Skocz do zawartości


RODO w HAKP

turbo??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:38, 10.07.2010

witam jak sprawuje sie turbo w honda accord VI ?? czy w tych silnikach w ogóle nie ma co myslec o turbo i jaki to koszt
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 10.07.2010

20 tyś min więc więcej niż warty jest twój samochód :mrgreen:
  • 0
F1

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:45, 10.07.2010

Pomijając fakt, że najpierw należy poszukać, czy podobny temat czasem istnieje już na forum... :-?

A do tematu - trzeba było myśleć o turbo przed zakupem tego auta ;-)
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:00, 10.07.2010

no ok wiem najlepiej kupic nowe autko juz z turbo ale sa tacy co lubią podkrecac moc w swoim aucie nie zwracajac uwagi na wiek autka prawda no i śa warsztaty tuningowe które sie tym zajmują. Tylko patrzałem pod kontem tego iz niktórzy zmieniaja układy dolotowe oraz wydechowe co daje kilka koni wiecej lub zmieniaja silniki na mocniejsze czego koszt tez nie jest mały. a jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma i sie kombinuje heh oczywiscie pytam z ciekawosci nie móie ze od razu chce
  • 0

#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 10.07.2010

no to już wszystko wiesz temat do zamknięcia moderator śpi jak zawsze :mrgreen:
  • 0
F1

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:08, 10.07.2010

nie śpi, nie śpi - czuwa cały czas
ale ponieważ lubicie sobie podyskutować to nie zamyka :))
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:38, 10.07.2010

No ba!

Ja wcale nie sugerowałem kupna auta młodszego, bo sam jeżdżę starym - starszym, niż Twoje :-P

Ale jeśli myślisz o turbo, to raczej myśli o zmianie samochodu. Jeśli nie chcesz go zmieniać, to chociaż silnik wymień. A jeśli i to zbyt dużo, to zrób chociaż sam wydech i dolot... ;-) A gdy ostatnia propozycja Cię nie satysfakcjonuje, to nie ma się co zastanawiać nad poprawą mocy, tylko jeździć tym, co się ma i nie narzekać :-P

O! :lol:
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:55, 10.07.2010

Jeśli masz sporo kasy do wydania to wszystko da się zrobić
  • 0

#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:34, 11.07.2010

Jeśli masz sporo kasy do wydania to wszystko da się zrobić


Owszem - było kilka Acco 1.8 w Polsce z turbo na pokładzie..ale z tego co wiem, część się wysypała...a część właścicieli po krótkim czasie wywaliło turbo i wrzuciło H22 - ponoć dużo lepiej to jeździ mimo wszystko w N/A na dwóch wałkach ;-) więc owszem - uturbianie F18 dla przyjemności jako sztuka dla sztuki - fajna sprawa jak ma się kasę...ale doświadczenie innych pokazuje, że jest to po prostu nieopłacalne ze względu na to, iż H22 jest dużo lepszą bazą...i już samo w sobie lepiej jeździ....a koszta zbliżone jeśli weźmiesz pod uwagę H22A7 ze skrzynią i całym osprzętem
  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:19, 11.07.2010

ale koledzy jezeli mowa o koszcie rzedu 20k to nie lepiej kupic type r za te 20pare sprzedac tego 1.8 i kase ktora zostanie wlozyc w ewentualny remont silnika czy innych czesci takich jak zawieszenie itp.
  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 04:59, 12.07.2010

ale koledzy jezeli mowa o koszcie rzedu 20k to nie lepiej kupic type r za te 20pare sprzedac tego 1.8 i kase ktora zostanie wlozyc w ewentualny remont silnika czy innych czesci takich jak zawieszenie itp.


W miarę rozsądne turbo z niedużym doładowaniem założysz już za ok 10k PLN...za te pieniądze można mieć przekładkę H22A7 z osprzętem i skrzynią U2Q (szpera)...i wtedy masz satysfakcję z przeróbek swojego słabszego samochodu na mocniejszy...A kupić ATR'a w dobrej kondycji za sensowne pieniądze to jak wygrać los na loterii...kiedy jesteś pewny swojego samochodu, a nie stać Cię na młodszy/droższy lub nie chcesz zmieniać bo Twój Ci odpowiada - modzenie to najlepsza i najprzyjemniejsza alternatywa ;-)
  • 0

#12 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:02, 12.07.2010

W miarę rozsądne turbo z niedużym doładowaniem założysz już za ok 10k PLN...


Nie żartuj nawet 10tyś nie starczy na graty nie mówiąc o robociźnie :mrgreen: Policz sobie orientacyjnie nie zapomnij o mocniejszym sprzęgle, wtryskach, pompie paliwa, strojeniu, chłozeniu turbo, kpl wydechu itd pewnie że można na upartego i za 8tyś pewnie coś poddrutować ale ile to pojeździ :?: miesiąc :?:
  • 0
F1

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:15, 12.07.2010

malin_f1, wszysto zalezy jakie chce zrobic doladowanie. jak wystarczy mu 150/160km i wiecej moze o 50Nm to mysle ze fabryczne sprzeglo, pompa paliwa i wtryski daja rade. nigdy tego nie robilem ale wiem ze kolega kiedys wkladal do civica Vgen 1.5 i jak dal mu chyba 0.3 bara to jezdzil znacznie lepiej, po roku sprzedal ale chyba nie ze wzgledu na to ze cos sie psulo. graty kupowal jakies uzywane, i wszystko robil sam bo zawsze go to interesowalo, z tego co mowil zmiescil sie w 4-5k.

wiadomo ze jezeli ktos chce zrobic 200km czy wiecej to na pewno trzeba odprezyc silnik, zmienic sprzeglo wtryski pompe, wtedy hamulce to mus i nie wystarcza lepsze klocki ale obowiazkowo wieksze tarcze. i wtedy zaczyna sie robic pokazna kwota
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:42, 12.07.2010

jak wystarczy mu 150/160km


??

Jak w serii ma 136KM...to do 150-/160KM turbo nie potrzebne.
  • 0

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:37, 12.07.2010

Niby racja ale ładować z 5 tys. żeby 20 KM zyskać :-/
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq