XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze skrzynią automatyczną
#61
Napisano 17:05, 13.02.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#62
Napisano 17:12, 13.02.2019
Też mogłeś kupić filtr skoro go nigdy nie wymieniałeś.... stary filtr, świeży olej, wiecznie taki filtr filtrować nie będzie.
Wymień ten filtr jeszcze do kompletu, numer do niego masz w linku który podesłałem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#63
Napisano 17:12, 13.02.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#64
Napisano 21:48, 13.02.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#65
Napisano 22:35, 13.02.2019
dzięki Ci bardzo.
Zauważyłem też, że auto pracuje kulturalniej, tzn nie trzęsie się jak diesel na światłach
Aż chce się jeździć, ale mimo wszystko i tak odczuwam delikatnie zmiane biegu pomiędzy 1 a 2
#66
Napisano 14:13, 16.02.2019
Marcin1792 - coś nowego w temacie ?
#67
Napisano 13:24, 23.02.2019
Może się komuś przyda jak będzie dynamicznie olej wymieniał.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#68
Napisano 11:20, 25.02.2019
Marcin1792 - coś nowego w temacie ?
Niestety nic, nie miałem czasu grzebać dalej. Ale chyba postawię na wymianę samej skrzyni. Znalazłem z konwerterem i gwarancją za 700zł + warsztat z podnośnikiem mam swój więc źle kosztowo być nie powinno.
#69
Napisano 09:04, 28.02.2019
Niestety nic, nie miałem czasu grzebać dalej. Ale chyba postawię na wymianę samej skrzyni. Znalazłem z konwerterem i gwarancją za 700zł + warsztat z podnośnikiem mam swój więc źle kosztowo być nie powinno.
To faktycznie cenowo przyzwoicie biorąc pod uwagę przeciętnie ile to kosztuje.
Przy zakładaniu innej dobrze chyba by było żeby ktoś ogarnięty rozłożył i posprawdzał ją - wtedy było by pewne na lata
Tak przynajmniej mi się wydaje..
Ty jak podejdziesz do tematu ?
#70
Napisano 09:37, 28.02.2019
To faktycznie cenowo przyzwoicie biorąc pod uwagę przeciętnie ile to kosztuje.
Przy zakładaniu innej dobrze chyba by było żeby ktoś ogarnięty rozłożył i posprawdzał ją - wtedy było by pewne na lata
Tak przynajmniej mi się wydaje..
Ty jak podejdziesz do tematu ?
Sprzedający daje gwarancje, z anglika z jeżdżącego auta. Gwarancje będę chciał na piśmie żeby oddać w razie W. Kupię skrzynie, nowy olej 6 butelek i w jakiś weekend jazda z kimś do pomocy. Póki co auto jeździ, objawy się nie pogłębiają więc do tematu podchodzę na spokojnie. A przeciętnie ile to kosztuje?
#71
Napisano 10:26, 28.02.2019
Sprzedający daje gwarancje, z anglika z jeżdżącego auta. Gwarancje będę chciał na piśmie żeby oddać w razie W. Kupię skrzynie, nowy olej 6 butelek i w jakiś weekend jazda z kimś do pomocy. Póki co auto jeździ, objawy się nie pogłębiają więc do tematu podchodzę na spokojnie. A przeciętnie ile to kosztuje?
W sumie rację masz. A wiesz jaki przebieg w tym angolu? Mogę tylko wypowiedzieć się z tego co sam szukałem to skrzynia około 1000 zł plus koszty wymiany oleju filtrów itp także liczyłem ponad 1500 zł
#72
Napisano 11:03, 28.02.2019
pamietaj ze w razie lipy do uznania ewentualnej gwarancji bedziesz potrzebowal fv od zakladu mechaniki ze to montowal plus przy jakis problemach nie moze nikt rozbierac skrzyni bez obecnosci sprzedajacego lub jakiegos rzeczoznawcy, jak samo otworzysz skrzynie to po gwarancji, najlepiej jakby sprzedajacy zrobil jakas "plombe"
#73
Napisano 11:57, 28.02.2019
pamietaj ze w razie lipy do uznania ewentualnej gwarancji bedziesz potrzebowal fv od zakladu mechaniki ze to montowal plus przy jakis problemach nie moze nikt rozbierac skrzyni bez obecnosci sprzedajacego lub jakiegos rzeczoznawcy, jak samo otworzysz skrzynie to po gwarancji, najlepiej jakby sprzedajacy zrobil jakas "plombe"
Wezmę to pod uwagę.
W sumie rację masz. A wiesz jaki przebieg w tym angolu? Mogę tylko wypowiedzieć się z tego co sam szukałem to skrzynia około 1000 zł plus koszty wymiany oleju filtrów itp także liczyłem ponad 1500 zł
Niby 100k
#74
Napisano 14:28, 25.03.2019
Witam Panowie.
Moj samochód to Accord VIII 2.0 AT. Od jakiegoś czasu (wymiana 3l statyczna przy 120k przebiegu, problem pojawił się przy przebiegu 135k aktualnie 140k) mam problem. Podczas przyspieszania w okolicy obrotów 1500-2000 i gwałtownym puszczeniu gazu czuje lekkie szarpnięcie. Tak jakby obroty nie spadały płynnie tylko gwałtownie. Zazwyczaj czuje ten objaw w trakcie jazdy w korku, najbardziej odczuwalny na 1 i 2 biegu i niskich obrotach. Powiedzcie proszę czy spotkaliście sie z takim problemem ? Czy winowajcą może być skrzynia? Czy w moim samochodzie jest filtr oleju skrzyni biegów który się wymienia ? Równolegle mam inny problem, nie wiem czy sa ze sobą powiązane. Auto jak długo stoi np. całą noc to przy 1 odpalaniu obroty zatrzymują się na chwilę w okolicy 500 (lekkie drgania przez ułamek sekundy) a następnie podnoszą do ~1200. Wówczas auto na D bez gazu dostaje lekkiego kopa, czy to normalne? Dodam że w zimie przy większym mrozie i odpaleniu po nocy oraz natychmiastowym ruszeniu w drogę samochód miał lekkie problemy ze zmianą z 1 na 2, tak jakby lekko przeciągnął zmianę. Późniejsze zmiany już były OK (efekt wyeliminowałem poprzez odpalenie i poczekanie chwilę przed ruszeniem, a także zmianę z P na D z D na P i znowu na D dopiero jazda). Proszę o wasza opinię.
EDIT.
Z filtrem już wiem, wybaczcie
Użytkownik Pokolec edytował ten post 08:05, 26.03.2019
#75
Napisano 23:28, 26.03.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automatyczna, skrzynia, biegów, asb, automatyczna skrzynia biegów
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych