Super! Dzięki pablo. Teraz gdy jest ten mały tutorial ogarnę to jak należy . Nie byłem pewny jak się za to zabrać i czy w ogóle ta sprężynka jest zdejmowalna.
Z ciekawości jak moje druciarstwo dziś wygląda walnąłem fotkę, dla potomnych.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:07, 26.10.2018
Punkcik należy się dla Grzegorza. A więc tak:
- zdejmujemy ramię (ściągacz nie powinien być potrzebny, sposób Erica https://youtu.be/JwfT5Njnzhg?t=52 )
- zdejmujemy sprężynę i łącznik w kształcie "C"
- spryskujemy olejem penetrującym oś dzięki której można odchylać ramię
- spryskane ramię trzeba "rozchodzić", część ramiona osadzona na ośce jest z aluminium i utlenia się w miejscu nita (osi) łączącej dwie części ramienia
- zmywamy olej porządnie. Nigdzie nie ma prawa być tłuste i żadnych smarów! Ma być sucho!
- łącznik "C" ściskamy maksymalnie o 1 mm i polecam to zrobić tylko w ramieniu wycieraczki kierowcy. Inaczej będzie hard core założyć sprężynę
- ramiona demontować pojedynczo żeby łatwiej było ustalić pozycję
- nakrętkę dokręcić z niedużą siłą - gwint drobnozwojowy!
Nie giąć żadnych ramion! Nic nie smarować! Wyciera się również otwór w którym siedzi sprężyna.
co chodzi o ściśniecie łącznika "C" ja bym tego nie robił bo to jest pójście na łatwiznę i łącznik "C" ma znaczenie przy odchylaniu wycieraczki aby nie obcierał o konstrukcje ramienia (wiem ze tam troche luzu jest) jak i docisku, wg. mnie najlepiej jest skrócić sprężynę o 2-3mm (inaczej mówiąc podgiąć oczka).
Napisano 13:30, 14.07.2019
Nie wiem jak to wygląda w przypadku VI gen, ale ja u siebie w VII miałem bardzo podobny przypadek. Na środku przy powrocie zostawała plama (jeździłem na bezszkieletowych) i w końcu doszedłem ze z jednej strony wycieraczkę mocniej dociska plastik który ma za zadanie trzymać pozycję pióra szkieletowego...
Odkręciłem ten plastik i plamy już nie ma bo pióro jest dociskane tylko w jednym miejscu.
DZIĘKI!
Kupiłem wycieraczki DENSO hybrydowe i plama była ogromna po jednej stronie, przy powrocie. Odkręciłem ten plastik i pióro ściąga wodę jak w fabryce
Accord VII Type S ==> ACCORD IX SPORT
Napisano 10:56, 10.12.2019
Napisano 18:27, 28.02.2021
Ja mam polifta i nie ma tego plastiku, a po założeniu denso hybrydowych za blisko 110 pln przeżyłem szok widząc plamę nieściągniętej wody. Z tego co widzę w mojej sytuacji jedynym ratunkiem jest modyfikowanie zaczepów sprężyny (ew nowe ramie) lub inne (stelażowe) wycieraczki.
Napisano 18:58, 28.02.2021
Użytkownik Sacrum edytował ten post 18:58, 28.02.2021
Napisano 20:07, 28.02.2021
W sensie mówisz Michał żeby doginać w stronę szyby w miejscu przy końcu ramienia wycieraczki (przy tym haczyku)?
Napisano 20:47, 28.02.2021
Napisano 22:11, 28.02.2021
Napisano 09:01, 01.03.2021
Niemożliwym jest to aby akurat słabo dociskała tą denso. Za Świerże auto. Coś się źle układa i nie ma możliwości pracy na tym haczykuJa mam polifta i nie ma tego plastiku, a po założeniu denso hybrydowych za blisko 110 pln przeżyłem szok widząc plamę nieściągniętej wody. Z tego co widzę w mojej sytuacji jedynym ratunkiem jest modyfikowanie zaczepów sprężyny (ew nowe ramie) lub inne (stelażowe) wycieraczki.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:33, 01.03.2021
Napisano 18:41, 07.05.2022
W 7 gen polift też u kierowcy nie zbierało mi na powrocie. Pomogło dogięcie końcówki w stronę szyby + przesmarowanie sprężyny smarem do łańcuchów w sprayu.
Dla porównania założyłem ramię kierowcy od przedlifta ale jest inne i spryskiwacz psikając zaczepia o ramię - ma inne wygięcie oraz sprężynę. Co ciekawe to ramię z przedlifta nie miało problemów ze zbieraniem na powrocie.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych