Dzisiaj już części poszły do specjalistów a mianowicie głowica do sprawdzenia, wal do szlifowania ale jest dobrze, powiedzieli ze nie jest źle z wałem że delikatnie co tylko zarysowanie ale znów muszę 2 korbowody wymienić, no okazało się że kiedyś na 4 wale panewke obróciło, założył ktoś Panewki nowe i teraz znów na 3 wale obróciło
czemu moja wina,zły olej, byle jakiego nie lalem, możliwe że już coś nie tak było a ja nie zauważyłem
po rozbiurce okazało się że tak samo wszystkie 4 pierścienie były zapieczone - tak myślałem że Hania za dużo oleju bierz na 10 tys.km prawie 3,5 litra, czytając na forum niektórzy mówili że tak ma być jak daje się po gazie.
Więc będzie kapitalny remoncik:
- Pompa oleju (wysłałem zapytanie do Aso i ile tak samo za korbowody)
-Wymiana uszczelniaczy na zaworach
-Sprawdzenie prowadnic
- Gniazda zaworowe
-Planowanie głowicy i sprawdzenie
- Pierścienie tlokowe
-Wszystkie uszczelniacze i uszczelki
-Regeneracja wspomagania
-Sprawdzenie alternatora
Łańcuszek był wymieniany razem z napinaczem jakieś 30 tys km. ( wina napinacza ale wolałem dmuchać na zimno)
Mam do was pytanie jakie części użyć i gdzie je dostać, chodzi mi o korbowody i pierścienie, uszczelniacze zaworowe, jakiego producenta polecacie i o linki proszę
wszystkie potrzebne rzeczy mają konsultowac zemna, więc chciałbym wiedzieć jakie części już będą
i co im mogę powiedzieć żeby wzięli zamówili jak się nie zgodzę na ich części,
Pozdrawiam forumowiczów
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka