XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sportowe sprężyny + seryjne amortyzatory
#61
Napisano 21:04, 06.07.2010
http://amortyzatorys...contact&id=4753
wiele osób tu kupowało z klubu ja rownież, jak powiesz ze twoi znajomi do acco kupowali B8 to napewno dostaniesz rabacik
www.mkmlawyers.pl
#62
Napisano 21:51, 06.07.2010
#63
Napisano 22:26, 06.07.2010
Do Eibach Pro-kit w zupełności wystarczają seryjne amory. Te sprężyny są tak zestrojone, że nie potrzeba im nic więcej. Popieram to swoim doświadczeniem, które opieram na przebiegu 100 kkm na takim zestawie. Jest bezpiecznie, amorki wcale sie nie zużyły mocniej niż przy standardowych sprężynach no i plomby w zębach mam na miejscu.
no wlasnie przeciez ten eibach montuja seryjnie tez i co amory wymieniaja wtedy??
#64
Napisano 16:36, 07.07.2010
co do jazdy na samych sprezynach eibach pro kit to bylo wielu takich na forum i Ci co mowia ze nie da sie tak jezdzic to znaczy ze miali zjechane amortyzatory po przebiegu 200kkm albo nigdy tych sprezyn nie zakladali. ja zalozylem i jest na pewno lepiej niz na fabrycznych. moge szybciej jezdzic po zakretach i auto jest pewniejsze co nie znaczy ze nie zamierzam zmienic amortyzatorow bo zamierzam i zrobie to bo przy szybkich prawa lewa aut nadal ma tendencje do bujania jak przy stockowych sprezynach ale i tak sie mniej odchyla. to samo napisalem koledze odnosnie obnizenia itp. wiadomo ze same sprezyny nie daja tego efektu co caly zawias ale podkreslam ze i tak jest lepiej, a jak ktos chce tylko wyglad to nawet bym sie nie zastanawial bo wlasciwosci jezdne na pewno sie nie pogorszyly (przejechalem 13kkm i jest nadal ok, niektorzy tylke robia w rok, wiec rok moze spac spokojnie)
#65
Napisano 22:38, 07.07.2010
po pierwsze : Bilstein B6 jest to seryjny amortyzator jednak o twardszej charakterystyce- stosowany jako zaminniek seri jest jednak od niej twardszy, natomiast B8 jest to amortyzator to samochodów z obnizonym zawiasem. B6 do tego nie służy!. Kolejna rzeczy istnieje pewna zasada jezeli chodzi o prace amortyzatora, czy zdajesz sobie sprawe jak pracuje seryjny amortyzator na obnizonej sprezynie (zmniejsza sie skok tłoka, wieksze obciazenie) i budowa sprezyny nie ma nic do tego. Jest tu temat wiec wypowiadaja sie ludzie ktorzy juz cos w tym kierunku robili i maja wiedze, ja nie kwestionuje twojej ale troche pokory i jezeli mozna sie czegos dowiedziec to czemu nie posłuchac tych ktorzy przerabiali to na własnej skorze, pisałem juz w tym temacie czemu zmienia sie amorki i powtarzac mi sie juz nie chce.
www.mkmlawyers.pl
#66
Napisano 01:23, 08.07.2010
#67
Napisano 13:41, 08.07.2010
www.mkmlawyers.pl
#68
Napisano 14:24, 08.07.2010
#69
Napisano 15:45, 08.07.2010
#70
Napisano 18:46, 08.07.2010
www.mkmlawyers.pl
#71
Napisano 18:28, 26.08.2010
Ps. A type R lub sport ma inne zawieszenie (jestem zielony w tych kwestiach), pasuje ono do zwykłych Hani?? I czy jest to zawieszenie bardziej twarde, sportowe?? Amorki wydaje mi się że mam powoli do wymiany i coś bym do sprężynek dorzucił twardego sportowego
#72
Napisano 18:45, 26.08.2010
od typa r podejdzie spokojnie ono jest tej samej wysokosci tylko jest sztywniejsze - to przy seryjnej wysokosci gwarantuje sztywnosc i lepsze prowadzenie
"sport" to byl pakiet obnizajacy do acco, opuszcza auto w dól tak o 20mm - to ma ToMala to uderz do niego ale ponoc jest sportowo i komfortowo
problem jest tylko by znalezc te zawieszenia w dobrym stanie z uzywek choc sport mozna ponoc zamówic jescze w aso za okolo 2800zl
www.mkmlawyers.pl
#73
Napisano 19:06, 26.08.2010
choc sport mozna ponoc zamówic jescze w aso za okolo 2800zl
ok 2200
Ja latam na seryjnych amorach i niskich springach i jest wg mnie za miękko, jednak seryjny amor to do seryjnych sprężyn. Myśle że na sportowych amorach to by była bajka. Niestety finanse grają role, bo kupić B8 to trzeba wysupłać ok 1800 zeta
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#74
Napisano 22:03, 26.08.2010
#75
Napisano 22:05, 26.08.2010
www.mkmlawyers.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych