XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sportowe sprężyny + seryjne amortyzatory
#91
Napisano 00:00, 16.11.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#92
Napisano 00:22, 16.11.2014
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#93
Napisano 21:18, 23.05.2015
Witam wszystkich. Założyłem sprężyny sportowe do seryjnych amorów -35 mm. Zrobiłem jedną stronę opusciłem wszystko ok. zrobiłem drugą strone i po opuszczeniu wyciekł amor... miałem jeszcze jeden amor używke założyłem i to samo wyciek... nie wiem czy oby dwa były do wy... i teraz mam dylemat czy zostać przy seri czy kupic nowe amory i zalozyc na te spreżyny... tylko boje się że przy nowych będzie tak samo...
#94
Napisano 21:29, 23.05.2015
Ja bym szedł w coś w stylu bilsteina b6 a najlepiej b8...
Zgaduje ze z prawej strony wylal?
#95
Napisano 21:41, 23.05.2015
no wiem i wymienie oby dwa tylko pytanie czy seryjne kayaby wytrzymają ? żeby nie było to samo że opuszcze a ktorys poleci...a cenowo jak to wygląda kolego ? tzn te amorki co Ty proponujesz. Wyciekł z lewej od kierowcy
Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 21:42, 23.05.2015
#96
Napisano 21:42, 23.05.2015
Z temu co kojarzę to ktoś korzystał z kayaby i nie było problemu dużego. Wszystko zalezy w jakiej kasie trafisz... Chociaż bardziej stawiam ze miales pecha i oba były już tak padniete bo sporo ludzi zakładalo na seryjne i działalo to bez problemu
#97
Napisano 21:55, 23.05.2015
hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche
dziękuję kolego za zainteresowanie no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam
#98
Napisano 12:28, 24.05.2015
hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche
dziękuję kolego za zainteresowanie no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam
Koledzy znacie jakieś sklepy ze sportowymi amortyzatorami ?
#99
Napisano 13:20, 26.05.2015
Sprawdz jdmshop.eu a dokładnie to -> http://jdmshop.eu/cz...-6g-amortyzacja
Użytkownik soul edytował ten post 13:21, 26.05.2015
#100
Napisano 14:03, 26.05.2015
hmm... dzwoniłem do znajomego to cena 1 szt 270 zł. Ale ży by po opuszczeniu auta tak odrazu poleciał ? dziwne troche
dziękuję kolego za zainteresowanie no nic zaryzykuje i zobaczymy co będzie się działo. Dzięki i Pozdrawiam
Kolego miałem podobnie. Z tym że u mnie się wylał amor po nie całym tygodniu użytkowania.
Dużego doświadczenia nie mam ale powiem Ci tak: albo amor typu kayaba i ori sprężyna albo zainwestuj w coś dedykowanego do obniżania samochodu. Weź też pod uwagę to, że jak wymienisz na jednej osi to za chwilę Ci wycieknie na drugiej więc od razu weź pomyśl nad wymianą kompletu amorów.
Ja kupiłem używany gwint TEIN i nie narzekam ale na drugi raz zastanowiłbym się nad gwintem ISC nowym.
Wiem że cena boli ale trzeba wybrać albo ładnie, albo tanio.
Użytkownik Mateusz2000 edytował ten post 14:07, 26.05.2015
#101
Napisano 10:20, 07.10.2015
#102
Napisano 11:52, 07.10.2015
#103
Napisano 14:26, 08.10.2015
w pojedynku gwintów tein vs isc musze z przykroscia stwierdzic ze ISC wygrywa. nie wypowiem sie jak to wyglada w przypadku przebiegów ale jak mowa o nowym do przebiegu 20kkm to isc jest lepszy pod kazdym wzgledem i TANSZYM...
#104
Napisano 14:38, 08.10.2015
niższa sprężyna i ori amor to zawsze była i będzie kupa, to może z tydzień działa dobrze, potem sam zobaczysz jak to skacze, pływa itp itd
i nikt mi tu nie powie ,że to dobrze działa bo tak nie jest
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#105
Napisano 19:04, 08.10.2015
Nie aż taka kupa, przesadzasz lekko.
Na pewno nie jest to to samo co ISC itp, ale nie jest tak, że skacze i pływa. Jeżdżę na takim zestawie już drugi rok i jakoś mi nie skacze i nie pływa. Normalnie jeździ. Powiem więcej, w stosunku do serii, jest o niebo lepiej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych