Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Sportowe sprężyny + seryjne amortyzatory


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#91 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 00:00, 16.11.2014

Czym agx od exel g się różnią?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#92 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:22, 16.11.2014

Tutaj opis różnic http://kyb-europe.co...and/shocks.html
  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#93 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 23.05.2015

Witam wszystkich. Założyłem sprężyny sportowe do seryjnych amorów -35 mm. Zrobiłem jedną stronę opusciłem wszystko ok. zrobiłem drugą strone i po opuszczeniu wyciekł amor... miałem jeszcze jeden amor używke założyłem i to samo wyciek... nie wiem czy oby dwa były do wy... i teraz mam dylemat czy zostać przy seri czy kupic nowe amory i zalozyc na te spreżyny... tylko boje się że przy nowych będzie tak samo...


  • 0

#94 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:29, 23.05.2015

I tak musisz wymienić oba na jednej osi skoro jeden wyciekl....

Ja bym szedł w coś w stylu bilsteina b6 a najlepiej b8...

Zgaduje ze z prawej strony wylal?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#95 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 23.05.2015

no wiem i wymienie oby dwa tylko pytanie czy seryjne kayaby wytrzymają ? żeby nie było to samo że opuszcze a ktorys poleci...a cenowo jak to wygląda kolego ? tzn te amorki co Ty proponujesz. Wyciekł z lewej od kierowcy


Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 21:42, 23.05.2015

  • 0

#96 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:42, 23.05.2015

A to dziwne ze z lewej bo na naszych drogach prawa strona o wiele bardziej dostaje po dupie....

Z temu co kojarzę to ktoś korzystał z kayaby i nie było problemu dużego. Wszystko zalezy w jakiej kasie trafisz... Chociaż bardziej stawiam ze miales pecha i oba były już tak padniete bo sporo ludzi zakładalo na seryjne i działalo to bez problemu
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#97 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 23.05.2015

hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche 


dziękuję kolego za zainteresowanie :) no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam


  • 0

#98 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 24.05.2015

hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche 


dziękuję kolego za zainteresowanie :) no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam

Koledzy znacie jakieś sklepy ze sportowymi amortyzatorami ?


  • 0

#99 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:20, 26.05.2015

Sprawdz jdmshop.eu a dokładnie to -> http://jdmshop.eu/cz...-6g-amortyzacja


Użytkownik soul edytował ten post 13:21, 26.05.2015

  • 0

#100 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 177 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:03, 26.05.2015

hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche 


dziękuję kolego za zainteresowanie :) no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam

Kolego miałem podobnie. Z tym że u mnie się wylał amor po nie całym tygodniu użytkowania.

Dużego doświadczenia nie mam ale powiem Ci tak: albo amor typu kayaba i ori sprężyna albo zainwestuj w coś dedykowanego do obniżania samochodu. Weź też pod uwagę to, że jak wymienisz na jednej osi to za chwilę Ci wycieknie na drugiej więc od razu weź pomyśl nad wymianą kompletu amorów.

Ja kupiłem używany gwint TEIN i nie narzekam ale na drugi raz zastanowiłbym się nad gwintem ISC nowym.

Wiem że cena boli ale trzeba wybrać albo ładnie, albo tanio.


Użytkownik Mateusz2000 edytował ten post 14:07, 26.05.2015

  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#101 kosmon

kosmon
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 07.10.2015

Witam, co mówią oznaczenia na sprężynach h&r va29463?
  • 0

#102 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:52, 07.10.2015

VA-oś przednia (vornere Achse) reszta to numer katalogowy
  • 0

#103 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:26, 08.10.2015

w pojedynku gwintów tein vs isc musze z przykroscia stwierdzic ze ISC wygrywa. nie wypowiem sie jak to wyglada w przypadku przebiegów ale jak mowa o nowym do przebiegu 20kkm to isc jest lepszy pod kazdym wzgledem i TANSZYM...


  • 0

#104 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:38, 08.10.2015

niższa sprężyna i ori amor to zawsze była i będzie kupa, to może z tydzień działa dobrze, potem sam zobaczysz jak to skacze, pływa itp itd

i nikt mi tu nie powie ,że to dobrze działa bo tak nie jest


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#105 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:04, 08.10.2015

Nie aż taka kupa, przesadzasz lekko.

Na pewno nie jest to to samo co ISC itp, ale nie jest tak, że skacze i pływa. Jeżdżę na takim zestawie już drugi rok i jakoś mi nie skacze i nie pływa. Normalnie jeździ. Powiem więcej, w stosunku do serii, jest o niebo lepiej.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq