Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#196 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:25, 24.04.2016

Wczoraj i u mnie zaczęło klepać po ostrej jeździe na ekspresówce predkości 160-205km/h mierzone na yanosiku. Oliwa od 6 lat jak mam auto 5w30, motul,  fusch w tym sezonie valvoline. W środę oddaje auto na warsztat.    


  • 0

#197 Krystian Monika

Krystian Monika
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pełczyce- Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 24.04.2016

no to temat masz na swierzo, szukaj silnik i zmieniaj

Wczoraj i u mnie zaczęło klepać po ostrej jeździe na ekspresówce predkości 160-205km/h mierzone na yanosiku. Oliwa od 6 lat jak mam auto 5w30, motul,  fusch w tym sezonie valvoline. W środę oddaje auto na warsztat.    


  • 0

#198 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:42, 24.04.2016

Wczoraj i u mnie zaczęło klepać po ostrej jeździe na ekspresówce predkości 160-205km/h mierzone na yanosiku. Oliwa od 6 lat jak mam auto 5w30, motul,  fusch w tym sezonie valvoline. W środę oddaje auto na warsztat.    

Na poczatek zdejmij pasek i odpal żeby wykluczyć osprzęt, to moja rada


  • 0

#199 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:55, 24.04.2016

Trochę mnie to dziwi że prędkości rzędu 160 -200 wykańczają te silniki. Na zachodnich autostradach takie prędkości to normalność. Auta ściągane od naszych ,,najlepszych ,, sąsiadów od Merkel i nic się nie dzieje a jazda w Polskich warunkach zakańcza żywot jednostki .


  • 0

#200 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:02, 24.04.2016

Na poczatek zdejmij pasek i odpal żeby wykluczyć osprzęt, to moja rada

 

Rocznik 2003 to mogą być też wżery na wałkach rozrządu.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#201 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6039 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 23:19, 24.04.2016

Skrzynia 5 biegowa z bardzo krótkimi przełożeniami. Żadnemu silnikowi jazda blisko czerwonego pola obrotomierza nie będzie służyć.

Dlatego też polecam jak ktoś jeździ po auto banach montaż skrzynki sześciu biegowej z k24 gdzie przy 230 jest około 5500 :D.

Skrzynia AT w 2.0 już się dużo lepiej sprawdza do podróżowania z takimi prędkościami bo przy 200 na godzinę jest koło 4 tyś obrotów.

 

O olejach zostało już w tym temacie wszystko napisane, dodam na potwierdzenie tylko że podobne awarię się przewinęły się także w klekotach gdzie zamiast 5w30 czy 0w30 lano 10w40 i po kilku tysiącach panewka obrócona.

 

Także naprawdę czasy lania jakiś wynalazków w postaci pół syntetyków czy mineralnych olejów do współczesnych silników nikomu nic dobrego jeszcze nie przyniosły.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#202 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:51, 25.04.2016

Rocznik 2003 to mogą być też wżery na wałkach rozrządu.



U mnie walki byly w bdb stanie ogladalem osobiscie.

Na poczatek zdejmij pasek i odpal żeby wykluczyć osprzęt, to moja rada


Ok zasugeruje mechanikowi
  • 0

#203 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:12, 26.04.2016

Biedrona jeśli wykluczysz osprzęt i łańcuch rozrządu to dalszą diagnostykę sobie daruj bo wywalisz kupe pieniędzy w błoto. Wymieniaj slupek i po kłopocie. nagrałeś jakiś filmik jak to słychać??


  • 0

#204 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:59, 27.04.2016

AGENT  u mnie klepie jak na 2 filmiku z pierwszej strony

 

 

osprzęt odepnę i sprawdzę czy nie jest odpowiedzialny za ten dźwięk ale na 90% obstawiam że to coś w silniku, i teraz pytanie jeżeli tak to wymieniać cały silnik czy tylko głowice.  


  • 0

#205 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:21, 27.04.2016

brzmi jak panewka....


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#206 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:44, 27.04.2016

Jeśli to taki dźwięk to jest to zatarty przynajmniej jeden cylinder, na tym filmy (drugim z pierwszej strony) tak właśnie było


  • 0

#207 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:34, 27.04.2016

Rozmawialem dzisiaj z Rumcykiem twierdzi ze to prawie napewno panewka i nie ma sensu sciagac glowicy, do wymiany caly silnik albo probowac sam wal z panewkami zmienic, ale aby to zrobic to i tak najlepiej wyciagnac silnik.
Dopiki moj mechanik nie zacznie dzialac to mam czas na zastanowienie ktora opcje wybrac.
  • 0

#208 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:15, 27.04.2016

Sprawdzałeś może świece ? Wszystkie tak samo wyglądają żadna z nich nie była może okopcona (czarna)?


Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:26, 27.04.2016

  • 0

#209 Krystian Monika

Krystian Monika
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pełczyce- Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:34, 28.04.2016

odpinaj po kolei wtryski jak na którymś zacznie ciszej klepać to najprawdopodobniej tlok, jeśli nie będzie znacznej roznicy to panewa, tak opisane na jakiejs stronie z stanów, ponoc tak to wygląda, troche zaczelem w wolnej chwili grzebac na zachodnich stronach o tym temacie

Rozmawialem dzisiaj z Rumcykiem twierdzi ze to prawie napewno panewka i nie ma sensu sciagac glowicy, do wymiany caly silnik albo probowac sam wal z panewkami zmienic, ale aby to zrobic to i tak najlepiej wyciagnac silnik.
Dopiki moj mechanik nie zacznie dzialac to mam czas na zastanowienie ktora opcje wybrac.


  • 0

#210 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:33, 28.04.2016

 do wymiany caly silnik albo probowac sam wal z panewkami zmienic, ale aby to zrobic to i tak najlepiej wyciagnac silnik.

 

Warto sprawdzić stan panewek i wału i dopiero zastanawiać się co dalej a nie wróżyć z fusów.

 

Mechanik może też zrzucić głowicę żeby zobaczyć czy tłoki nie przytarły tulei, pisałeś, że masz zdrowe wałki to będziesz mieć od razu gotową do sprzedaży kompletną głowicę  ..


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq