Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#91 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:08, 02.09.2018

A po co ma robić.. Najpierw niech kolega uderza do UTC na poprawkę lub powrotu do serii i zwrotu $ - a dopiero później niech myśli co dalej..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#92 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:31, 02.09.2018

A po co ma robić.. Najpierw niech kolega uderza do UTC na poprawkę lub powrotu do serii i zwrotu $ - a dopiero później niech myśli co dalej..

Tak zrobię, zobaczymy z jakim efektem... 


  • 0

#93 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:38, 02.09.2018

Wiadomo najlepiej po zwrot kasy i gdzie indziej.
W dzisiejszych czasach nie ma miejsca na takie pomylki i wole zwrot kasy i robic u kogos innego niz poprawiac partactwo.
  • 1

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#94 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:54, 02.09.2018

No tak, ciekawe, że stuka tylko jak pedał gazu dam od razu w podłogę, jak stopniowo wciskam gaz to nic złego nie słychać. Dzisiaj jeszcze potestuje na obwodnicy, żeby być pewnym. Prawde mówiąc myślałem że ten reflash będzie bezpieczniejszy - wgrany pod konkretny numer sterownika to trochę uśpiło moją czujność...
  • 0

#95 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:15, 02.09.2018

Bo stukowe jest tylko przy pełnym bucie w podłogę. I jest nie bezpieczne dla silnika dosyć bardzo . Jedź niech Ci oddaj hajs . Rafał Ci ogarnie na zero
  • 0

#96 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:50, 02.09.2018

A jeszcze takie pytanie czy jak podłącze się do kompa i odczytam błędy to może wyskoczyć błąd od spalania stukowego mimo że check się nie pali? To jest P032? Dzisiaj jak jeździłem po mieście to nie było słychać ale w piątek na obwodnicy na 100% napieprzało w podłogę.
  • 0

#97 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:26, 02.09.2018

Może coś będzie w historycznych, ale szczerze, wątpię..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#98 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:33, 02.09.2018

Czyli co jedyna opcja potwierdzenia że stuka to podłączenie lapka do obd, jazda i odczyt parametrów online?
  • 0

#99 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:05, 02.09.2018

Przecież to słychać czy jest stukowe czy nie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#100 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:07, 02.09.2018

W starych autach stroiciel mial elektroniczny stetoskop i zakladal w okolice glowicy i sluchal.
Pamietam grafix jak mi stroil to taki mial
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#101 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:18, 03.09.2018

czytam czytam.. no cóż za "ostro' mapke Ci zrobili :) ale o ile mi wiadomo trafiłeś na kogoś kto Ci pomoże to ogarnąć, co do firmy która Ci robiła soft.. nie ma co panikować - nie myli się ten co nic nie robi - na spokojnie niech zwrócą siano i tyle. Powodzenia!

PS. nie radziłbym testować kilkanaście razy czy nadal coś slychac czy nie.. bo moze się to źle skonczyć dla silnika - nie pałuj fury bo szkoda auta.. a to można jeszcze ze tak powiem 'uratować' :) 


Użytkownik BartekL edytował ten post 09:20, 03.09.2018

  • 0

#102 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:23, 03.09.2018

Na spokojnie, jade dzisiaj do mechesów - zobaczymy co powiedzą. Wyrok już zapadł a tak naprawdę może to być osłona kata na przykład. Na 5 depnięć dwa razy słychać trzaski jakby coś chciało odpaść od spodu między 5-6tys.
  • 0

#103 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 03.09.2018

Kierowniku, to ciekawa kwestia, bo chłopaki w UTC już reflashow robili troche - sami nie robili map, bo robiła to inna dobrze znaną osobą na forum - oni głowie wgrywaja, testują, itp.
Jak dotąd nie było problemów, a wiem że mapy są dobre, bo sam długo na nich latałem.
Gdyby stukał to czujnik to powinien wyłapać - o ile sprawny -, zresztą chłopaki są doświadczeni i testują co oddają i daje głowę że zorientowali by się że spala stylowo, gdyby tak faktycznie było.
Czy weryfikowałeś inne możliwości, chociażby układ napędowy, wydechowy, dolot?

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#104 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 03.09.2018

Dzisiaj u nich byłem - wywaliliśmy osłonę kata, która była delikatnie mówiąc w kiepskim stanie, ale to nie pomogło. 

Zrobiliśmy test drive - raczej odrzucają opcję że to spalanie stukowe, za słabo słychać i nie ten dźwięk - raczej obstawiają coś na odcinku kolektor - katalizator. Umówiłem się jak będą mieć więcej czasu na dalsze drążenie tematu. Też mówili, że zrobili sporo tych aut i nigdy nie było problemów - dlatego zresztą zdecydowałem się na reflasha u nich. No ale cóż widocznie mam pecha albo jestem przeczulony na punkcie różnych odgłosów w czasie jazdy. 

Wydech od kata do końca wymieniałem przed wakacjami - przekładka z anglika jest w dobrym stanie. Drugi odcinek od kolektora do kata - tu już gorzej bo dwa lata temu słabo rozgarnięty koleś dłubał przy plecionce - wymieniał ją na jakąś inną coś tam spawał itd... I powiem szczerze, że tu widzę jakąś opcję.

Układ napędowy - czuć byłoby przy ruszaniu że jest coś nie tak a auto startuje bez problemu. 

Dzień wcześniej regulowałem zawory również u nich - i wtedy nie słyszałem tych odgłosów a pare razy pokręciłem wysoko. Po regulacji byłem bardzo zadowolony - czuć było różnicę (ostatnia regulacja była 40tys km/2lata temu) i nawet się zastanawiałem czy jest sens robić tego reflash'a ;-)


  • 0

#105 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:37, 10.09.2018

Spalanie stukowe się potwierdziło - szkoda że już nie w tym warsztacie... Nie polecam tam reflash’a.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq