Witam , niedawno kupiłem accord 2.0 2001 rok i po kilku dniach zaczeło sie dziwne nie wiem czy mozna to nazwac szarpaniem , cos w stylu jakby felga po stronie kierowcy przy ruszaniu byla krzywa bo czuc to od strony kierowcy , dzieje sie to tylkko i wyłącznie gdy wcisne pedal gazu , gdy mocniej to bardziej szarpie . Najbardziej odczuwalne na drugim biegu , na 1 i na 5 jest to praktycznie nieodczuwalne , martwi mnie to zeby nie bylo nic powaznego i nie doprowadzilo do jakis powaznych powiklan , zaden mechanik nie ma ochotty sie za to zabrac bo jak to u mnie w miescie , zrobia jak maja wszystko czarno na białym a jak juz dojsc to albo wymieniac wszystko i bulić albo nara ... A więc miałem bład sondy , wymienilem na uniwersalna (błąd) i nie czyta grzałki , szczytalem błędy to byl tylko blad grzalki nic wiecej , wymienilem swiece (nie pomogło) , podstawiłem przewody ( też nic ) nie wiem kompletnie co mam z tym począć gdyz jest to bardzo denerwujace i psuje bardzo komfort jazdy , niepotrafi rowno wchodzic na obroty . A i dzieje sie to tak do 3 tys obrotów a później ustepuje . Z góry dzięki za pomoc i sory za błędy
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:09, 21.03.2018
#2
Napisano 21:21, 21.03.2018
#3
Napisano 07:40, 22.03.2018
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#4
Napisano 09:51, 22.03.2018
Zawory by dawały takie objawy ? Mam nowy gaz i na gazie mam to samo ani mocniej ani słabiej . Silnik pracuje cichutko
#5
Napisano 12:09, 22.03.2018
Zawory by dawały takie objawy ? Mam nowy gaz i na gazie mam to samo ani mocniej ani słabiej . Silnik pracuje cichutko
Najmniejszy koszt, a jakbyś poszukał na forum to byś zobaczył ze to najczęstsza przyczyna.
Na benzynie i gazie to samo? Żadnych błędów nie ma?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#6
Napisano 13:41, 22.03.2018
Jest błąd grzałki sondy bo wymieniłem na uniwerslana i grzałki nie czyta :x tej w kolektorze , na benzynie i na gazie identycznie , najdziwniejsze jest to ze za kazdym razem inaczej szarpie albo mocno albo troche albo wcale , ale wcale to rzadkość
Umówiłem się na regulacje zaworów na wtorek , dzien bez samochodu :< kurde nie chce pakowac pieniedzy na darmo juz po pierwszym samochodzie hyundaiu coupe co ciagle cos bylo do roboty mam zraze straszna :X
I jakiej kwoty moge sie spodziewać od mechanika za to ustawienie zaworów ?
#7
Napisano 16:46, 22.03.2018
U mnie kolego szarpanie podobne jak na filmiku, stało się to tak przy zatankowaniu jakiegoś gó.....wno nie paliwa,ale to pewnie zbieg okoliczności.
Ukł dolotowy sprawdziłem cały pod względem nieszczelności
Świece przewody sprawdzone
Zmieniona mapka w kompie p28 na drugą od innego stroiciela bo myślałem że stara mapa się wysrala
Posprawdzane wszystkie masy pod maską
Po rozebraniu aparatu zapłonowego i złożeniu na nowo szarpania są mniejsze, teraz będę podmienial na drugi sprawny aparat zapłonowy i myślę że to tego wina.
Użytkownik piteroo edytował ten post 16:47, 22.03.2018
#8
Napisano 18:15, 22.03.2018
Nie no aż tak to nie szarpie , aczkolwiek czasami jest to dosyć wyraźne szarpanie . Może we wtorek mechanik dojdzie o co chodzi u mnie to od razu dam znać ale wątpie w powodzenie szczerze
#9
Napisano 23:01, 22.03.2018
co do zaworów, to źle że nie zrobiłeś tego najpierw przed zalożeniem gazu. Druga sprawa, wymień sondę na normalną, sonda daje do komputera sygnał o mieszance ,jak jest uszkodzona to mogą być cyrki. Jak Ci mogli lpg ustawić jak sonda walnięta?
Pali więcej? odczuwasz spadek mocy?
i standardowo do sprawdzenia-wyczyszczenia przepustnica, ewentualnie jeszcze EGR.
Czy to się zaczęło po załozeniu instalki?
#10
Napisano 12:34, 23.03.2018
Sprawdź wszystkie przewody masowe. Zwłaszcza te, które idą od wiązki wtryskiwaczy. Wyczyść dokładnie, na połysk styki i psiknij preparatem do połączeń elektrycznych.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#11
Napisano 16:05, 24.03.2018
Właśnie nie mam teraz funduszy tyle zeby jeszcze na sonde wydac 3-4 stowki spalanie w normie na 40 litrach zrobilem 300 kilometrow w cyklu mieszanym , czy odczuwam spadek mocy nie mam pojęcia bo jak go kupiłem to juz miał uszkodzoną sondę , tylko ze wymieniłem na uniewersalna i mi grzalki nie czyta jakis blad jest . Mam wycietego kata pewnie przed sprzedażą sama ( handlarz ) , zastanawiam sie czy jest opcja ze przez jakis *cenzura*owo zespawany wydech moga byc drgania przy przyspieszaniu , może to taka drobnostka . A z tymi zaworami to jaka roznica czy przed włożeniem czy po Może coś wyjść nieciekawego ?
#12
Napisano 16:59, 24.03.2018
Nie mam ogolnie zadnych objawow rozregulowanych zaworów , na zimnych jest glosniejszy ale nie ma zadnych stuków ani nic , ogólnie po odpaleniu mam 1500 obrotów przez jakas minute dobra i ogolnie mam problem gdy trzeba na malym gazie wjechac naprzyklad na parking bo łatwo gaśnie ( sprzegło bierze bardzo czule na gorze , byc moze wystarczy odpowietrzyć) i lubia zafalować obroty , biegi tez jakoś dosyć twardo wchodzą , ale nie zdazylo mi sie zeby wypadl lub cos .
#13
Napisano 20:48, 25.03.2018
zaworów na oko i słuch nie sprawdzisz.
#14
Napisano 10:10, 26.03.2018
A jeżeli mam 200 tys przebiegu i nikt tam nie zaglądał ?
#15
Napisano 16:17, 26.03.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych