XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#466
Napisano 21:36, 06.04.2015
#467
Napisano 21:03, 28.04.2015
Pytanie do posiadaczy VI gena po regeneracji maglownicy. Ile płynu potrzeba żeby zalać pusty układ?
#468
Napisano 21:39, 28.04.2015
1 L w zupełności wystarczy, jeszcze troszkę powinno zostać.
#469
Napisano 12:22, 01.05.2015
No dobra, w końcu ruszyłem ten temat - przekładnia zregenerowana, wąż wysokiego ciśnienia zakuty, drążki i końcówki drążków wymienione. Teraz obserwuję i czekam na rozwój wypadków.
Robiłem w Pit-Stop w Chorzowie, gdyby ktoś pytał.
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>
#470
Napisano 10:34, 23.05.2015
Od roku mam wyciek z przekładni kierowniczej i nieuchronnie zbliża się czas jej naprawy. Zastanawiam na optymalnym rozwiązaniem tego problemu, ceny regeneracji wahają się między 600-800 zł i wiem ze strasznie trudno jest znaleźć warsztat który regeneruje to naprawdę profesjonalnie, wydaję mi się że większość tych warsztatów wymienia tylko zestaw uszczelniaczy żeby wizualnie było widać że już nie cieknie a potem jest na zasadzie jakoś to będzie. Czy ma ktoś wiedzę na temat regenerowanych przekładni Lauber z InterCars-a ? Taka przekładnia przy oddaniu starej z naszego auta kosztuje 1050 zł. Dają niby 2 lata gwarancji. Chciałbym po prostu raz zapłacić, naprawić i na 200 000 km zapomnieć o problemie.
#471
Napisano 11:06, 23.05.2015
Kolego niecałe dwa lata regenerowałem przekładnie w Purm-ie na legionów : http://www.purm.com.pl/ . Do tej pory nic się nie dzieje , żadnych wycieków i luzów .Dodatkowo dają roczną gwarancję . Jedyny ich minus ,że zostawiają tapicerkę upierdzieloną dość znacznie
Ogólnie jestem zadowolony . O przekładniach Lauber jeszcze nie słyszałem
#472
Napisano 20:08, 01.06.2015
Ja teraz robiłem regeneracje w mirkowie w automania wzięli 550 , gosc mowił ze była tak zajechana przekładnia że było wiecej roboty niż normalnie na 3 dzien miałem do odbioru
#473
Napisano 16:16, 13.07.2015
tapnięte z kapcia
#474
Napisano 13:02, 14.07.2015
Kolego Marecki, pytanie jak ja znajdziesz, bo ktos napisze w aukcji lub zapewni telefonicznie? Znowu cieknie czy stuka, ile przejechales od regeneracji?
#475
Napisano 08:56, 28.07.2015
Witam
Czy może ktoś polecić dobrego fachowca od regeneracjo maglownic w woj.świętokrzyskim ?najlepiej okolice skarżyska kamiennej lub kielc.
Pozdrawiam
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#476
Napisano 10:24, 28.07.2015
Witam, czy w okolicach Krakowa/Katowic / Śląska / Małopolski ktoś z was może polecić porządny zakład?
Nie chcę jechać do Pabianic czy gdziekolwiek daleko, bo jak coś spartolą to znowu będę bił setki kilometrów do nich na gwarancję..
Z tego co otrzegłem po przeczytaniu 30 stron tematu:
http://pit-stop.chorzow.pl/kontakt/
Ktoś coś?
#477
Napisano 11:01, 28.07.2015
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#478
Napisano 06:51, 29.07.2015
Znalazłem na olx cos takiego http://olx.pl/oferta...19-ID61cnw.html Dają 24miesiące gwarancji cena ok 650 z montażem i demontażem,Nie widze nazwy tego zakładu ale może ktoś słyszał jakieś opinie
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#479
Napisano 19:46, 30.07.2015
No dobra to sie u mnie zaczeło cholera
Drgania kierownicy powyżej 120km/h, dodatkowo wtedy samochód staje się mega leciutki- takie wrażenie. Tzn. kierownica pływa, leciuteńko chodzi, wogóle nie ma czucia
Wiem że mam luz na maglu i wydaje mi się że te drgania właśnie stąd się biorą.
Wahacze górne, dolne sworznie, końcówki drążków - nowiutkie, wszystko jest mega sztywne w zawieszeniu. Zbieznosc ustawiona tydz temu, przy mnie robiona, wiec widzialem ze idealnie. Ale mial problem ustawic idealnie bo co chwile sie rpzestawiało, no właśnie przez luz na maglownicy.
Dodatkowo, jak wolno jade i kierownica wraca ze skretu to w koncowej fazie tak jakby minimalnie skokowo dzialala, nie ma plynnosci.
pozatym jak jade prosto to kierownice skrecam w lewo minimalnie i odrazu reakcja, odrazu skret, ale jak skrecam w prawo to musze ja bardziej skrecic, jest przy skrecie w prawo taka wlasnie plywajaca
No i kurde zagwozdka, czy to napewno maglownica? Bo szkoda wyje.. 1000zł na regeneracje i okaże się że to nie to. Ale z drugiej strony wszystko wymienione z przodu, koła wyważone więc tam chyba nie ma co innego bys uszkodzone poza maglownica?
Co myślicie?
Nie 1000zł. , a 650 z demontażem i montażem i z nowym olejem. U mnie zaczęła lekko się pocić. Aż tak nie widziałem pływania lub innych objawów , ale po wykonaniu regeneracji autko zupełnie inne. Reaguje na skręt i trzyma prosto w czasie jazdy. Polecam nie bawić się w kupno używki , bo nie wiadomo ile pochodzi. Zresztą cenowo wychodzi podobnie - przerabiałem ten temat. W Łodzi na ul. Legionów 82 jest niepozorny warsztat , chłopaki brudne , ale znają się na sprawie. Pięć godzin roboty i po sprawie. Rok gwarancji i wszystkie nowe bebechy.
#480
Napisano 19:18, 31.07.2015
Witam, czy w okolicach Krakowa/Katowic / Śląska / Małopolski ktoś z was może polecić porządny zakład?
Nie chcę jechać do Pabianic czy gdziekolwiek daleko, bo jak coś spartolą to znowu będę bił setki kilometrów do nich na gwarancję..
Z tego co otrzegłem po przeczytaniu 30 stron tematu:
http://pit-stop.chorzow.pl/kontakt/
Ktoś coś?
Moja przekładnia regenerowana była tutaj http://www.regeneracjaprzekladni.com/ . Koszt samej regeneracji to 730 zł (podobno tyle skasowali warsztat który tam wysłał przekładnie do regeneracji) Do tego dochodzi montaż, płyn, końcówki drążków itd. Jak na razie po 3 dniach jazdy jest OK;) A i dają 24 miechy gwarancji. Polecam robić przez warsztat bo wtedy ewentualne gwarancyjne wymontowanie i zamontowanie przekładni nic nie kosztuje. Ja robiłem to w warsztacie AutoAS na Myśliwskiej w Krakowie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych