wymiany uszczelnień pompy raczej nikt się nie podejmie, jeśli sam się za nią nie zabierzesz pompa jak nie wyje, to nie jest zatarta i nie kwalifikuje się do wymiany pompa jak już zaczyna przepuszczać płyn, to między innymi dlatego, że maglownica już od jakiegoś czasu jest rozszczelniona dlatego wspomaganie chodzi z
podsumowując, pompa do naprawy (uszczelniacze 100 + łożysko 40 - 74: https://jdmshop.eu/c.../kierowanie-15)+ paski do wymiany i poprawnego naciągnięcia, o maglu się nie będę tutaj wypowiadał, bo w innych tematach poświęciłem mu dość sporo czasu wymiana uszczelnień też nie jest zbyt skomplikowana ... byle byś miał pod ręką imadło i szczypce segera, to robota na 15 minut (ewentualnie ściągacz do łożysk, jeśli stwierdzisz, że łożysko też potrzebujesz wymienić). ja nie miałem ani szczypiec, ani imadła, ani ściągacza i pompa do dziś suchutka
gdybym miał imadło w domu, to bym Ci pomógł z tą pompą. najgorsze do odkręcenia jest koło pasowe, reszta to bułka z masłem
Użytkownik gons edytował ten post 12:51, 26.03.2020