XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze skrzynią automatyczną
#31
Napisano 15:06, 29.01.2019
Gdzie kupuje się oryginalny olej? W każdym sklepie motoryzacyjnym?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#32
Napisano 15:11, 29.01.2019
Jarusnet albo haparts - oni chyba nawet mają tańszy. Za 3l wychodzi 200zł. Filtr też możesz kupić ja ostatnio wymieniłem profilaktycznie 120zł.
#33
Napisano 15:12, 29.01.2019
Jarusnet albo haparts - oni chyba nawet mają tańszy. Za 3l wychodzi 200zł. Filtr też możesz kupić ja ostatnio wymieniłem profilaktycznie 120zł.
Dzięki. Tak zrobię.
Napisze tu po wymianie czy czuć zmiany.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#34
Napisano 16:32, 29.01.2019
Niestety u mnie obaw jest tylko jak zapnie np 5 bieg ok 1600obrotow ok 70km/h z delikatnym naciskiem na Pedal gazu a przy zakupie jeździłem głównie w zabudowanym oraz górzysty teren wiec obroty trzymał ponad 2tysTo już chyba 3ci taki accord niedawno kupiony w tym temacie. Przepraszam, że tak spytam, ale co wy za auta kupujecie i od kogo? Nie dało się tego zauważyć przy zakupie?
Dodam iż auto miało potwierdzona historie i kontrole w ASO
Użytkownik Krzysiek19937 edytował ten post 16:33, 29.01.2019
#35
Napisano 17:40, 29.01.2019
Trzeba tylko dodać, że to nie jest ten sam olej co u nas w ASO. Jest tańszy ale z tego co pamiętam jak się kiedyś orientowałem to europejski jest chyba syntetyczny a ten z USiA nie. Dodaje to tylko informacyjnie nie mam pojęcia czy ma jakiś wpływ na skrzynię.Jarusnet albo haparts - oni chyba nawet mają tańszy. Za 3l wychodzi 200zł. Filtr też możesz kupić ja ostatnio wymieniłem profilaktycznie 120zł.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Sebaj edytował ten post 17:41, 29.01.2019
#36
Napisano 21:49, 29.01.2019
Robiłem wymianę oleju dynamiczną w swoich dwóch VI . Przebieg +/- 300 tysięcy. NIc się po tym nie rozleciało, zmiany były tylko na plus, chodź uszkodzona skrzynia była i tak mechanicznie przez spalone tarczki sprzęgła.
U znajomego robiłem w VII dynamiczną wymianę także i zdecydowana poprawa.
Wszystko można w dwie osoby ogarnąć samemu bez potrzeby płacenia po 1000PLN za taką usługę, kwestia zlokalizowania przewodów od układu AT, wejście/wyjście, odpięcie przewodów, jedna osoba wlewa świeży olej, a przewód "wyjście" do pustego naczynia. Odpalamy silnik i obserwujemy olej aż będzie leciał jednolity czysty olej. Potem złożenie wszystkiego w całość, kontrola stanu oleju i gotowe. Średnio wystarcza ok 7 litrów na przepłukanie dokładnie skrzyni.
Opinie są różne, równie dobrze można na spokojniej zmienić oliwę w skrzyni np 3 litry z miski co 3/4 tysiące kilometrów i po trzech wymianach też olej będzie w całości wymieniony. Dwie szkoły, bynajmniej u mnie w trzech przypadkach nic złego się nie stało.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#37
Napisano 00:00, 30.01.2019
Robiłem wymianę oleju dynamiczną w swoich dwóch VI . Przebieg +/- 300 tysięcy. NIc się po tym nie rozleciało, zmiany były tylko na plus, chodź uszkodzona skrzynia była i tak mechanicznie przez spalone tarczki sprzęgła.
U znajomego robiłem w VII dynamiczną wymianę także i zdecydowana poprawa.
Wszystko można w dwie osoby ogarnąć samemu bez potrzeby płacenia po 1000PLN za taką usługę, kwestia zlokalizowania przewodów od układu AT, wejście/wyjście, odpięcie przewodów, jedna osoba wlewa świeży olej, a przewód "wyjście" do pustego naczynia. Odpalamy silnik i obserwujemy olej aż będzie leciał jednolity czysty olej. Potem złożenie wszystkiego w całość, kontrola stanu oleju i gotowe. Średnio wystarcza ok 7 litrów na przepłukanie dokładnie skrzyni.
Opinie są różne, równie dobrze można na spokojniej zmienić oliwę w skrzyni np 3 litry z miski co 3/4 tysiące kilometrów i po trzech wymianach też olej będzie w całości wymieniony. Dwie szkoły, bynajmniej u mnie w trzech przypadkach nic złego się nie stało.
Dzięki
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#38
Napisano 20:29, 30.01.2019
Wymieniłem u siebie olej i filtr, statycznie i całkowicie wyeliminowałem tylko jeden problem - drganie budy podczas stałej prędkości. Szarpanie pomiędzy 1 a 2 zostało. Obstawiam przytkane sitka elektrozaworów, a że między 1 a 2 najczęściej dochodzi do zmiany to za pewne ten elektrozawór się zapchał. Tak wyglądał mój olej, stary vs nowy
wygląda na to, że nikt go chyba od nowości nie wymieniał.
Wiecie jak dostać się do sitek elektrozaworów i jak je wyczyścić?
Ja świadomie kupiłem auto z uszkodzoną skrzynią, udało mi się obniżyć przez to znacznie cenę. I mam swój podnośnik i garaż więc jestem w stanie zmienić skrzynię/konwerter sam, przez co odchodzi mi znaczna część kosztów. Na razie chcę ją ratować.
Użytkownik Marcin1792 edytował ten post 20:35, 30.01.2019
#39
Napisano 21:05, 30.01.2019
Z tym olejem niekoniecznie. Przy niskim przebiegu u mnie też tak wyglądał i to nie była pierwsza wymiana. Dobrze, że wymiana oleju coś pomogła zawsze bliżej jak dalej bez większych kosztów.
Mocno Ci szarpie? Niezależnie od obrotów czy tylko na wysokich?
Użytkownik Dacc edytował ten post 21:06, 30.01.2019
#40
Napisano 21:20, 30.01.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzięki Marcin1792 za opis, mam nadzieje ze mój mechanik to ogarnie, bo niestety z tym różnie bywa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#41
Napisano 21:30, 30.01.2019
Z tym olejem niekoniecznie. Przy niskim przebiegu u mnie też tak wyglądał i to nie była pierwsza wymiana. Dobrze, że wymiana oleju coś pomogła zawsze bliżej jak dalej bez większych kosztów.
Mocno Ci szarpie? Niezależnie od obrotów czy tylko na wysokich?
Podczas zmiany z 1 na 2 przeciąga zmianę i jakby strzela ze sprzęgła co przenosi się na koła oraz załącza się kontrola trakcji. Obroty tylko niskie ok 2800. Jeśli podczas zmiany biegu odpuszczę trochę gazu to bieg zmienia z opóźnieniem ale bez szarpania. A koledze Spectra5 polecam zmianę oleju bo miałem identyczne objawy i pomogła zmiana oleju.
#42
Napisano 21:42, 30.01.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#43
Napisano 21:49, 30.01.2019
Dziekiii
Wysłane z iPhone za pomocą
Tapatalk
Sam dasz radę ogarnąć. Nic trudnego.
#44
Napisano 22:14, 30.01.2019
Wymieniłem u siebie olej i filtr, statycznie i całkowicie wyeliminowałem tylko jeden problem - drganie budy podczas stałej prędkości. Szarpanie pomiędzy 1 a 2 zostało. Obstawiam przytkane sitka elektrozaworów, a że między 1 a 2 najczęściej dochodzi do zmiany to za pewne ten elektrozawór się zapchał. Tak wyglądał mój olej, stary vs nowy
wygląda na to, że nikt go chyba od nowości nie wymieniał.
Wiecie jak dostać się do sitek elektrozaworów i jak je wyczyścić?
Ja świadomie kupiłem auto z uszkodzoną skrzynią, udało mi się obniżyć przez to znacznie cenę. I mam swój podnośnik i garaż więc jestem w stanie zmienić skrzynię/konwerter sam, przez co odchodzi mi znaczna część kosztów. Na razie chcę ją ratować.
http://www.accordklu...-83-1/?p=951614
Tutaj znajdziesz co CIę interesuję.
Wszystko wyczyścić, do tego pomierzenie oporności samych elektrozaworów i czy wtyczki do nich idące są w porządku.
Powoli małymi krokami. I tak jak pisałem w temacie co wkleiłem polecam fora amerykańskie co do AT Acura TSX.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#45
Napisano 23:25, 30.01.2019
Mnie nie szarpie a drga, wibruje gdy jadę w granicach 70-80Km/h jednostajnie na np 5 biegu i obrotomierz pokazuje około 1800obrotow. Na tyle mocno wibruje ze czyje jakbym wjechał na tarkę. Wystarczy odjąć nogę z gazu lub dodać gazu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzięki Marcin1792 za opis, mam nadzieje ze mój mechanik to ogarnie, bo niestety z tym różnie bywa
Wysłane z iPhone za pomocą Tap
Wymiana oleju.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automatyczna, skrzynia, biegów, asb, automatyczna skrzynia biegów
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych