to nic nie kupisz oprocz chinoliJutro w ASO zapytam kolege z dzialu czesi i zobacze co mi zaoferuje i podpowie .
Wrd3 225 24 17 kosztuja 499zl szt. Che wydac tyle na dwie
Użytkownik Gregory DiNero edytował ten post 23:58, 06.11.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 23:58, 06.11.2016
to nic nie kupisz oprocz chinoliJutro w ASO zapytam kolege z dzialu czesi i zobacze co mi zaoferuje i podpowie .
Wrd3 225 24 17 kosztuja 499zl szt. Che wydac tyle na dwie
Użytkownik Gregory DiNero edytował ten post 23:58, 06.11.2016
Moja była Dziunia: http://www.accordklu...nia-by-gregory/
Obecny aPsik: http://www.accordklu...ic/54775-apsik/
Napisano 08:21, 07.11.2016
Napisano 09:15, 07.11.2016
Nie mówię ,że conti jest zła .Pewnie zawsze będzie w górze tabeli ale to nie jest ta opona do której przyznał się ADAC ,że robili wałki aby wygrywała w cuglach przygotowując trochę inną partię pod testy ?
to było z nokianami z tego co wiem..
Moja była Dziunia: http://www.accordklu...nia-by-gregory/
Obecny aPsik: http://www.accordklu...ic/54775-apsik/
Napisano 10:25, 07.11.2016
Oceny skrajne, np. niespodziewane 1-2 miejsce też wpisują się w rozkład normalny (dzięki za poprawkę), tyle tylko, że statystycznie znacznie rzadziej. W tym sens krzywej rozkładu.
Pytanie o interpretację 2 (dwóch) wyników jest trochę nie na miejscu w tym kontekście. Wypada mieć trochę więcej danych, np. stąd:
http://www.tyretests...uk/nokian-wr-d4
Oczywiście „miejsce” zależy od rodzaju testów, wagi pomiarów które się na testy składają, udziału innych opon itd. itp. Ale w szerokim kontekście i z perspektywy widać wyraźnie, że wyniki się układają spójnie.
W ujęciu statystycznym (sam je zapropowałeś) zgodnie z Twoim założeniem przyjmujemy krzywą Gaussa (rozkład normalny). Na podstawie przesłanego przez Ciebie linka http://www.tyretests...uk/nokian-wr-d4 z wynikami testów dla tego jednego produktu (Nokian WR D4) otrzymujemy estymowane parametry rozkładu:
wartość średnia --> 4.3, odchylenie standardowe jako bardzo istotny parametr rozrzutu wokół wartości średniej --> sigma=1.85, współczynnik
zmienności zatem --> ni=43% . Jaki wniosek(i) z tej analizy?
Wniosek – dobra opona, choć niekoniecznie zawsze w ścisłej czołówce.
Tu się z Tobą zgadzam, że to dobra opona. Co do "czołówki" z testów to bardzo łatwo sprawić aby opona z "pudła" powędrowała na np. z 1 na 5 miejsce, wystarczy zmienić wagi ocen lub/i kategorie w których opona jest oceniania. Liczy się też metodologia badań.
Tego rodzaju testy nie są dla mnie JEDYNYM wyznacznikiem jakości opon, ale jednak najważniejszym i najbardziej wiarygodnym. Nawet te z Auto-Świata. Jeżeli prezentowane dane są wystarczająco spójne, to nie ma podstaw by kwestionować takie czy inne źródło.
Napisałeś jedno ważne słowo "jakość" --> czy testy o których rozmawiamy coś nam mówią w tym zakresie? (nie chodzi mi o parametry opon i ich właściwości jezdne). Co np. z trwałością eksloatacyjną? jakością mieszanki? czy tego dowiadujemy się z tych testów?
Użytkownik chrismave edytował ten post 10:36, 07.11.2016
Napisano 10:38, 07.11.2016
lol xD
Moja była Dziunia: http://www.accordklu...nia-by-gregory/
Obecny aPsik: http://www.accordklu...ic/54775-apsik/
Napisano 11:44, 07.11.2016
Jak ja bym sobie gorąco życzył, aby chociaż połowa rozmów w internetach była prowadzona w powyższy sposób. Czekam na ciąg dalszy - mało tego, że na chłodno i na argumenty, to jeszcze dla postronnych osób sporo wiedzy. Dzięki!
Powierzchnia styku opony z podłożem to tak nie bawiąc się w detale kartka papieru A4. Zadbajmy o to, by nie była to pierwsza lepsza (a raczej grosza) kartka.
Na tych kołach spoczywają nasze budy, o które tak dbamy i nie żałujemy kasy na drogie kosmetyki samochodowe i inne jeszcze droższe części. Na tych samych kołach wozimy swoje 4 litery do pracy, do szkoły, na zakupy. Zabieramy też na pokład swoich bliskich, żony, dziewczyny, dzieci, znajomych. Wycenicie ich zdrowie i życie na trochę więcej niż opona z DOTem XX05 lub nowa w klasie eco za 150 zł sztuka, bo taniej już nie mieli.
Zamiast wydać 600 zł na komplet opon wydaj 1000 zł, przecież to Twoja inwestycja w zdrowie i życie. Szkoda 4 stówki dołożyć? Każdemu szkoda, ale co jeśli właśnie przez cebulowe opony powodujesz wypadek, którego w innych okolicznościach mogłeś uniknąć i teraz nawet nie masz jak zarobić tych 4 stówek, bo jesteś niezdolny do pracy przez X miesięcy?
Jednorazowo boli, ale w szerszej perspektywie sprawa wygląda już inaczej. Przy normalnej jeździe takie opony powinny spokojnie wystarczyć na 5 sezonów - to daje 1828 dni (upraszczam i nie dzielę na lato/zima), co z kolei przekłada się na niespełna 22 gorsze dziennie...Naprawdę warto szukać oszczędności w oponach?
Napisano 11:50, 07.11.2016
Jakie gumy na dzien dzisiejszy mozna kupij za niwielks kase tj tanie ale z tych dobrych - nie chinszczyzna. .?
SAVA Eskimo HP 205/55R16 91H
Śmigam na nich drugi sezon, jak na około 1000zł za komplet to bajka. Pod koniec zeszłego sezonu myślałem że są lipne, ale to były luzy w zawieszeniu, a nie opony.
Napisano 11:56, 07.11.2016
..ale spokojnie .Przytaczam tylko fakty .Przecież oficjalnie się przyznali .Nie ma to nic do rzeczy. Mamy podobne dane z roznych testow, organizacji, czasopism, krajow.
Continental na pewno przepłacił wszystkich ☺
http://swedishmarket...re-testing.html
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:11, 07.11.2016
Napisano 12:29, 07.11.2016
Że podstawiasz błędne dane
Dyskutujemy o wiarygodności testów, która wynika z wiarygodności poszczególnych porównywalnych pomiarów. Podstaw te dane, a nie zajęte miejsca które zależą od szeregu innych niezwiązanych z pomiarami czynników.
bazuje na danych, które przesłałeś i sam zapronowałeś . Wynikiem tych testów jest ocena (w tym przypadku konkretnie to miejsce w rankingu). Jeśli na podstawie analizy szeregu testów, które sam wytypowałeś wychodzi, że ten sam produkt ma ocenę(miejsce w rankingu) z rozrzutem wokół średniej ~50%, to właśnie rodzi się pytanie o wiarygodność takich ocen .
Trwałość eksploatacyjna akurat wchodzi w zakres testów, przynajmniej niektórych.
Jakość mieszanki? a co to ma być ta "jakość"?
a) możesz napisać w jakim zakresie jest oceniana ta trwałość eksploatacyjna?
b) ogólnie rozumiana jakość komponentów i materiału. Tak trochę żartobliwie żeby rozluźnić atmosferę --> jako mężczyzna chyba wiesz co to jakość gumy? a już poważnie jako doświadczony użytkownik Hondy wiesz jaka jest różnica w jakości materiału z której wykonana jest np. uszczelka pokrywy zaworów w wersji OEM i zamienniku (obydwie nazywają się tak samo i obydwie służą do tego samego, podstawowa różnica jest w jakości materiału z którego są wykonane). Jeśli twoja wątpliwość dotyczy słowa mieszanka to np. tutaj https://www.nokianty...produkcji-opon/.
Pozdrawiam
Użytkownik chrismave edytował ten post 12:42, 07.11.2016
Napisano 12:38, 07.11.2016
..ale spokojnie .Przytaczam tylko fakty .Przecież oficjalnie się przyznali .
Na pewno nie był to Nokian ,bo jaki cel mieli by w tym Niemcy?
http://www.wykop.pl/...byly-ustawiane/
napewno był to nokian: http://moto.pl/MotoP...-oszustwie.html
Moja była Dziunia: http://www.accordklu...nia-by-gregory/
Obecny aPsik: http://www.accordklu...ic/54775-apsik/
Napisano 12:56, 07.11.2016
Jutro w ASO zapytam kolege z dzialu czesi i zobacze co mi zaoferuje i podpowie .
Wrd3 225 24 17 kosztuja 499zl szt. Che wydac tyle na dwie
pytałeś o tanie i dobre, tak to tylko chińczyki
Napisano 14:49, 07.11.2016
zarzut fałszerstwa? Chyba Cię poniosło. Możesz napisać w której mojej wypowiedzi pojawiło się takie słowo?
Napisano 16:13, 07.11.2016
ja ostatnio miałem aquaplaning na łuku i minąłem się z gościem z naprzeciwka na centymetry.... boję się myśleć co by było gdybym miał chinole
Moja była Dziunia: http://www.accordklu...nia-by-gregory/
Obecny aPsik: http://www.accordklu...ic/54775-apsik/
Napisano 10:22, 08.11.2016
1. Bardzo idealizujesz ten obraz testów.
2. Mam proste pytanie czy wg Ciebie w dwóch różnych testach gdzie występuje ta sama opona (ten sam rozmiar, to samo auto testowe) może się zdarzyć, że w próbie hamowania na mokrym uzyskujemy wyniki różniące się o kilka metrów? prosiłbym o odpowiedź w kontekście tych hiperdokładności o których piszesz.
3. W swoich rozważaniach na temat czynników decydujących o zakupie opony przedstawiasz wyniki testów jako ten podstawowy i mam jednak wrażenie, że jedyny po tym co napisałeś. Czy Twoim zdaniem to co się dzieje z tą oponą(oponami) w trakcie jej eksplotacji (po tych wszystkich testach) w dłuższej perspektywie czasowej nie ma żadnego znaczenia? Trochę jak z długodystansowym testem samochodu mogą wyjść niespodzianki, które bedą stanowić podstawę do rewizji poglądów co do produktu. Czy kupowanie nowości z pierwszego miejsca rankingu (nie zweryfikowanej przez rynek w jakikolwiek sposób) nie jest trochę ryzykowne? (nawet jeśli test był superdokładny, obiektywny i rzetelny).
PS. Co do aquaplaningu na łuku to różnice między nr 1 a nr np. 12 w zakresie Vmax są na pozomie ~3km/h
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VII generacja - felgi - opony →
Felgi i oponyNapisany przez Kawaler*** , 21 sie 2023 VII, Felgi, opony |
|
|
|
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych