XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo??
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 10.07.2010
#2
Napisano 13:45, 10.07.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:45, 10.07.2010
A do tematu - trzeba było myśleć o turbo przed zakupem tego auta
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:00, 10.07.2010
#5
Napisano 14:06, 10.07.2010
#6
Napisano 14:08, 10.07.2010
ale ponieważ lubicie sobie podyskutować to nie zamyka )
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:38, 10.07.2010
Ja wcale nie sugerowałem kupna auta młodszego, bo sam jeżdżę starym - starszym, niż Twoje
Ale jeśli myślisz o turbo, to raczej myśli o zmianie samochodu. Jeśli nie chcesz go zmieniać, to chociaż silnik wymień. A jeśli i to zbyt dużo, to zrób chociaż sam wydech i dolot... A gdy ostatnia propozycja Cię nie satysfakcjonuje, to nie ma się co zastanawiać nad poprawą mocy, tylko jeździć tym, co się ma i nie narzekać
O!
#8
Napisano 15:55, 10.07.2010
#9
Napisano 08:34, 11.07.2010
Jeśli masz sporo kasy do wydania to wszystko da się zrobić
Owszem - było kilka Acco 1.8 w Polsce z turbo na pokładzie..ale z tego co wiem, część się wysypała...a część właścicieli po krótkim czasie wywaliło turbo i wrzuciło H22 - ponoć dużo lepiej to jeździ mimo wszystko w N/A na dwóch wałkach więc owszem - uturbianie F18 dla przyjemności jako sztuka dla sztuki - fajna sprawa jak ma się kasę...ale doświadczenie innych pokazuje, że jest to po prostu nieopłacalne ze względu na to, iż H22 jest dużo lepszą bazą...i już samo w sobie lepiej jeździ....a koszta zbliżone jeśli weźmiesz pod uwagę H22A7 ze skrzynią i całym osprzętem
#10
Napisano 09:19, 11.07.2010
#11
Napisano 04:59, 12.07.2010
ale koledzy jezeli mowa o koszcie rzedu 20k to nie lepiej kupic type r za te 20pare sprzedac tego 1.8 i kase ktora zostanie wlozyc w ewentualny remont silnika czy innych czesci takich jak zawieszenie itp.
W miarę rozsądne turbo z niedużym doładowaniem założysz już za ok 10k PLN...za te pieniądze można mieć przekładkę H22A7 z osprzętem i skrzynią U2Q (szpera)...i wtedy masz satysfakcję z przeróbek swojego słabszego samochodu na mocniejszy...A kupić ATR'a w dobrej kondycji za sensowne pieniądze to jak wygrać los na loterii...kiedy jesteś pewny swojego samochodu, a nie stać Cię na młodszy/droższy lub nie chcesz zmieniać bo Twój Ci odpowiada - modzenie to najlepsza i najprzyjemniejsza alternatywa
#12
Napisano 08:02, 12.07.2010
W miarę rozsądne turbo z niedużym doładowaniem założysz już za ok 10k PLN...
Nie żartuj nawet 10tyś nie starczy na graty nie mówiąc o robociźnie Policz sobie orientacyjnie nie zapomnij o mocniejszym sprzęgle, wtryskach, pompie paliwa, strojeniu, chłozeniu turbo, kpl wydechu itd pewnie że można na upartego i za 8tyś pewnie coś poddrutować ale ile to pojeździ miesiąc
#13
Napisano 08:15, 12.07.2010
wiadomo ze jezeli ktos chce zrobic 200km czy wiecej to na pewno trzeba odprezyc silnik, zmienic sprzeglo wtryski pompe, wtedy hamulce to mus i nie wystarcza lepsze klocki ale obowiazkowo wieksze tarcze. i wtedy zaczyna sie robic pokazna kwota
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:42, 12.07.2010
jak wystarczy mu 150/160km
Jak w serii ma 136KM...to do 150-/160KM turbo nie potrzebne.
#15
Napisano 13:37, 12.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych