Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem Ładownia Honda accord 2,2 ictdi 2004

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
148 odpowiedzi w tym temacie

#91 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:32, 10.10.2017

http://www.accordklu...obciążenia-itd/

 

Ktoś coś podpowie? widzę że w VIII genie takie spadki napięcia bez obciązenia do 12 z groszem V są normalne, Jak jest w VII?


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#92 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:36, 10.10.2017

Do ,,Filip,,
Jak miales luzna kleme to prawdopodobnie masz uszkodzone diody w alternatorze.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#93 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 18.11.2017

U mnie prz maxymalnym obciążeniu ładowanie

jest 12.6 V to znaczy że alternator nie domaga? 


W acvord tourer ostatnia generacja


  • 0

#94 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:40, 19.11.2017

Przeczytałeś mój temat ?? dwa posty wyżej.

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#95 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 19.11.2017

U ciebie jest na odwrót u mnie pod obciążeniem jest tyle 12,6


  • 0

#96 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:54, 23.01.2018

Panowie mam podobny problem jak wszyscy. Słabe ladowanie. Po zawiezieniu do regeneracji gość mówi ze altek ładuje. Czy ktoś pamięta co było problemem?
  • 0

#97 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:09, 23.01.2018

ELD?
  • 0

#98 TomaszP

TomaszP
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Strzałkowo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 24.04.2018

Witam wszystkich nie tak dawno miałem problem z ładowaniem padł altek. Dałem do regeneracji prawie wszystkie diody poszły prócz jednej i regulator wymieniony mechanik sprawdził altek działa prawidłowo. Odebrałem auto od mechanika jako sprawne "rzeczywiście tak było" pojeździłem trochę nic się nie działo aż do momentu zatrzymania się i tak jak zawsze gdy się zatrzymuje gaszę wszystko co niepotrzebne pracuje sam silnik aby ostudzić troszeczkę turbinkę i w tym momencie pojawiła się kontrolka ładowania. Gdy włączyłem tylko i wyłącznie światła problem znikł, zgasiłem światła i znowu kontrolka mogłem tak do bólu. Sprawdziłem tą sytuacje miernikiem autko na odpalonym silniku i włączonych światłach ma 13,9v wystarczyło, że wyłączyłem światła spadło do 12,6 i pojawia się kontrolka, która włączą się i gaśnie po chwili i tak w kółko. Części w altku były zamawiane zgodnie z OEM. Czy spalenie diod aż tylu mogło wywołać problemy w sterowniku?


  • 0

#99 kmd2004

kmd2004
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Sieradz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 09.06.2018

Hej,

 

Pacjent Honda Accord 2.2 i-ctdi 2005r.

Pokazała mi się kontrolka akumulatora sygnalizująca problem z ładowaniem.

Mechanik rozebrał alternator i przyczyną okazały się spalone diody.

 

MIał ktoś podobny problem i je wymieniał? Jakich należy użyć?

Przy okazji chce zrobić wymiane łożysk. Jakie wymiary muszę kupić?

 

Pozdr


  • 0
Accord i-CTDi Sport Sedan 2004
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004

#100 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:20, 10.06.2018

Ja zmienialem ale nie wnikalem. Sam zmienilem regulator napiecia bo byl dostep w miare prosty, potem mi sie nie chcialo bo nie trafilem. 250/300zl - zregenerowali uzwojenie + diody, ogolnie firma w ktorej to robilem daje inny regenerowany na miejscu, niestety nie mieli hondowego denso, zajelo im to z 3h. Ogolnie mozna sie bawic, ale jak przypieczone uzwojenie to jednak na tym etapie bym odpadl. Na diodach nie ma oznaczen?


Użytkownik pepedombo edytował ten post 00:23, 10.06.2018

  • 0

#101 kmd2004

kmd2004
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Sieradz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 10.06.2018

Hej,

 

U mnie są tylko uszkodzone diody reszta jest ok.

Do alternator mam 40 km od sieradza i jak już będę jechał do mechanika to chce pojechać z nimi i na miejscu je przelutować.

Mechanik nie wylutuje mi starych. Dlatego pytam o oznaczenia.

Natomiast zapytanie o łożyska to chęć małego dodatkowego SPA dla Mojego alternatora jak już jest na stole.

 

Pozdr


  • 0
Accord i-CTDi Sport Sedan 2004
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004

#102 Tami2018

Tami2018
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CM1
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:jhmcm171003c202753
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:18, 03.07.2018

Witam. Jestem nowy na forum i proszę o pomoc. Śledzę ten wątek odnośnie ładowania i mam podobne problemy.Mianowicie. Gdy auto odpalam rano wszystko jest w porządku ładowanie jest ponad 14.20 po kilkunastu kilometrach i nagrzaniu silnika przestaje ladowac. Ładowania nie będzie dopuki silnik nie ostygnie tak z 2 godzinki. Lampka ładowania nie świeci. W ogóle zauważyłem dopiero po kupnie auta ze nawet przy przekreconym zapłonie nie świeci wiec może dioda w licznika nie świeci albo jaks inny problem. Frustrujące jest to ze podczas jazdy nie jestem e stanie stwierdzić czy mam ładowanie czy juz go nie mam. Dlatego miernik zawsze mam pod ręką . Dodam że alternator jest sprawny po regeneracji wymienione "diody". Drugi kupiłem używany i ten sam kłopot ładowane jest do puki się nie nagrzewa silnik.Sprawdziłem tez auto na innym aku.i syruacja bez zmian. Tracę cierpliwość. Proszę może ktoś miał podobne objawy... Pomocy
  • 0

#103 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 08:15, 03.07.2018

w jaki sposób stwierdzasz że nie ma ładowania? 

Pamiętaj, że normalnym działaniem jest, że napięcie ładowania przy "większym obciążeniu" wynosi ok 14.3V, przy małym obciążeniu spada do 12,6V. 


  • 0

#104 Tami2018

Tami2018
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CM1
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:jhmcm171003c202753
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:06, 03.07.2018

Tego nie wiedziałem ale to i tak mojego problemu nie rozwiązuje. Ładowane stwierdzam miernikiem na aku i alternatorze. Gdy przrstaje ladowac to ciągnie prąd z aku. 12 i coraz mniej. Kilka razy zdarzyło się ze zapala mi się lampki systemów poduszek abs zegaryvwariowaly wskazowki leżały. Dwa razy skończyło się zgaszeniem silnika w trasie z braku prądu i raz laweta do domu.
  • 0

#105 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:47, 03.07.2018

Zwykłym elm będziesz miał podgląd na ładowanie w czasie jazdy. Zrób diagnostyke zegarów i będzie jasne jakie żarówki masz wyjęte z zegarów.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq