XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 18:21, 06.05.2011
Otoz i jedni i drudzy maja racje choc system amerykanski wydaje sie przy streetowej K-serii sensowniejszy. Powiem w skrocie bo troche to skomplikowane jak sobie poczytalem.
Amerykanski system to lapanie oleju z samego dolu obiegu odmy. Olej jest wylapywany caly czas niezaleznie od stylu jazdy. Ten olej jest to jednak bardzo czysty olej. Tzn tak czysty jak olej, ktory mamy w silniku. Ostra jazda w tym przypadku moze spowodowac zauwazalne zwiekszone zuzycie oleju bo do puszki bedzie lecialo naprawde duzo. Tym przewodem olej leje sie kropelkami czasem powracajac do obiegu.
System australijski to taki bardziej na tor. Do ostrej jazdy. Kiedy podczas ostrych zakretow olej przemieszcza sie w misce do tego stopnia, ze jest w bardzo zwiekszonym stopniu zasysany do gównego breathera - gornej odmy, konca obiegu. Oczywiscie tu pojawia sie pytanie dlaczego jak ktos jezdzi po torze to nie ma torowej miski z grodziami itd. No ale nawet modyfikowane miski maja jakies limity trzymania oleju na miejscu. Wiec dopoki ostro nie jezdzisz to tam oleju duzo nie zobaczysz. Jesli jednak zobaczysz to bedzie to ten brudny, zdecydowanie bardziej zanieczyszczony niz ten np. na dole miski.
Oba sposoby sa dobre ale i jeden i drugi maja troche inne zastosowanie. Szukajac informacji o tym znalazlem K20A2 z dwoma catch tankami Tez ciekawie.
Ja jak tylko znajde troche czasu to przekladam puszke na system amerykanski. Zobacze jak bedzie wygladal olej wowczas. Bo wedlug mnie nie moze on byc tak czysty jak olej w silniku. Zmiany dokonam na okolicznosc zmieny oleju zeby bylo widac ewentualna roznice w kolorze.
#77
Napisano 19:43, 06.05.2011
Gdzie podpiąc tego tanka??
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#78
Napisano 22:43, 06.05.2011
W K-serii to widać na obrazku numer 1. Jak jest u Ciebie to nie wiem. Musiałbym pomacać.
Jak przestroje się z little to nothing na mocnne ssanie to dam znać. A jeśli chodzi o rucho powietrza to nie do konca tak jest. Odma wypluwa olej i nagar bo skądś on tam się przecież bierze. Nawet ci, którzy zakładają na odme mały filtr musza go czyścić co jakiś czas - od środka jest "zapaćkany".
A co do tych stylów amerykański i australijski to mi sie pochrzaniło. Myślałem, że mówiąc o kolesiach zza wielkiej wody tosztotomasz mysli o amerykańcach, dlatego tak to nazwałem. Ja właśnie na stronach z US czytałem to wszystko. A tu się okazuje, że OZies też się znają
#79
Napisano 09:36, 09.05.2011
#80
Napisano 09:48, 09.05.2011
#81
Napisano 11:19, 09.05.2011
#82
Napisano 18:18, 09.05.2011
Ja mimo wszystko przełączam się na PCV. Wiem jakie mam zużycie oleju miedzy wymianami i zaobserwuje o ile więcej go zużyje i np. jaki to ma wpływ na kolor oleju, który jak wiadomo jest wykładnikiem sprawności oleju. Raczej proste jest, że spoko owo zużycie będzie większe z uwagi na odsysanie jego częsci przez catch can, to podczas dolewania "świeżość" oleju zostanie zachowana na dłużej. A co za tym idzie silnik powinien się z tego tytułu cieszyć. Zobaczymy. Ktoś sobie zada pytanie: skoro jest tak jak Balcer mówi to czemu wszystkie samochody tak nie mają? Odpowiedź jest prosta: ekologia. W samochodzie jest zainstalowanych kilkanaście patentów, które zabierają nam moc, osiągi i pieniądze. A wszystko przez eko-kolesi
#83
Napisano 06:59, 10.05.2011
#84
Napisano 19:54, 21.05.2012
#85
Napisano 20:27, 21.05.2012
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych