera to by chyba nie krył spontanicznego śmiechu. Pare z tych elementów należałoby wymienić i było ok. Przede wszystkim pewnie turbine
#21
Napisano 14:05, 28.07.2010
#22
Napisano 15:13, 28.07.2010
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:19, 28.07.2010
#24
Napisano 15:56, 28.07.2010
#25
Napisano 16:40, 28.07.2010
Kowal86 jak jak za 2 tys. można mieć turbo to powiedz mi za co ludzie płacą 20-30 tys? Przecież za 2 tys kompa nie kupisz
jakiego kompa? ecumaster 600 pln. i nie mam pojęcia dlaczego ludzie płacą 20-30 tyś. 2 tysiące wychodzi na graty (jak troche poszperać).
#26
Napisano 16:55, 28.07.2010
zgadzam sie ze za 2k spokojnie mozna uturbic samochod. przeciez turbine zawsze mozna kupic jakas uzywana i tak kiedys ja bedzie trzeba zregenerowac. a regeneracja nie jest az taka droga. intercooler dopasowac z jakiegos tdi bo tego jest tyle ze na pewno sie znajdzie cos dobrego tanio. kolektor mozna pospawac samemu a mozna kupic jakis gotowy do civica widzialem za 500zl. wydech to kazdy majster od tlumikow nam przerobi/przespawa no i zostaja rury a to nie jest majatek. potem strojenie itp ale nie trzeba ladowac 20k zeby to dzialalo. a jak sie dmuchnie do 0.5bara to nic sie nie stanie bez odprezania itp.
Każdy podzespół dostaniesz za 2-3 stówki a każdy "majster" zrobi Ci to za zwyczajowe dziękuję. Powodzenia.
#27
Napisano 17:14, 28.07.2010
jednak ja nie widze problemu ze zmiana kolektora czy wymysleniem zamocowania dla IC tak samo nie widze problemu przy polaczeniu rur, co innego ze spawaniem bo tego nie umiem robic. jak ktos tego nie lubi i chce miec czyste raczki to niech placi ale moim zdaniem kazdy kto sie tym interesuje i kto chce wlozyc turbo do samochodu chcialby to zrobic sam bo oddac auto do tunera to zaden wyczyn, gorzej zrobic to samemu takie jest moje zdanie.
#28
Napisano 18:05, 28.07.2010
jak ktos ma 2 lewe rece to niech placi
Po pierwsze trzeba się na tym znać. Po drugie mieć warunki. Po trzecie odpowiednie narzędzia i przyrządy. Niewiele osób z tego forum pomimo najszczerszych chęci ma możliwość spełnienia wszystkich tych warunków. A poza tym i tak uważam że "turbo " za 2 tys. to bzdura
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:16, 28.07.2010
Dwa, zapominacie o stanie silnika. Jak masz zdrowy silnik(może u Twojego kolegi50m tak jest), to soft mu "może" nie zaszkodzić, a jak silnik gdzieś jednak kuleje...to turbo tylko mu pomorze się wysrać.
Wracając do tematu, który założyła Kobieta...Już to widzę, jak ktoś montuje turbo w Accordzie dla kobiety, za 2k zł...
A turbina pewnie będzie napędzana wiertarką...
Nie ma się co sadzić, że "pitolenie amatorów"...Jak chcesz, to rób sobie takie turbo za 2k zł. Ja bym takiego nie chciał - i to moje zdanie.
Dla własnego spokoju zakuł bym silnik i chociaż "starał się" to zrobić profi...a na coś takiego pewnie wydałbym z 6-8k zł, co i tak musiałoby być robione po znajomych i trochę samemu. Bo nie wyobrażam sobie posiadać samochód, po którym nie wiem czego się spodziewać...i liczyć na to, że jak teraz mu dam po garach, to "może mi tej uszczelki nie wydmucha...no bo przecież to tylko uszczelka pod głowicą". Ciekawe jak miałbyś tak uszczelkę naprawiać nagle, jak by Ci ją wydmuchało 500km od domu...
Tyle ode mnie, "lajkonika i ramatora"
#30
Napisano 20:25, 28.07.2010
co do umiejetnosci warunkow itp, jak ktos chce to zawsze sposoby sie znajda, narzedzia nie kosztuja majatku a kazdy jakies podstawowe ma w domu, garaz mozna wynajac na miesiac za 150zl to tez nie jakis straszny koszt a umiejetnosci hmm jest XXI wiek mamy internet i w cholere pomocy wiec jak ktos chce i to lubi to da rade. a gdybym chcial cos tuningowac za mase kasy to wolalbym sobie kupic bmw 335i i nakleic 318i niczym sie nie rozni a przynajmniej wszystko jest przewidziane na taka moc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych