Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem ze skrzynią automatyczną

VII automatyczna skrzynia biegów asb automatyczna skrzynia biegów

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
80 odpowiedzi w tym temacie

#61 spectra5

spectra5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Lubin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 13.02.2019

Ja pieprze.... mam nadzieje ze on to czyta....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#62 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:12, 13.02.2019

Też mogłeś kupić filtr skoro go nigdy nie wymieniałeś.... stary filtr, świeży olej, wiecznie taki filtr filtrować nie będzie. 

Wymień ten filtr jeszcze do kompletu, numer do niego masz w linku który podesłałem. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#63 spectra5

spectra5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Lubin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 13.02.2019

Dzieki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#64 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:48, 13.02.2019

https://allegro.pl/o...viii-7112364219

 

Trzymaj. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#65 spectra5

spectra5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Lubin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:35, 13.02.2019

 dzięki Ci bardzo.

 

Zauważyłem też, że auto pracuje kulturalniej, tzn nie trzęsie się jak diesel na światłach :)

Aż chce się jeździć, ale mimo wszystko i tak odczuwam delikatnie zmiane biegu pomiędzy 1 a 2 


  • 0

#66 mirko

mirko
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:RSR/RZE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 16.02.2019

Marcin1792 - coś nowego w temacie ?


  • 0

#67 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:24, 23.02.2019

Może się komuś przyda jak będzie dynamicznie olej wymieniał.

 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#68 Marcin1792

Marcin1792
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Pyrzyce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 25.02.2019

Marcin1792 - coś nowego w temacie ?

Niestety nic, nie miałem czasu grzebać dalej. Ale chyba postawię na wymianę samej skrzyni. Znalazłem z konwerterem i gwarancją za 700zł + warsztat z podnośnikiem mam swój więc źle kosztowo być nie powinno.


  • 0

#69 mirko

mirko
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:RSR/RZE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 28.02.2019

Niestety nic, nie miałem czasu grzebać dalej. Ale chyba postawię na wymianę samej skrzyni. Znalazłem z konwerterem i gwarancją za 700zł + warsztat z podnośnikiem mam swój więc źle kosztowo być nie powinno.

 

To faktycznie cenowo przyzwoicie biorąc pod uwagę przeciętnie ile to kosztuje.

 

Przy zakładaniu innej dobrze chyba by było żeby ktoś ogarnięty rozłożył i posprawdzał ją - wtedy było by pewne na lata

 

Tak przynajmniej mi się wydaje..

 

Ty jak podejdziesz do tematu ?


  • 0

#70 Marcin1792

Marcin1792
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Pyrzyce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 28.02.2019

To faktycznie cenowo przyzwoicie biorąc pod uwagę przeciętnie ile to kosztuje.

 

Przy zakładaniu innej dobrze chyba by było żeby ktoś ogarnięty rozłożył i posprawdzał ją - wtedy było by pewne na lata

 

Tak przynajmniej mi się wydaje..

 

Ty jak podejdziesz do tematu ?

Sprzedający daje gwarancje, z anglika z jeżdżącego auta. Gwarancje będę chciał na piśmie żeby oddać w razie W. Kupię skrzynie, nowy olej 6 butelek i w jakiś weekend jazda z kimś do pomocy. Póki co auto jeździ, objawy się nie pogłębiają więc do tematu podchodzę na spokojnie. A przeciętnie ile to kosztuje?


  • 0

#71 mirko

mirko
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:RSR/RZE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 28.02.2019

Sprzedający daje gwarancje, z anglika z jeżdżącego auta. Gwarancje będę chciał na piśmie żeby oddać w razie W. Kupię skrzynie, nowy olej 6 butelek i w jakiś weekend jazda z kimś do pomocy. Póki co auto jeździ, objawy się nie pogłębiają więc do tematu podchodzę na spokojnie. A przeciętnie ile to kosztuje?

 

W sumie rację masz. A wiesz jaki przebieg w tym angolu? Mogę tylko wypowiedzieć się z tego co sam szukałem to skrzynia około 1000 zł plus koszty wymiany oleju filtrów itp także liczyłem ponad 1500 zł 


  • 0

#72 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:03, 28.02.2019

pamietaj ze w razie lipy do uznania ewentualnej gwarancji bedziesz potrzebowal fv od zakladu mechaniki ze to montowal plus przy jakis problemach nie moze nikt rozbierac skrzyni bez obecnosci sprzedajacego lub jakiegos rzeczoznawcy, jak samo otworzysz skrzynie to po gwarancji, najlepiej jakby sprzedajacy zrobil jakas "plombe" 


  • 0

#73 Marcin1792

Marcin1792
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Pyrzyce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 28.02.2019

pamietaj ze w razie lipy do uznania ewentualnej gwarancji bedziesz potrzebowal fv od zakladu mechaniki ze to montowal plus przy jakis problemach nie moze nikt rozbierac skrzyni bez obecnosci sprzedajacego lub jakiegos rzeczoznawcy, jak samo otworzysz skrzynie to po gwarancji, najlepiej jakby sprzedajacy zrobil jakas "plombe" 

Wezmę to pod uwagę.


W sumie rację masz. A wiesz jaki przebieg w tym angolu? Mogę tylko wypowiedzieć się z tego co sam szukałem to skrzynia około 1000 zł plus koszty wymiany oleju filtrów itp także liczyłem ponad 1500 zł 

Niby 100k


  • 0

#74 Pokolec

Pokolec
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 25.03.2019

Witam Panowie.

 

Moj samochód to Accord VIII 2.0 AT. Od jakiegoś czasu  (wymiana 3l statyczna przy 120k przebiegu, problem pojawił się przy przebiegu 135k aktualnie 140k) mam problem. Podczas przyspieszania w okolicy obrotów 1500-2000 i gwałtownym puszczeniu gazu czuje lekkie szarpnięcie. Tak jakby obroty nie spadały płynnie tylko gwałtownie. Zazwyczaj czuje ten objaw w trakcie jazdy w korku, najbardziej odczuwalny na 1 i 2 biegu i niskich obrotach. Powiedzcie proszę czy spotkaliście sie z takim problemem ? Czy winowajcą może być skrzynia?  Czy w moim samochodzie jest filtr oleju skrzyni biegów który się wymienia ? Równolegle mam inny problem, nie wiem czy sa ze sobą powiązane. Auto jak długo stoi np. całą noc to przy 1 odpalaniu obroty zatrzymują się na chwilę w okolicy 500 (lekkie drgania przez ułamek sekundy) a następnie podnoszą do ~1200. Wówczas auto na D bez gazu dostaje lekkiego kopa, czy to normalne? Dodam że w zimie przy większym mrozie i odpaleniu po nocy oraz natychmiastowym ruszeniu w drogę samochód miał lekkie problemy ze zmianą z 1 na 2, tak jakby lekko przeciągnął zmianę. Późniejsze zmiany już były OK (efekt wyeliminowałem poprzez odpalenie i poczekanie chwilę przed ruszeniem, a także zmianę z P na D z D na P i znowu na D dopiero jazda). Proszę o wasza opinię. 

 

EDIT.

Z filtrem już wiem, wybaczcie :)


Użytkownik Pokolec edytował ten post 08:05, 26.03.2019

  • 0

#75 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:28, 26.03.2019

Kiedy regulowałeś zawory?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automatyczna, skrzynia, biegów, asb, automatyczna skrzynia biegów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq