Chcąc zmieniać kolektor w 2.0 na ten od K24, to uszczelka ssącego jest inna?
A jakby chciał założyć od razu teflonową, to są różne w K20 i K24?
Ma ktoś namiar na niedrogą taką uszczelkę?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:46, 27.02.2018
Chcąc zmieniać kolektor w 2.0 na ten od K24, to uszczelka ssącego jest inna?
A jakby chciał założyć od razu teflonową, to są różne w K20 i K24?
Ma ktoś namiar na niedrogą taką uszczelkę?
Napisano 09:50, 27.02.2018
Sa takie same uszczelki a taniej to nie wiem jarusnet ma teflonowe po 140 zlChcąc zmieniać kolektor w 2.0 na ten od K24, to uszczelka ssącego jest inna?
A jakby chciał założyć od razu teflonową, to są różne w K20 i K24?
Ma ktoś namiar na niedrogą taką uszczelkę?
Napisano 10:15, 27.02.2018
Sa takie same uszczelki
nie ma znaczenia czy to przed- czy polift?
Napisano 16:29, 27.02.2018
nie ma znaczenia czy to przed- czy polift?
Napisano 17:12, 06.03.2018
Napisano 19:55, 06.03.2018
Napisano 20:45, 06.03.2018
Na poczatku tematu masz o czarnej puszce. Jest to rezonator majacy na celu zwiekszenie Nm. Uszczelki ja zawszw daje samw bez papierowych. Jak zostawiasz część kolektora od głowicy to nie trzeba ściągać wtryskow tylko odpiac przewod od listwy wtryskowej. Jak nie przekladasz wtryskow do nowego kolektora to bez sensu je wyciagac.
jak zamawiałem części u Jarka to niby pisał że jak nie daje uszczelek papierowych to jakiegoś silikonu kapke dać,
robiłeś tak czy tylko sama uszczelka ewentualnie powierzchnie styku dobrze przeczyścić.
co do tej wewnętrznej częsci to się zastanawiam czy jest w niej różnica tyle że mam ją wyczyszczoną ładnie.
listwa trzyma się na dwóch śrubach odkręcić to pikuś zabezpieczenie się wyciąga przy każdym wtrysku i sam wtrysk podobno ciężko wychodzi. dlatego przy składaniu oringi trzeba dać nowe i posmarować świezym olejem żeby się dobrze ułożyły
a jak jest z tym zredukowaniem ciśnienia w układzie paliwowym nie mam hds i nie wyłącze pompy paliwa po prostu jak ściągne wąż to zleci to co jest w wężach a po złożeniu ciśnienia samo wzrasta
Napisano 21:50, 06.03.2018
Napisano 22:54, 07.03.2018
Bo tych usczzelek nie można skręcać za mocno bo się rozjeżdżają i splaszczają. Za lekko znowu też nie dobrze Najlepiej z zalecanym momentem Aha i ja też w sumie nigdy nic na nie nie daje. Póki co problemów jesczze nie miałem. Jesczze...
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
Napisano 23:13, 07.03.2018
Artykuł o zwiększeniu momentu przez dodanie rezonatora (czarna pucha z tworzywa)
http://asia.vtec.net...K20Z/index.html
cyt "This resonator is what is mainly responsible for the nice peak in torque in the midrange of the new K20Z engine. "
Napisano 01:23, 08.03.2018
Napisano 08:10, 08.03.2018
Napisano 08:14, 08.03.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 10:09, 08.03.2018
Nie wiadomo czy K20Z2 vs K20A6 ma +12Nm bo artykuł odnosi się do Civic'a. Niemniej jednak w K20Z2 rezonator jest, więc i poprawa jakaś być powinna. slasz129 dobry pomysł, ciekawe ile da domontowanie rezonatora w K24A3
Napisano 10:29, 08.03.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych