XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 17:33, 19.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#47
Napisano 18:23, 19.07.2010
Dwa na górze - jeden wejscie (odma/breather) a drugi wyjście. Wyjscie czyli powrót do dolotu.
Ten trzeci jest do niektorych silnikow które mają odprowadzanie gazów z dolnej cześci bloku. Ale tamtedy mało co leci.
Nalezy pamietac, ze obieg powinien byc zamkniety bo silnik oddych nie tylko za pomocą wypychania tego calego szajsu. Niskie cisnienie na dolocie tez to powoduje wysysając.
#48
Napisano 18:27, 19.07.2010
to jest prawda cos podobnego twierdził gość ze sklepu. Czyli dół moge spokojnie zaślepić(tak zrobiłem)Ten trzeci jest do niektorych silnikow które mają odprowadzanie gazów z dolnej cześci bloku. Ale tamtedy mało co leci.
Nie pytam jak czyścić zbiornik bo pewnie nigdy tego nie bede robił.
Jeżdze i póki co ani rurki doprowadzającej nie zabrudziło, jak za rok nic nie kapnie to wyciągam i do żyda.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#49
Napisano 18:38, 19.07.2010
#50
Napisano 21:08, 19.07.2010
Jakie? Kapneło ci choć raz?
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#51
Napisano 22:55, 19.07.2010
Nie mam czasu podjechac do jakiegos DIY po metalowe płaskowniki do montażu. Chcę to zrobić pożądnie.
A czy ja to chwale? Wcale nie. Mówię tylko jak działa i po co to jest
A jakie mam to przewiń troche postów do tyłu. Gdzieś tam jest zdjęcie mojego tanka.
#52
Napisano 19:55, 20.07.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#54
Napisano 21:12, 20.07.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#55
Napisano 12:54, 24.07.2010
#56
Napisano 22:36, 24.07.2010
Więc wasza teoria może się zgadzać.
Ja też niedługo wywalam rezonator. Podzielę się wrażeniami.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#57
Napisano 22:58, 24.07.2010
= mniejsza moc.to i mniejsza dawka paliwa
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#58
Napisano 12:20, 27.07.2010
PS. ja po założeniu dolotu nie zauważyłem żadnej zmiany, poza dźwiękiem..
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#59
Napisano 14:20, 27.07.2010
No tu się nie zgodzę... Mój "gazowniki" powiedział, że instalacja (mam BRC Seq24) sama odpowiednio reguluje dawkę paliwa (gazu) w zależności od dostarczonej ilości powietrza. Poza tym komputer gazu współpracuje z komputerem auta.tyle tylko, że o ile w kompie samochodowym OK, ale w gazowym, nie ma takiej adaptacji on-line że się tak wyrażę, musiałbyś przeregulować coś
No chyba, że mi ściemę wcisnął
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#60
Napisano 21:12, 27.07.2010
masz dolot CAI?ja po założeniu dolotu
pewnie zmiany żadnej nie ma, ale subiektywne odczucie sie pojawia.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych