luz na sworzniu tłoka? takie moje skojarzenie pierwsze.... ale taki dźwięk to wiele podzespołów może powodować...u mnie pompa też trochę wyje.... nie ma co lamentować
Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:51, 10.07.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:51, 10.07.2017
luz na sworzniu tłoka? takie moje skojarzenie pierwsze.... ale taki dźwięk to wiele podzespołów może powodować...u mnie pompa też trochę wyje.... nie ma co lamentować
Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:51, 10.07.2017
Napisano 09:54, 10.07.2017
luz na sworzniu tłoka? takie moje skojarzenie pierwsze.... ale taki dźwięk to wiele podzespołów może powodować...u mnie pompa też trochę wyje.... nie ma co lamentować
U mnie raczej nie wiele ponieważ przypominam cichnie po wyłączniu zapłonu na drugim cylindrze.
Napisano 10:08, 10.07.2017
chyba mam to samo jeżdżę już z tym objawem ok 10 tyś km póki co stukanie nie wzmaga się cały czas na tym samym poziomie i tak jak u Ciebie najbardziej słyszalne od ok 2 tyś RPM do ok 3,5 tyś RPM potem poziom hałasu własnego silnika wydaje się, że zagłusza ten stukot....olej 5w-30 SPECOL obecnie..ja stawiam na luz na tłoku/albo luz na sworzniu tłoka. Podczas wciśniecia gazu w podłoge podczas jazdy stukot nagle ustaje
Napisano 11:46, 10.07.2017
chyba mam to samo jeżdżę już z tym objawem ok 10 tyś km póki co stukanie nie wzmaga się cały czas na tym samym poziomie i tak jak u Ciebie najbardziej słyszalne od ok 2 tyś RPM do ok 3,5 tyś RPM potem poziom hałasu własnego silnika wydaje się, że zagłusza ten stukot....olej 5w-30 SPECOL obecnie..ja stawiam na luz na tłoku/albo luz na sworzniu tłoka. Podczas wciśniecia gazu w podłoge podczas jazdy stukot nagle ustaje
Odłączałeś cewki, sprawdzałeś na którym cylindrze objaw zanika?
Napisano 12:06, 10.07.2017
bawiłem się tym odłączaniem cewek: początkowo wydawało się, że na II garze coś dolega (drugi patrzac od lewej strony nie według kolejności występowania zapłonu). Potem stwierdziłem, że gra zawsze i na chwilę obecną nie jestem w stanie stwierdzić czy odłączenie zapłonu coś dawało może spróbuje w najbliższych dniach powtórzyć próbę..
jakbyś był w Katowicach i chciałbyś porównać z klekaniem moich bocianów daj znać
aha u mnie te klekanie wystąpiło przy ok 341 tyś km obecnie mam ponad 353 tyś km
Użytkownik lakatus edytował ten post 12:03, 10.07.2017
Napisano 12:30, 10.07.2017
No powiem szczerze że dość mocno to wali. Bardzo podobnie do panewki niestety. Nasłuchaj to może od spodu? Bo miski to pewnie Ci się nie chce zrzucać dla sprawdzenia.
Dziwne ze te silniki tak klękają. Ciekawe czy ten przebieg masz prawdziwy czy może coś więcej jest nakręcone. 360tys.to nie jest aż tak znowu dużo,żeby panewy klękały.
Napisano 14:33, 10.07.2017
Niemożliwe żeby to była panewka, stukot by nie występował przy odciążaniu silnika tak jak się dzieje to teraz a przy obciążaniu, to logiczne jest.
U mnie przebieg lekko ponad 300 kkm
Będę wymieniał olej to go przefiltruję i przyjrzę się czy coś w nim widać.
@lakatus jak będę czasem w ikei a bywam, to dam znać może sie zgadamy. Zostaw telefon na priv.
Użytkownik scorpio33 edytował ten post 14:38, 10.07.2017
Napisano 14:43, 10.07.2017
u mnie stuka przy zwiekszaniu obrotów i ich utrzymywaniu powyżej 2 tyś RPM
Napisano 14:52, 10.07.2017
Napisano 15:41, 10.07.2017
Nie , nie sprawdzałem tego skoro cichło przy odłączeniu drugiego cylindra. Nie sądzę żeby to coś dało ale sprawdzę jeszcze dla spokoju...
Napisano 16:50, 10.07.2017
Szczerze to życzę Ci aby to nie była panewa,ale takie znaki dawały często panewy w preludach . No chyba że coś w głowicy się dzieje ,bo widzę że na lpg śmigasz.
Napisano 17:16, 10.07.2017
Mi bardziej to przypomina luz na sworzniu tłoka ale nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy.
BTW wpisałem w allegro... i coś po taniości wyskoczyło, zaskakująco tanio
http://allegro.pl/tl...6863515326.html
300tyś mało się wydaje.... według opinii serwisu w którym robię Hondy te silniki spokojnie 500tyś i więcej robią... Zresztą grzebałem kiedyś po forum USA i tam mają w większości naloty po 600-800tyś
Napisano 18:03, 10.07.2017
Napisano 19:58, 10.07.2017
Mi bardziej to przypomina luz na sworzniu tłoka ale nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy.
BTW wpisałem w allegro... i coś po taniości wyskoczyło, zaskakująco tanio
http://allegro.pl/tl...6863515326.html
300tyś mało się wydaje.... według opinii serwisu w którym robię Hondy te silniki spokojnie 500tyś i więcej robią... Zresztą grzebałem kiedyś po forum USA i tam mają w większości naloty po 600-800tyś
Napisano 21:29, 10.07.2017
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych