Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kolektor ssący z k24 do k20a6

VII ssacy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#46 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:46, 27.02.2018

Chcąc zmieniać kolektor w 2.0 na ten od K24, to uszczelka ssącego jest inna? 

A jakby chciał założyć od razu teflonową, to są różne w K20 i K24?

Ma ktoś namiar na niedrogą taką uszczelkę?


  • 0

#47 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:50, 27.02.2018

Chcąc zmieniać kolektor w 2.0 na ten od K24, to uszczelka ssącego jest inna?
A jakby chciał założyć od razu teflonową, to są różne w K20 i K24?
Ma ktoś namiar na niedrogą taką uszczelkę?

Sa takie same uszczelki a taniej to nie wiem jarusnet ma teflonowe po 140 zl

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#48 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:15, 27.02.2018

Sa takie same uszczelki 

nie ma znaczenia czy to przed- czy polift?


  • 0

#49 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 27.02.2018

nie ma znaczenia czy to przed- czy polift?


To samo. Jest jedna i pasuje do k20 i k24 nie ma rozróżnienia na przed i polift
  • 0

#50 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:12, 06.03.2018

Zdjecie pozyczone z innego tematu.
W poliftach pod ssacym jest jakas czarna plastikowa banka ktos wie co to?
W 2.4 jej nie ma

Pytanie jeszcze odnosnie uszczelek termo
Zakupione dwie pod wew czesc i miedzy dwie czesci kolektora.

Na stronie jarusnet pisalo ze stpsuje sie je z dwiema "papierowymi"
Jak montowaliscie?

I czy do wrzucenia ta pod czesc wewnetrzna trzeba sciagac listwe wteyskowa?
Zakupilem oringi bo w ESM posze ze jak sie sciaga trzeba zmienice5688f6e517b776fa14a5d8804b8d54f.jpg

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#51 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:55, 06.03.2018

Na poczatku tematu masz o czarnej puszce. Jest to rezonator majacy na celu zwiekszenie Nm. Uszczelki ja zawszw daje samw bez papierowych. Jak zostawiasz część kolektora od głowicy to nie trzeba ściągać wtryskow tylko odpiac przewod od listwy wtryskowej. Jak nie przekladasz wtryskow do nowego kolektora to bez sensu je wyciagac.
  • 0

#52 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:45, 06.03.2018

Na poczatku tematu masz o czarnej puszce. Jest to rezonator majacy na celu zwiekszenie Nm. Uszczelki ja zawszw daje samw bez papierowych. Jak zostawiasz część kolektora od głowicy to nie trzeba ściągać wtryskow tylko odpiac przewod od listwy wtryskowej. Jak nie przekladasz wtryskow do nowego kolektora to bez sensu je wyciagac.

 

jak zamawiałem części u Jarka to niby pisał że jak nie daje uszczelek papierowych to jakiegoś silikonu kapke dać,

robiłeś tak czy tylko sama uszczelka ewentualnie powierzchnie styku dobrze przeczyścić.

 

co do tej wewnętrznej częsci to się zastanawiam czy jest w niej różnica tyle że mam ją wyczyszczoną ładnie. 

listwa trzyma się na dwóch śrubach odkręcić to pikuś zabezpieczenie się wyciąga przy każdym wtrysku i sam wtrysk podobno ciężko wychodzi. dlatego przy składaniu oringi trzeba dać nowe i posmarować świezym olejem żeby się dobrze ułożyły

a jak jest z tym zredukowaniem ciśnienia w układzie paliwowym nie mam hds i nie wyłącze pompy paliwa po prostu jak ściągne wąż to zleci to co jest w wężach a po złożeniu ciśnienia samo wzrasta


  • 0

#53 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:50, 06.03.2018

Nigdy tak nie robiłem ale skoro tak zaleca to na pewno nie zaszkodzi. Gdzies widzialem taką uszczelkę po kilku latach solidnego użytkowania to wyglądała na zmęczona. Ja nigdy tak dużych przebiegów nie robiłem na takich uszczelkach w poprzednich autach. Ale po demontażu wygladaly spoko, nic im nie dolegalo.
  • 0

#54 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:54, 07.03.2018

Bo tych usczzelek nie można skręcać za mocno bo się rozjeżdżają i splaszczają. Za lekko znowu też nie dobrze :) Najlepiej z zalecanym momentem :D Aha i ja też w sumie nigdy nic na nie nie daje. Póki co problemów jesczze nie miałem. Jesczze... :D


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#55 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:13, 07.03.2018

Artykuł o zwiększeniu momentu przez dodanie rezonatora (czarna pucha z tworzywa)

http://asia.vtec.net...K20Z/index.html

 

cyt "This resonator is what is mainly responsible for the nice peak in torque in the midrange of the new K20Z engine. "


  • 0

#56 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 01:23, 08.03.2018

Dzięki za artykuł, ciekawy.
  • 0

#57 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:10, 08.03.2018

Czyli wychodziloby ze polift za sprawa rezonatora na ssacym ma 12Nm wiecej?


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#58 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:14, 08.03.2018

Gdzies na wiosne bede na hamowni testowal różne doloty samorobki na silniku k2.0 cai sri ti itp.
Tak jak to robilem w k24,tylko wtedy nie mialem dolotu z rezonatorem ale teraz to sprawdze ile daje rezonator.
Jak cos dam znac.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#59 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:09, 08.03.2018

Nie wiadomo czy K20Z2 vs K20A6 ma +12Nm bo artykuł odnosi się do Civic'a. Niemniej jednak w K20Z2 rezonator jest, więc i poprawa jakaś być powinna. slasz129 dobry pomysł, ciekawe ile da domontowanie rezonatora w K24A3


  • 0

#60 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:29, 08.03.2018

W k24a3 fabrycznie jest rezonator.
Tylko jak sprawdzalem na hamowni doloty to mialem seryjna puszke ale bez rezonatora.
Teraz jakbym byl to wezme z rezonatorem.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ssacy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq