jestem po rozmowach z kolega który zajmuje sie szlifami walow itd i powiedział ze podejmie sie naprawy tych trefnych walkow rozrządu, mam oba z starego silnika i chętnie na próbę bym mu je podrzucil żeby zobaczyc co z tego wyjdzie, teraz pytanie czy ktoś juz to robil ? A dwa czy Najdzie sie chętny aby wrzucic to do swojego silnika i zobaczymy jak to będzie dzialac
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#211
Napisano 08:48, 29.04.2016
#212
Napisano 16:38, 05.05.2016
Chwile to trwało ale jestem już po pierwszych oględzinach, głowica i to co w niej jest ok, po odłączeniu drugiej cewki metaliczny dźwięk zanika, na drugim cylindrze była okopcona świeca, przy tym samym cylindrze uszkodzona jest panewka; więc tutaj jest problem, myślę że nie ma sensu bawić się w naprawę. Na wale nie ma rys. Prawdopodobnie w tym tygodniu ogarnę nowy k20a6.
Zastanawia mnie jedna rzeczy czy to mogło stać się przez jazdę na wysokich obrotach na lpg?
PS
Nadal planuje jeździć na lpg i nie twierdzę że to zło - to tak na wszelki "W"
Użytkownik Biedrona edytował ten post 16:43, 05.05.2016
#213
Napisano 17:41, 05.05.2016
Zadałeś tendencyjne pytanie. Teraz wszyscy którzy odczuwają ból d*py na hasło LPG potwierdzą, że tak, to przez LPG. I pewnie masz szczęście, że silnik nie wybuchł.
A czytałem na tych forum nie raz ile to te silniki przelatały na gazie. "Jedynie" wystroić gaz trzeba dobrze i o regulację zaworów dbać.
Jeżeli to jest zapewnione, to dlaczego gaz miałby szkodzić, czy wręcz uszkadzać panewki?
Tak tylko w sumie pyta, bo odpowiedź znam
#214
Napisano 17:55, 05.05.2016
Drizzit wiem że to temat mocno sporny.
Pytanie zadałem z czystej ciekawości chciałem wiedzieć co napiszą koledzy którzy wypowiadali się w tym temacie (K20a6 klepietylko co??).
Zastanawia mnie fakt co jest powodem uszkodzenia silnika; mało wydajna pompa czy np wyższa temp spalania lub jeszcze coś innego.
Moja instalacja lpg była zakładana w jednym z lepszych zakładów na podkarpaciu (Multiserwis) z instalacją nie miałem problemów, honda dość dobrze "przyjmuje gaz" więc co dzieje się z naszymi silnikami podczas "ostrej jazdy" ?
#215
Napisano 20:25, 05.05.2016
Zadałeś tendencyjne pytanie. Teraz wszyscy którzy odczuwają ból d*py na hasło LPG potwierdzą, że tak, to przez LPG. I pewnie masz szczęście, że silnik nie wybuchł.
A czytałem na tych forum nie raz ile to te silniki przelatały na gazie. "Jedynie" wystroić gaz trzeba dobrze i o regulację zaworów dbać.
Jeżeli to jest zapewnione, to dlaczego gaz miałby szkodzić, czy wręcz uszkadzać panewki?
Tak tylko w sumie pyta, bo odpowiedź znam
gdzie jest LUBIE TOOOOO cala prawda
#216
Napisano 22:11, 05.05.2016
Mój silnik przed "śmiercią" klepał na wyższych obrotach, nie udało się zlokalizować usterki więc tak jezdziłem, aż pewnego słonecznego dnia zgasł na raz....
Mój accord > http://www.accordklu...czek-z-ropczyc/
#218
Napisano 23:40, 05.05.2016
- jaki przebieg
- czy pewna historia
- jaki styl jazdy
- jakie paliwo
- jaki olej i czy z pewnego oficjalnego zrodla czy z promocji
Te męczące dyskusje o lpg i lepkości oleju moze udaloby się jakos zweryfikować przy odrobinie szczerości i dobrej woli poszkodowanych.
Na początek moze udaloby się ustalić kilka faktów. Bo
ten przykład jest smutny. Panewka w k20 ? Po jeździe na autostradzie?
Ja swoim F18b2 kilka razy smigalem do stolicy z prędkościami podobnymi do kolegi i silnik jeszcze zyje. Tez mam lpg i 260 tys przebiegu. silnik nie stuka póki co.
#219
Napisano 06:56, 06.05.2016
Jest temat o stukaniu F18 tylko co to stuka i jak? Wielokrotni slyszalem w kilkudziesieciu takie stuki i to jest takie glucha poklepywanie jak sie wsluchasz i widac one tak pracuja i nie wplywa to na ich trwalosc i parametry.
Teraz dopiero widzac ze z tymi K20 jest jakas lipa bo teraz to jakis wysyp tlukacych k20 do remontu. LPG nie ma na to wplywu. LPG wypala gniazda zaworowe a nie powoduje uszkodzenie panewek i tlokow. I to wtedy jak mamy zla mieszanke i zaworow nikt nie dotyka. Toyota w vvti ma ten problem wypalajacych sie gniazd w glowicy ale jak sie reguluje to nic sie nie dzieje.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#220
Napisano 07:35, 06.05.2016
Prędzej tłok popłynie na lpg aieżeli panewka się obróci Ja obstawiam problem z magistralą olejową, lub mało wydajną pompą oleju. Niema szans aby LPG zajechało silnik w takim stopniu
#221
Napisano 19:44, 06.05.2016
#222
Napisano 20:44, 06.05.2016
zgadzam się z tobą kolego że można utworzyć temat by pozbierać wszystkich którzy mają to już za sobą i może poszukac przyczyny takiego stanu rzeczy. Ale nie uwierze w to że to np wina gazu oleju czy zwykłego zużycia po dużym przebiegu...wg mnie to jakaś wada tego silnika i tyle.
#223
Napisano 20:50, 06.05.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#225
Napisano 22:04, 06.05.2016
Ja obstawiam wade materialowa tlokow z poczatku produkcji, badz obrobke cieplna, tloki poprostu "puchna" w zwiekszonej temperaturze, np szybka jazda autobanem. Byc moze mieli innego dostawce tlokow do tego silnika. Mam dwie hondziawy w tym jedna z k20a6 i w niej tez delikatnie poklepuje pomimo mniejszego przebiegu. W k24 zupelna cisza, a przelot wiekszy. No ale to tylko teoria, chociaz cos musi byc na rzeczy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych