No i jeszcze reflash
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 11:58, 23.02.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 11:57, 23.02.2018
Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 11:58, 23.02.2018
Napisano 12:08, 23.02.2018
Slash a mając przetestowany short robisz takie cuda na zamówienie czy to 1 egz dla Ciebie pod twoje auto i u kogoś innego może zdjąć mocy?
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 12:31, 23.02.2018
Napisano 12:34, 23.02.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 12:44, 23.02.2018
Ale w tym momencke to juz dochodzimh do momentu gdzie mozna stwierdzic ze nie ma sensu kombinowac.Takze nie mozna sobie zakladac i robic dolotow na pałę.
Dlatego nie chce mi sie wierzyć ze inzynierowie hondy majac na półce kolektor z 2.4, nie włożyli go do 2.0, skoro miałby poprawić pracę tego silnika. Podobnie z wydechowym moze być
Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 12:47, 23.02.2018
Napisano 12:57, 23.02.2018
Napisano 12:59, 23.02.2018
Użytkownik slasz129 edytował ten post 13:00, 23.02.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 13:09, 23.02.2018
W przypadku wkładki KN w puszcze miałeś założony rezonator? Czy bez i nadmuch ze zderzaka do puchy?
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 13:10, 23.02.2018
No tak...ale to temat o kolektorze a nie stożku
Wydaje mi się że kolektor tylko może poprawić- jest to oem produkt więc porządnie zaprojektowany, wykonany i działał w 2.4.
Do ep3 czy fn2 po podmianie kolektorów na inne (czytaj "sportowe") nikt jeszcze nie zanotował spadku osiągów. Ale i tak liczył bym się z tym że samochód będzie trzeba ponownie stroić.
Pytanie dlaczego Honda nie wstawiła takiego kolektora? Odpowiedź Panowie jest ZAWSZE taka sama: pieniądze. Był droższy. Poza tym pomiędzy 2.0 a 2.4 musiała być wyraźna różnica w osiągach. Inaczej po co kupować 2.4 => patrz k20a2.
Napisano 13:25, 23.02.2018
kolektor 4-2-1 to wydechowy i inna historia, chociaż co do zasady pojemność i kształt wydechu też się liczy, ale tutaj ze względu na efekty falowe (chyba tak się one fachowo nazywają), podciśnienie i tzw. "wąskie gardła". Sam kolektor wydechowy 4-2-1 ma tą przewagę nad klasycznym 4-1 że jak masz wyrzut spalin z cylindrów "parami", dwa zewnętrzne później dwa wewnętrzne, i w 4-2-1 masz rozdzielone tory dla spalin z każdego cylindra (4) łączone w pary tak jak są wyrzuty spalin (2) zanim trafią do "wspólnej rury" (1), co daje czas tym z poprzedniego cyklu się "ulotnić". w klasycznym 4-1 masz wszystkie cylindry (4) łączone na wspólną rurę (1). Znowu spore uproszczenie
Każdy "customowy" dobrze wykonany kolektor będzie lepszy niż odlewany w fabryce, chociażby dlatego że masz gładkie kanały w rurach, a z odlewu na ogół są chropowate. 4-2-1 powinno fajniej się zachowywać przy średnich obrotach, w wyczynowych autach chyba popularniejsze są kolektory 4-1 które lepiej podnoszą górę, ale to i tak cały wydech musi być dobrze liczony, bo nie każde 4-2-1 (różna średnica i długość torów) do każdego silnia tak sama dobrze przypasuje, to samo 4-1.
Napisano 13:27, 23.02.2018
DokladnieNo tak...ale to temat o kolektorze a nie stożku
Wydaje mi się że kolektor tylko może poprawić- jest to oem produkt więc porządnie zaprojektowany, wykonany i działał w 2.4.
Do ep3 czy fn2 po podmianie kolektorów na inne (czytaj "sportowe") nikt jeszcze nie zanotował spadku osiągów. Ale i tak liczył bym się z tym że samochód będzie trzeba ponownie stroić.
Pytanie dlaczego Honda nie wstawiła takiego kolektora? Odpowiedź Panowie jest ZAWSZE taka sama: pieniądze. Był droższy. Poza tym pomiędzy 2.0 a 2.4 musiała być wyraźna różnica w osiągach. Inaczej po co kupować 2.4 => patrz k20a2.
Napisano 13:31, 23.02.2018
Napisano 13:40, 23.02.2018
Czy pomoże dowiemy się niedługo mam nadzieje ze chociaż nie pogorszy , wydechowy in ++ I Michał i ja zaobserwowalismy to samo.. wiec coś tam daje.
Trzeba próbować inaczej spoczniemy na teoretycznych rozważaniach.
Jak ma ktoś serie k20a6 wykres to można porównać przebieg momentu z tym co u mnie wyszło , żałuje ze nie zmierzyłem auta przed założeniem wydechowego i wydechu z 2.4.
Ale po zrobieniu ssącego, dolotu,uszczelek termo odcięciu grzania itd wybiorę się jeszcze raz.
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 13:59, 23.02.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 14:30, 23.02.2018
Ale po zrobieniu ssącego, dolotu,uszczelek termo odcięciu grzania itd wybiorę się jeszcze raz.
Pogadaj z Ralfim - może wystarczy jak mu logi podeślesz po wymianie kolka to oceni jak silnik pracuje i czy trzeba ponownie stroić.
Inaczej to może być tak sobie z efektami. Nie mówiąc o hamowaniu i fajnych cyferkach.
Ojjj kolek z FN2 to by było to
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych