XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze skrzynią automatyczną
#46
Napisano 09:39, 31.01.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#47
Napisano 10:17, 31.01.2019
Tak jak normalnie trzeba kupić 3l oleju to do tej dynamicznej wymiany ile kupić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gdzieś czytałem, że 7l, ale niech wypowie się ktoś kto wymieniał w ten sposób. Ja proponuję wymianę statyczną czyli 3l.
#48
Napisano 10:18, 31.01.2019
Średnio wystarcza ok 7 litrów na przepłukanie dokładnie skrzyni.
Ale, to już było....
#49
Napisano 10:24, 31.01.2019
Poczytałem trochę fora hamburgerów i obejrzałem kilka filmów na YT. I widziałem, że czyszczą tylko te filterki poniżej. Za jakiś czas zabiorę się za to.
Nr 3
Reszta to czujniki ciśnienia jak dobrze skojarzyłem.
Użytkownik Marcin1792 edytował ten post 10:30, 31.01.2019
#50
Napisano 10:56, 31.01.2019
Powodzenia!
#51
Napisano 19:31, 01.02.2019
U mnie były podobne objawy. Na światłach przy wbitym D po czasie zaczynało lekko trząść budą i właśnie przy niskich obrotach lubiło sobie trząść delikatnie. Wszyscy od razu mnie straszyli że ooo skrzynia czy tam konwerter do wymiany itd. Pojechałem na wymianę oleju (Przez 160tyś km nikt nie wpadł na to by należało by wymienić olej) okazało się że brakowało 0,5l po wymianie objawy trochę się pogorszyły ale po przejechaniu około 100km wszystko ustało i do dzisiaj nic się nie dzieje. Więc jak ktoś ma jakiś problem polecam zacząć od wymiany statycznej jak po kilkudziesięciu kilometrach nadal nic sie nie zmieni to wtedy warto szukać co można jeszcze zrobić.
Użytkownik Brewiarz edytował ten post 19:31, 01.02.2019
#52
Napisano 19:32, 01.02.2019
Cenie sobie to forum za takie wypowiedzi.
Jesteście super.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#53
Napisano 10:26, 04.02.2019
W sobotę wziąłem się za czyszczenie filtrów elektrozaworów. W moim przypadku za wiele to nie dało, ale nie poddaje się i będę szukał przyczyny szarpania po zmianie z 1 na 2 gdzieś indziej.
przed
po
przed
po
Wie ktoś jak dostać się jeszcze do tych elektrozaworów? Myślę, że je też można przeczyścić.
Użytkownik Marcin1792 edytował ten post 11:49, 04.02.2019
#54
Napisano 12:34, 04.02.2019
Patrząc na zdjęcia jakie wklejasz czyli śruba spustowa, wygląd oleju, wygląd sitek itd.... to"syfu" masz w skrzyni od groma....
W skrzyni są mikro kanaliki, olej niewymieniany, to co miałeś na sitkach masz także w skrzyni ,czyli prawidłowy przepływ/ciśnienie oleju będzie nieprawidłowe, następstwem będą spalone tarczki sprzęgła, a wtedy nic innego jak remont Ci nie zostanie, a patrząc na wszystko jak wygląda obawiam się że tak się to skończy.
To mnie lekko przeraziło:
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#55
Napisano 13:17, 04.02.2019
To już chyba nie będę próbował jej ratować. Znalazłem używkę z konwerterem i gwarancja za 700zł więc chyba ją wymienię. Co do tych elektrozaworów, w poście wyżej, są one pod pokrywą czy już w oleju?
#56
Napisano 22:20, 04.02.2019
Zawsze możesz na swoją odpowiedzialność zrobić wymianę dynamiczną.... albo będzie lepiej, albo gorzej, post 36 z poprzedniej strony.
Jak myślisz już nad zmianą skrzyni to może warto spróbować?? Nic innego Ci w sumie nie zostało, bo patrząc na to jaki masz majonez w skrzyni, to taka wymiana może tylko pomóc, szkoda twojego czasu na grzebanie przy elektrozaworach itd, bo problem jest wewnątrz skrzyni.
Do przepłukania wystarczy coś ze specyfikacją ATF, a docelowo tyle co ma być wlać oem ATF.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#57
Napisano 16:42, 13.02.2019
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#58
Napisano 16:55, 13.02.2019
Ile tego oleju wymieniłeś? żeby było dla pokoleń, dynamiczną wymianę robiłeś
O tym że źle wyregulowane zawory mają wpływ na pracę AT też pisałem, tak miałem w V6 i 2.3
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#59
Napisano 17:00, 13.02.2019
- wymiana statyczna - 3l oryginalnego oleju
- ponoć nie wymienił filtra ani nie odkręcił miski bo swierdzil ze wsadził kamerę i widział ze filtr czysty
- wyregulował wszystkie zawory (ponoć jeden był ewidentnie do poprawy)
- najpierw sam wymieniłem cewki to nic mi to nie dało
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#60
Napisano 17:05, 13.02.2019
Super paplanina mechanika.... przy VII genie filtr oleju AT masz na zewnątrz... także nie wiem gdzie on wsadzał tą kamerę...
http://www.accordklu...-83-1/?p=951625
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automatyczna, skrzynia, biegów, asb, automatyczna skrzynia biegów
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych