Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#106 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:02, 10.09.2018

czyli nawet nie zdjagnozowali stukowego i tego nie poprawili, nie mowiac o zwrocie kasiorki? ....no to reklame sobie zrobili 


  • 0

#107 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:58, 10.09.2018

No właśnie, jak się zakończyło z UTC?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#108 Domin3-D

Domin3-D
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:36, 11.09.2018

Ciekawe ilu nieświadomych klientów po zabawie z UTC remontowało już motory ? Słyszałem już kilkukrotnie że reflash nie jest tak słodki jak się mówi, ale tutaj firma poleciała grubo w ...uja


  • 0

#109 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:56, 11.09.2018

Dlatego piszę w tym temacie żeby uważać i nie dać się nabrać na opowieści, że na tym programie jeździ już wiele accordów i jest super nic złego się nie dzieje. Jeśli nie ma wiedzy ani zaplecza żeby to dobrze ustawić to lepiej odpuścić temat i poszukać kogoś kumatego.
Co do tej firmy to nie nchce się rozpisywać - najbardziej mnie wkurza że zostałem potraktowany jak debil który wie tylko że samochód ma koła i kierownicę. Teksty w stylu program nie ma wpływu na spalanie stukowe, dźwięk jest inny, zacząłeś jeździć szybciej to teraz słyszysz różne rzeczy itp...
Nie kontynuowałem „diagnozy” w utc bo chcieli mi odkręcać osłonę kolektora i ciul wie co jeszcze, motor mógłby tych wszystkich „testów” nie wytrzymać. A tak mam nadzieję że go nie zepsułem w tak krótkim czasie :-/
  • 0

#110 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:28, 11.09.2018

No to jest pierwsza niepozytywna opinia o nich bo do tej pory słyszałem same plusy...
Powiedziałeś im o diagnozie z innego warsztatu?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#111 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:45, 11.09.2018

Dlatego piszę w tym temacie żeby uważać i nie dać się nabrać na opowieści, że na tym programie jeździ już wiele accordów i jest super nic złego się nie dzieje. Jeśli nie ma wiedzy ani zaplecza żeby to dobrze ustawić to lepiej odpuścić temat i poszukać kogoś kumatego.
Co do tej firmy to nie nchce się rozpisywać - najbardziej mnie wkurza że zostałem potraktowany jak debil który wie tylko że samochód ma koła i kierownicę. Teksty w stylu program nie ma wpływu na spalanie stukowe, dźwięk jest inny, zacząłeś jeździć szybciej to teraz słyszysz różne rzeczy itp...
Nie kontynuowałem „diagnozy” w utc bo chcieli mi odkręcać osłonę kolektora i ciul wie co jeszcze, motor mógłby tych wszystkich „testów” nie wytrzymać. A tak mam nadzieję że go nie zepsułem w tak krótkim czasie :-/

Tak jak pisalem ja i wiele innych osób, że masz spalanie stukowe i należy to poprawic. Ja dlatego indywidualnie sprawdzam i edytuje mapę a jeśli ktos ma życenia i jeśli jest to możliwe, spełniam... Można też ustawić odcinkę np na 3 tys wtedy wystarczy, aby w silniku były płyny i przejedziesz kila milionów kilometrów..
  • 0

#112 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:19, 11.09.2018

Ja mam jeszcze stary chyba z 5 lat od kolesia z Ukrainy i wszystko OK ..Na ile jest on agresywny czy też gorszy od obecnych to nie mam pojęcia
Dziwi mnie też ,że stukowy nic nie wyświetlał ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:20, 11.09.2018

  • 0
                       

#113 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:33, 11.09.2018

A co ma stukowy wyswietlac, jak mapa jest zrobiona na ostro i ile moze to cofnie, a jak silnik ma tendencje do stuku to wiecej juz nie moze i jest stukowe. Naprawilismy, poprawilismy i dziala, najwazniejsze. Na chwile nic mu sie nie stalo, ale tu byl bardzo mocny stuk i dluzsza jazda z czyms takim zazwyczaj konczy sie zle...

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#114 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:59, 11.09.2018

No w każdym razie dziękuje kolegom za trafną diagnozę bo gdyby nie wasze ostrzeżenia to pewnie dalej bym jeździł w nieświadomości i szukał trzeszczącego nadkola ;-)
A specjalne podziękowania dla Ralfiego który akurat był przejazdem i poprawił mapę. Teraz jeździ się przyjemnie i bez stukania :-)
  • 0

#115 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:07, 11.09.2018

Jako pierwszy zdiagnozowalem, fajnie, że zrobione.. A UTC powinien wrócić hajs..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#116 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:02, 11.09.2018

A byłeś u nich z tym po poprawkach wydechu, czy od razu do Rafała na poprawkę?

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#117 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:04, 11.09.2018

A byłeś u nich z tym po poprawkach wydechu, czy od razu do Rafała na poprawkę?

Sended from OnePlus 5T

Dobra to jeszcze raz:

Przyjechałem do nich po kilku dniach od reflasha dzięki sugestiom m.in Edsona, Muzyczki i jeszcze kilku osób. Powiedziałem że podejrzewam spalanie stukowe. Oni na to że program nie ma na to wpływu, że pewnie coś się stało bardziej słyszalne bo na pewno zacząłem ostrzej jeździć. Wjechałem na kanał - zdjęli osłonę kata i wysłali żebym pojeździł i sprawdził. Przejechałem kilkaset metrów i żadnej różnicy tak samo stukało. Wróciłem do nich od razu - wsiedliśmy razem przejechaliśmy się było słychać stukanie kilka razy. Na moje sugestie że to może być spalanie stukowe mechanik odpowiedział że żaden błąd się nie świeci a jest czujnik spalania stukowego który ma to sygnalizować więc wszystko jest OK. Dodatkowo powiedział że to jest inny dźwięk. Umówiliśmy się na dalszą diagnostykę a w planach było: zdejmowanie różnych osłon itp bzdury. 

 

Zacząłem powątpiewać w kompetencję tego warsztatu dlatego poprosiłem Ralfiego żeby sprawdził czy jest OK. No i to był dobry ruch, Ralfi od razu jak to usłyszał to się wyznał, podpiął laptopa i pokazał gdzie jest przepałowane z zapłonem. Wgrał swoją mapkę, zrobił korekty w zakresie gdzie stukało i po sprawie. 

 

Pytanie co mogłem zrobić innego? Jeździć do UTC żeby mi zniszczyli motor? Zażądać wgrania oryginalnej mapy (pytanie co by mi wgrali bo reflash był od sedana), ale kasy bym nie dostał spowrotem bo wg nich to nie było spalanie stukowe i nie udowodnię im tego. Oni wogule tego nie brali pod uwagę albo inaczej wiedzieli co to jest ale rżnęli głupa i szli w zaparte. 

Tak czy siak stracili klienta bo patrząc na ich stronkę, widząc różne fajne hondziny u nich pomyślałem że będę miał fajny warsztat blisko w końcu piszą że są miłośnikami marki... 


  • 0

#118 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:05, 11.09.2018

Conajmniej jedna rzecz mi tu nie pasuje.
Jak robiłem reflash u nich to od razu miałem powiedziane, że jak mi nie pasuje reflash to powrót do OEM i zwrot kasy. I jakoś nie wydaje mi się żeby coś się zmieniło i jakoś nikt nie narzekał.
Sam latałem 2 lata na ich reflashu i wszystko było gites.

Zrobiłeś co chciałeś zrobić, teraz obrabiasz chłopakom dupę chociaż ja osobiście nie jestem pewien czy słusznie. Zamiast wyjaśnić do końca, zdiagnozować, to się wypioles.
Stukać owszem mógł zaczac ale czy to bezpośrednia wina softu to już inna bajka. Motor ma kilkanaście lat, odcinka podniesiona w gore - rożnie może być - teraz już się nie dowiemy, bo Rafał napisał swoimi mapami.
Wiem że mapy mają bezpośrednio od littlebo i z nim współpracują bezpośrednio od kilku lat - a jak wiedzą bardziej obeznani to na jego mapach jeździ pewnie z kilkadziesiąt samochód w HAKP i kilkaset w Europie.

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#119 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:58, 11.09.2018

Skoro Ralfi zdiagnozowal stukowe w ciagu kilku chwil a oni nie to sa partacze i tyle.
To nie *cenzura*a tylko bardzo ważna rzecz.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#120 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 11.09.2018


Zrobiłeś co chciałeś zrobić, teraz obrabiasz chłopakom dupę chociaż ja osobiście nie jestem pewien czy słusznie. Zamiast wyjaśnić do końca, zdiagnozować, to się wypioles.

Sended from OnePlus 5T



Ciekawe co Ty byś zrobił jakbyś był zlewany... Już widzę jak szedł byś w zaparte aby diagnozowali fure :)

Skoro wcześniej wyżej wymienione odgłosy nie występowały to chyba logiczne jest to że problem pojawił się po aktualizacji softu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq