XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:17, 10.04.2020
#2
Napisano 21:09, 10.04.2020
A ta część co ci się urwała to przypadkiem nie jest z nakrętką ? To co zostało wygląda na wspawana śrubę i tego nie odkręcisz bez cięcia i wiercenia. Może se mylę nie wiem dokładnie jak jest w aco VI.
#3
Napisano 21:29, 10.04.2020
osłona pod kierownicą jest na wcisk, więc można ją zdjąć jednym szarpnięciem nie wiem co ona robi na zdjęciu, ale ja bym ją w pierwszej kolejności usunął ułatwi to na pewno dostęp do tej urwanej śruby
najłatwiej taką śrubę było by wyciąć, zbić i rozwiercić czasami uda się ją wykręcić szczypcami po odpowiednim uderzeniu młotka od góry nie ma jak do niej dojść bez zdejmowania całej deski jeśli już trzeba by było coś rozbierać, to pozostałe śruby od kolumny kierowniczej i opuścić ją w dół są specjalne klucze do ukręcania takich śrub i szpilek, ale swoje kosztują
#4
Napisano 22:06, 10.04.2020
osłona pod kierownicą jest na wcisk, więc można ją zdjąć jednym szarpnięciem nie wiem co ona robi na zdjęciu, ale ja bym ją w pierwszej kolejności usunął ułatwi to na pewno dostęp do tej urwanej śruby
najłatwiej taką śrubę było by wyciąć, zbić i rozwiercić czasami uda się ją wykręcić szczypcami po odpowiednim uderzeniu młotka od góry nie ma jak do niej dojść bez zdejmowania całej deski jeśli już trzeba by było coś rozbierać, to pozostałe śruby od kolumny kierowniczej i opuścić ją w dół są specjalne klucze do ukręcania takich śrub i szpilek, ale swoje kosztują
Jutro bd pochodził do tego 2 raz i tą osłonę tak właśnie myślałem, że się zdejmuje tak jak u pasażera przy wymianie filtra kabinowego. Jak bd miła dobre podejście tzn wejdzie mi klucz do szpilek ( 8 ) to spróbuje odkręcić bo nie marzy mi się ciąć ( a odnośnie cięcia to jak ją wyciąć ? przecież tam dojścia nie ma xD )
A ta część co ci się urwała to przypadkiem nie jest z nakrętką ? To co zostało wygląda na wspawana śrubę i tego nie odkręcisz bez cięcia i wiercenia. Może se mylę nie wiem dokładnie jak jest w aco VI.
Tak jest tylko, że gość który mi robił z poduszką podobno mu się urwała ta śruba i zostawił to dla mnie w prezencie ..
#5
Napisano 00:06, 11.04.2020
Dojście można zrobić (kilka śrubek wystarczy poodkręcać ), a wyciąć można dłuższym brzeszczotem jak byś miał dostęp do piły szablastej z długim ostrzem, to tylko byś bzyknął i po śrubie można niby cęgami je wycinać, ale po takim wycinaniu robi się kant i trzeba to później obrobić, co by wiertło nie zeszło podczas wiercenia. jak ktoś ma złote rączki, to nawierci mniejszym wiertłem to co wystaje, żeby wycentrować kolejne wiertło, a później poprawi większym, nagwintuje i powiększy otwór w tym elemencie dokręcanym na większą średnicę, co by większą śrubę wkręcić i powinno trzymać jak z fabryki.
#6
Napisano 10:13, 11.04.2020
Dokłądnie tak jak kolega gons pisze , swoją drogą śruby w kabinie przeważnie są bardzo miękkie w szczególności te złote
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych