Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

filtr na odmę i filtr stozkowy??

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#46 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:33, 19.07.2010

są 2 króćce na górze i dziurka z nakrętką na dole. Dół do spuszczania oleju, góra: 1 do odmy, a na drugi zakładasz taki mały filtr na odmę - olej do zbiornika, powietrze na zewnątrz, jak zaślepisz, to na pewno nić nie wleci, bo się zacznie kompresować, a takiej siły przedmuchu na pewno tam nie ma
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#47 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:23, 19.07.2010

Fcale niee.
Dwa na górze - jeden wejscie (odma/breather) a drugi wyjście. Wyjscie czyli powrót do dolotu.
Ten trzeci jest do niektorych silnikow które mają odprowadzanie gazów z dolnej cześci bloku. Ale tamtedy mało co leci.
Nalezy pamietac, ze obieg powinien byc zamkniety bo silnik oddych nie tylko za pomocą wypychania tego calego szajsu. Niskie cisnienie na dolocie tez to powoduje wysysając.
  • 0

#48 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 19.07.2010

Ten trzeci jest do niektorych silnikow które mają odprowadzanie gazów z dolnej cześci bloku. Ale tamtedy mało co leci.

to jest prawda cos podobnego twierdził gość ze sklepu. Czyli dół moge spokojnie zaślepić(tak zrobiłem)
Nie pytam jak czyścić zbiornik bo pewnie nigdy tego nie bede robił.
Jeżdze i póki co ani rurki doprowadzającej nie zabrudziło, jak za rok nic nie kapnie to wyciągam i do żyda.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#49 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:38, 19.07.2010

Chcialbym tlyko zauważyc jeszcze jedną rzecz zanim poślesz puche do żyda. A poślesz bo na jakies obfite kapanie to bym nie liczył w tym silniku (i dobrze, bo jak będzie kupa oleju to znaczy, że silnik niedomaga) Otóż to ustrojstwo to także chłodnica gazów z odmy. Jak wiadomo powietrze w dolocie powinno byc tak chłodne jak to tylko możliwe.
  • 0

#50 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 19.07.2010

widze że chwalisz sobie to urządzenie, masz je u siebie?
Jakie? Kapneło ci choć raz? :-P
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#51 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:55, 19.07.2010

Mam takie cos. Tyle, że nie zamontowane :shock:
Nie mam czasu podjechac do jakiegos DIY po metalowe płaskowniki do montażu. Chcę to zrobić pożądnie.
A czy ja to chwale? Wcale nie. Mówię tylko jak działa i po co to jest :-)
A jakie mam to przewiń troche postów do tyłu. Gdzieś tam jest zdjęcie mojego tanka.
  • 0

#52 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 20.07.2010

A ja zauważyłem że orginalmy wąż od odmy jest podgrzewany(zlutowany z rurką doprowadzającą płyn chłodniczy do przepustnicy), bo chyba nie chodzi tu o chłodzenie. Jak myślicie w jakim celu?
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#53 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:10, 20.07.2010

A możesz zrobić zdjęcie tego?
  • 0

#54 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 20.07.2010

pstrykne jutro
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#55 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 24.07.2010

A mnie nasunelo sie pytanie wiec zadam je tutaj. Zamienilem 'sportowy' dolot na seryjna puszke bez rezonatora plus zimne poiwetrze ze zderzaka Jest ciszej to fakt ale druga kwestia przy podobnym stylu jazdy zauwazylem mniejsze spalanie o ok 1l (lpg) czy to mozliwe czy to moje odczucia tylko nie wiem jak przy drugim tankowaniu bedzie. I Tu sie zastanawiam silnik oblicza sobie ile powietrza dostaje z przeplywomierza i do tego dostosowuje dawke paliwa Dobrze kombinuje?? Bo jesli jest jak mysle to jak mniejszy przeplyw powietrza to i mniejsza dawka paliwa i spalanie w dol. (zaraz pewnie mnie ktos objedzie ze wymyslam glupoty ale co mnie to :-P Ktos bardziej obeznany ode mnie moze sie wypowie)
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#56 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:36, 24.07.2010

Jeden z chłopaków U.S.S Macio, zdaje się też raportuje niższe spalanie. Także przerobił sobie dolot ze zderzaka i brak rezonatora.
Więc wasza teoria może się zgadzać.
Ja też niedługo wywalam rezonator. Podzielę się wrażeniami.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#57 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 24.07.2010

Ja mam wieksze spalanie, bo bardziej cisne, wszystko dla dźwięku i mocy :mrgreen:

to i mniejsza dawka paliwa

= mniejsza moc.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#58 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:20, 27.07.2010

tyle tylko, że o ile w kompie samochodowym OK, ale w gazowym, nie ma takiej adaptacji on-line że się tak wyrażę, musiałbyś przeregulować coś

PS. ja po założeniu dolotu nie zauważyłem żadnej zmiany, poza dźwiękiem..
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#59 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 27.07.2010

tyle tylko, że o ile w kompie samochodowym OK, ale w gazowym, nie ma takiej adaptacji on-line że się tak wyrażę, musiałbyś przeregulować coś

No tu się nie zgodzę... Mój "gazowniki" powiedział, że instalacja (mam BRC Seq24) sama odpowiednio reguluje dawkę paliwa (gazu) w zależności od dostarczonej ilości powietrza. Poza tym komputer gazu współpracuje z komputerem auta.
No chyba, że mi ściemę wcisnął :roll:
  • 0

#60 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 27.07.2010

ja po założeniu dolotu

masz dolot CAI?

pewnie zmiany żadnej nie ma, ale subiektywne odczucie sie pojawia.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq