Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#226 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:04, 07.05.2016

Pierwsze pytanie - czy którykolwiek z poszkodowanych ma samochód od nowości lub ma 100% historii eksploatacyjnej? W sensie potwierdzone regulacje i wymiany oleju? Mówimy o problemie z panewka a nie blokiem jak się domyślam?

Proponuje sie wstrzymać z teoriami. Ja nie uwierzę ze w dobrze serwisowanym Silniku hondy panewka leci bez powodu przy przeciętnym przebiegu. Ok jest to możliwe - 1.9 tdi BXE stukaja po 80 tys km i to jest wada materiału panewek. Do tego doklada sie serwis long life i tak powstal przepis na urwane korby. Ale w K20 to raczej ewenement jak urwane przednie kolo niż norma?

Użytkownik pitou edytował ten post 00:11, 07.05.2016

  • 0

#227 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 00:19, 07.05.2016

To byłoby mega dziwne, moje F18 zrobiło do dzisiaj 517777 km(stan na dziś) i panewka klepie, owszem, ale jeździ od prawie roku i jeszcze korba nie wyszła(wymiany oleju były bardzo pilnowane, olej 5w30 elf syntetyk a teraz na próbę pierwszy raz wlany valvo maxlife 10w40) więc to byłoby mega dziwne gdyby k20 miały stukać poniżej 300tys...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#228 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:06, 07.05.2016

Ja akurat miałem na myśli stukający tłok...


  • 0

#229 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:53, 07.05.2016

a ja mówiłem o przebiegu.... dużo aut jest przekręconych i ludzie nie chcą w to dalej uwierzyć... nie wiadomo jak było wcześniej serwisowane... czy zmiany oliwy były co 20 czy co 30 tys.... nie wiadomo i już. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#230 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:03, 07.05.2016

I tak 90% wlascicieli jest slepo twoerdzacych ze ich accord to ma na milion % ma 150tyskm przebiegu.....

Użytkownik Seth edytował ten post 13:03, 07.05.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#231 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 13:11, 07.05.2016

Pozostaje jeszcze 10 % :)


  • 0

#232 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:10, 07.05.2016

Pierwsze pytanie - czy którykolwiek z poszkodowanych ma samochód od nowości lub ma 100% historii eksploatacyjnej? W sensie potwierdzone regulacje i wymiany oleju? Mówimy o problemie z panewka a nie blokiem jak się domyślam?

Proponuje sie wstrzymać z teoriami. Ja nie uwierzę ze w dobrze serwisowanym Silniku hondy panewka leci bez powodu przy przeciętnym przebiegu. Ok jest to możliwe - 1.9 tdi BXE stukaja po 80 tys km i to jest wada materiału panewek. Do tego doklada sie serwis long life i tak powstal przepis na urwane korby. Ale w K20 to raczej ewenement jak urwane przednie kolo niż norma?

To tlok tak klepie najczesciej a nie panewka. Ja swoja hondziawa z k20a6 jezdze juz 7 lat i przebiegu jestem pewny. Mieszkalem za granica i tam ja kupilem. Bylo sporo wojarzy autobanami.


  • 0

#233 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 07.05.2016

dokładnie zgadzam się z tym"to tłok a nie panewki" skubiszek tylko czemu jakoś dziwnym trafem zdaża się to tylko w autach z 2003 i 2004 z tego co wiem...tylko te są kręcone i żle serwisowane?trudno mi w to uwierzyc.

 

 

Moim zdaniem trzeba pomóc tym którym ta awaria się zdażyła żeby nie pakowali niepotrzebnie kasy w diagnostykę wymiane wałków panewek...

Ja np wywaliłem kupe kasy bo w ASO powiedzieli mi że to uszczerbany wałek rozżądu wydechowy jest przyczyną.


Użytkownik AGENT edytował ten post 20:50, 07.05.2016

  • 0

#234 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 07.05.2016

dokładnie zgadzam się z tym"to tłok a nie panewki" skubiszek tylko czemu jakoś dziwnym trafem zdaża się to tylko w autach z 2003 i 2004 z tego co wiem...tylko te są kręcone i żle serwisowane?trudno mi w to uwierzyc.


 
Moim zdaniem trzeba pomóc tym którym ta awaria się zdażyła żeby nie pakowali niepotrzebnie kasy w diagnostykę wymiane wałków panewek...
Ja np wywaliłem kupe kasy bo w ASO powiedzieli mi że to uszczerbany wałek rozżądu wydechowy jest przyczyną.


Jakie wersje K20 byly montowane w VII gen? Wiecie czym konstrukcyjnie sie roznia? Jak poszperacie po forach to wprost pisze sie o roznicach uzytych elementow glownie chodzi o dol silnika. Dlatego nie kazdy jest preferowany do turbo. To tak na poczatek. Poczytam jeszcze. Ale nigdzie nie zauwazylem zeby globalnie ten silnik byl problematyczny jak wspomniane 1.9 tdi
  • 0

#235 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 08:38, 08.05.2016

Proszę nie generalizować silników 1.9 TDI. Podobny przypadek z tłokiem miałem w silniku K20A4 .
  • 0

#236 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:10, 08.05.2016

Nikt nie generalzuje napisałem jakie serie 1.9 tdi miały wadę i to jest fakt do którego vw sie nie przyznaje choc problem jest oficjalnie rozpoznany i szeroko opisywany. Co do K20... Wlasnie tutaj jest pytanie czy to wada zużycie czy bledy eksploatacji
  • 0

#237 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:44, 08.05.2016

Silniki serii K to jedne z najbardziej udanych silnikow. Wszystko wskazuje na to, ze to bedzie jakas wada materialowa tlokow na poczatku produkcji, tak jak to bylo z walkami i to nie we wszystkich egzemplarzach, pewnie byl poprostu inny dostawca tych czesci. Jesli cylindry cale i trzymaja wymiary, to wymiana kompletu tlokow z pewnoscia problem rozwiazuje, reszta silnika bedzie ok. Ciekawe tylko jak cenowo to wychodzi. U mnie tez to klepanie wystepuje i cichnie po nagrzaniu, jest jeszcze na akceptowalnym poziomie. na razie nie zamierzam nic z tym robic, bo oprocz tego wszystko jest ok. Na codzien uzytkuje K24 i tam jest cichutko.


  • 0

#238 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:38, 08.05.2016

nie było na forum problemów z tłokami w silniku k20z2?


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#239 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 19:42, 08.05.2016

W przypadku o którym ja mówię K20A4 po ściągnięciu głowicy  dwa cylindry już miały rysy .


  • 0

#240 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 08.05.2016

Silniki serii K to jedne z najbardziej udanych silnikow. Wszystko wskazuje na to, ze to bedzie jakas wada materialowa tlokow na poczatku produkcji, tak jak to bylo z walkami i to nie we wszystkich egzemplarzach, pewnie byl poprostu inny dostawca tych czesci. Jesli cylindry cale i trzymaja wymiary, to wymiana kompletu tlokow z pewnoscia problem rozwiazuje, reszta silnika bedzie ok. Ciekawe tylko jak cenowo to wychodzi. U mnie tez to klepanie wystepuje i cichnie po nagrzaniu, jest jeszcze na akceptowalnym poziomie. na razie nie zamierzam nic z tym robic, bo oprocz tego wszystko jest ok. Na codzien uzytkuje K24 i tam jest cichutko.

masz racje w pełni się z tobą zgadzam. ale napewno nie opłaca się tego naprawiać tylko lepiej wymienić cały słupek tymbardziej że nikt do tej pory nie udowodnił na sto procent jaka jest przyczyna stukania tłoka.czy to sam tłok czy sworzeń czy może pierścienie. chodzi mi o bezpośrednią przyczynę


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq