I najlepiej jak najszybciej ,żeby bałaganu sobie nie narobić.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#421
Napisano 21:32, 10.07.2017
#422
Napisano 21:53, 10.07.2017
Może ktoś kiedyś raz przeciągnął go na niskim stanie oleju .
itd itp.
#423
Napisano 22:02, 10.07.2017
jazdy ze zbyt niskim stanem oleju nie wykluczę niemniej na pewno nie skręcony i do 340 tysi latał bez klekania .......
Użytkownik lakatus edytował ten post 22:05, 10.07.2017
#424
Napisano 15:30, 15.07.2017
#425
Napisano 19:19, 15.07.2017
Jak będziesz wiedział co tak klepie,to daj znać. Bardzo mnie to ciekawi.
#426
Napisano 18:37, 17.07.2017
Złoty mikroskopijnej grubości coś jakby pył w oleju po spuszczeniu, ciężko dostrze gołym okiem ale da się Więc wygląda że panewka się sypie.... Muszę jeszcze objechać wczasy, 1600 km mam nadzieję że wytrzyma przy delikatnym traktowaniu a później zrzucę miskę i obejrzę wszystkie panewki korbowodowe.
Użytkownik scorpio33 edytował ten post 18:39, 17.07.2017
#427
Napisano 18:43, 17.07.2017
#428
Napisano 21:23, 17.07.2017
Kolega Lukasrz dobrze Ci ,,sugeruje,,
#429
Napisano 07:20, 18.07.2017
Czas mnie juz goni, ale może uda mi sie przed wyjazdem jeszcze to zrobić, tyle że nie wiadomo w jakim stanie będą czopy wału i czy sama wymiana panewek uratuje sytuację... Ma ktoś moment dokręcania stopek korbowodu?
#430
Napisano 07:45, 18.07.2017
Nigdy nie ma pewności ale jako światełko w tunelu mogę ci powiedzieć, że dawno temu w w civicu w D15B2 wymnieniłem panewki na ujowy wał... gdzie OEM był mocno zjechane i tylko panewkki zostały zmienione jakiś zamiennik i zrobiłem tym civiciem kilkanaście tyś km, później brejdak też kilkanaście i jeździł.
#431
Napisano 08:27, 18.07.2017
...jednak części do K24 są trochę droższe niż do D15 kolego.... jak się okaże, że otworzy a tam sieka - to popłynie i na pewno na wyjazd mieć nie będzie samochodu. A inna sprawa, że składanie na szybko to też jest loteria potem... Chyba lepiej kupić po prostu jakiś w miarę pewny słupek i tyle.
#432
Napisano 08:35, 18.07.2017
A jak pojedzie na wczasy i tam obróci panewkę?
Jeśli jeszcze nie obróciło to jest szansa, że wał będzie cały i wystarczy wymiana panewek.
#433
Napisano 09:07, 18.07.2017
z ciekawości orientujecie się ile mniej więcej kosztuje kpl panewek na korbowody do K24A3 lub K20Z2? Do tego pewnie jeszcze uszczelka.
#434
Napisano 09:08, 18.07.2017
180zł komplet panewek KING na korby, rzeczywiście siąść i płakać z wydatków, lepiej jechać na stukającej panewce i stanąć w środku pola i płakać.... Najpierw trzeba tam zajrzeć chociaż bo na razie gdybamy. Nie pojechałbym nigdzie ze stukającą panewką.
#435
Napisano 09:46, 18.07.2017
Dla K24A3 2003-2008
36 Nm+ 120 stopni
Wymienić śruby jeśli różnica pomiędzy średnicą A a średnicą B wynosi więcej niż 0,1 mm
Pomiar A 20 mm od dolnej części łba śruby
Pomiar B 35 mm od dolnej części łba śruby
miska olejowa 6 Nm i 12 Nm
śruba wału 25 Nm +90 stopni
Pamiętaj że musisz zdemontować kasetę z pompą oleju i wałkami.Nie pomyl się z łańcuchem i znakami.Dobrze pomyśl za nim zaczniesz rozbierać.Poznacz sobie żeby później nie było kłopotu.W jednym położeniu wału wszystkich panewek nie sprawdzisz dokładnie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych