Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#421 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:32, 10.07.2017

I najlepiej jak najszybciej ,żeby bałaganu sobie nie narobić.


  • 0

#422 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:53, 10.07.2017

Niestety w większości nie wiemy też co przeszły od wyjazdu z salonu .
Może ktoś kiedyś raz przeciągnął go na niskim stanie oleju .
itd itp.
  • 0
                       

#423 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:02, 10.07.2017

jazdy ze zbyt niskim stanem oleju  nie wykluczę :) niemniej na pewno nie skręcony i do 340 tysi latał bez klekania :).......


Użytkownik lakatus edytował ten post 22:05, 10.07.2017

  • 0

#424 Szawel

Szawel
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 15.07.2017

Miałem podobne objawy kiedyś w Galancie i niestety okazało się że to była panewka
  • 0

#425 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 15.07.2017

Jak będziesz wiedział co tak klepie,to daj znać. Bardzo mnie to ciekawi.


  • 0

#426 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 17.07.2017

Złoty mikroskopijnej grubości coś jakby pył w oleju po spuszczeniu, ciężko dostrze gołym okiem ale da się :(  Więc wygląda że panewka się sypie.... Muszę jeszcze objechać wczasy, 1600 km mam nadzieję że wytrzyma przy delikatnym traktowaniu a później zrzucę miskę i obejrzę wszystkie panewki korbowodowe.


Użytkownik scorpio33 edytował ten post 18:39, 17.07.2017

  • 0

#427 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:43, 17.07.2017

Ja bym wymienił od razu kilka godzin roboty pozniej juz moze byc po silniku...
  • 0

#428 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:23, 17.07.2017

Kolega Lukasrz dobrze Ci ,,sugeruje,,


  • 0

#429 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:20, 18.07.2017

Czas mnie juz goni, ale może uda mi sie przed wyjazdem jeszcze to zrobić, tyle że nie wiadomo w jakim stanie będą czopy wału i czy sama wymiana panewek uratuje sytuację... Ma ktoś moment dokręcania stopek korbowodu?


  • 0

#430 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:45, 18.07.2017

Nigdy nie ma pewności ale jako światełko w tunelu mogę ci powiedzieć, że dawno temu w w civicu w D15B2 wymnieniłem panewki na ujowy wał... gdzie OEM był mocno zjechane i tylko panewkki zostały zmienione jakiś zamiennik i zrobiłem tym civiciem kilkanaście tyś km, później brejdak też kilkanaście i jeździł.


  • 0

#431 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:27, 18.07.2017

...jednak części do K24 są trochę droższe niż do D15 kolego.... jak się okaże, że otworzy a tam sieka - to popłynie i na pewno na wyjazd mieć nie będzie samochodu. A inna sprawa, że składanie na szybko to też jest loteria potem... Chyba lepiej kupić po prostu jakiś w miarę pewny słupek i tyle.


  • 0

#432 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:35, 18.07.2017

A jak pojedzie na wczasy i tam obróci panewkę?

 

Jeśli jeszcze nie obróciło to jest szansa, że wał będzie cały i wystarczy wymiana panewek.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#433 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 09:07, 18.07.2017

z ciekawości orientujecie się ile mniej więcej kosztuje kpl panewek na korbowody do K24A3 lub K20Z2? Do tego pewnie jeszcze uszczelka. 


  • 0

#434 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:08, 18.07.2017

180zł komplet panewek KING na korby, rzeczywiście siąść i płakać z wydatków, lepiej jechać na stukającej panewce i stanąć w środku pola i płakać....  Najpierw trzeba tam zajrzeć chociaż bo na razie gdybamy. Nie pojechałbym nigdzie ze stukającą panewką.


  • 0

#435 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:46, 18.07.2017

Dla K24A3  2003-2008

36 Nm+ 120 stopni

Wymienić śruby jeśli różnica pomiędzy średnicą A  a średnicą B wynosi więcej niż 0,1 mm

Pomiar A 20 mm od dolnej części łba śruby

Pomiar B 35 mm od dolnej części łba śruby

miska olejowa 6 Nm i 12 Nm

śruba wału  25 Nm +90 stopni

Pamiętaj że musisz zdemontować kasetę z pompą oleju i wałkami.Nie pomyl się z łańcuchem i znakami.Dobrze pomyśl za nim zaczniesz rozbierać.Poznacz sobie żeby później nie było kłopotu.W jednym położeniu wału wszystkich panewek nie sprawdzisz dokładnie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq