XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#151
Napisano 16:23, 12.04.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#152
Napisano 21:33, 25.04.2018
Sprawdzałem ostatnio grubość klocków przód bo już ich niewiele zostało ( około 2 mm ). Muszę przyznać że wszystkie klocki zużyły się teraz równomiernie.Wcześniej ( przed regeneracją zacisków ) w prawym kole klocki były zużyte prawie do blachy a przy lewym kole klocki miały jeszcze 50% grubości.Wygląda na to że nierównomierne zużycie klocków powodowały u mnie zaciski hamulcowe a dokładnie lewy. Lewy zacisk słabo hamował i cała siła szła na prawy zacisk.
Zaryzykuje i wymienię ostatni raz tarcze i klocki. Z przetaczania nigdy nie byłem do końca zadowolony zawszę coś tam biło.
Już zamówione nawiercane Zimmerman + klocki Black Diamond Fast Road.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:34, 25.04.2018
#153
Napisano 22:38, 25.04.2018
Ostatnio zakladalem zimmermany standardowe plus black diamond wlasnie do dwutloczkowych w 8 gen, rowniez odrazu zregenerowane zaciski - wszystko ok bicie piasty praktycznie zerowe, bicie tarcz po zamontowaniu 0.015 i 0.02
Chwile wczesniej 8 gen zwykly zacisk ten sam zestaw to bicie piast zerowe , bicie z tarcza 0.01- 0.01
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#154
Napisano 07:07, 26.04.2018
Bicie na tarczy takie jak dopuszczalne na piaście
#155
Napisano 11:03, 26.04.2018
Piasta oczyszczona druciakiem z nalotu rdzy? Ja zamontowałem ostatnio na przód ATE i jest miodzo z ATE zawsze byłem zadowolony no i cena 485zł komplet jest atrakcyjna.
Jak jeżdżę 15 lat Hondami, różnymi i wymieniałem tarcze klocki nigdy nie pokrzywiłem tarcz..Preludą na tarczach ATE upalałem tarcze aż do czerwoności, nigdy nie biło. W acco 7 miałem już sporo zużyte tarcze, klocki 1-2mm, nawet z rozgrzanymi na myjnie jechałem lałem wode aż para leciała i nic nie krzywiło.
Czytam, i widzę i nie mogę uwierzyć, głowe zawracasz sobie różnicą 10-15stopnia na tarczach, gdzie tarcze potrafią pracować w temp rzędu 200-300stopni celciusza...
Powiem, jako ciekawostkę, że kiedyś fakt że z tyłu, źle mi założyli klocki - oparł się bolec o tłoczek i z jednej strony tarcza miała 50stopni a z drugiej 200stopni, punktowo była fioletowa i tak przez 100km... zanim się kapnołem i nic z tarczami się nie stało, po poprawnym zamontowaniu klocka i pomiatrach siły hamowania była równa i nie było efektów ubocznych wszystko się dotarło.
Pojedz lepiej do dobrego zakładu niech sprawdzą czy to wina tarcz, może wywalony jest sworzeń a drgania nasilają się jak tarcza osiąga swoją wysoką sprawność po przjechaniu xxx km
Użytkownik lukasrz edytował ten post 11:17, 26.04.2018
#156
Napisano 11:38, 26.04.2018
Piasta oczyszczona druciakiem z nalotu rdzy? Ja zamontowałem ostatnio na przód ATE i jest miodzo z ATE zawsze byłem zadowolony no i cena 485zł komplet jest atrakcyjna.
Oczywiście czyszczone wszystko łącznie z pomiarami bicia piasty i samej tarczy po montażu. Ja miałem ATE w VII gen i pogięło się nie zdążyłem zrobić przebiegu 10 tys km.
Jak jeżdżę 15 lat Hondami, różnymi i wymieniałem tarcze klocki nigdy nie pokrzywiłem tarcz..Preludą na tarczach ATE upalałem tarcze aż do czerwoności, nigdy nie biło. W acco 7 miałem już sporo zużyte tarcze, klocki 1-2mm, nawet z rozgrzanymi na myjnie jechałem lałem wode aż para leciała i nic nie krzywiło.
Ja jeżdżę trochę krócej jakieś 5 lat mam drugi Accord i w każdym wichrowały się tarcze. Najwcześniej już po 500 km a najdłużej wytrzymywały około 7 tys km.
Czytam, i widzę i nie mogę uwierzyć, głowe zawracasz sobie różnicą 10-15stopnia na tarczach, gdzie tarcze potrafią pracować w temp rzędu 200-300stopni celciusza...
Masz rację ja już świruje chyba na tym punkcie, ale jakbyś pokrzywił 10 kompletów to tez był się zaczął czepiać dosłownie wszystkiego
Pojedz lepiej do dobrego zakładu niech sprawdzą czy to wina tarcz, może wywalony jest sworzeń a drgania nasilają się jak tarcza osiąga swoją wysoką sprawność po przjechaniu xxx km
Odwiedziłem wiele serwisów również specjalizujących się w Hondach nie znaleźli nic do czego można było się przyczepić. Żadnych luzów nie ma. Jednie były często sugestie żeby przyjrzeć się zaciskom przód dlatego je zregenerowałem mimo że teoretycznie wszystko z nimi było ok.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:39, 26.04.2018
#157
Napisano 12:08, 26.04.2018
flashmaniac mógłbyś jeszcze napisać (bez dodatkowych emocji ) jakie odczucia masz przy zwichrowanych tarczach? Możesz jakoś określić jak mocno rusza Ci kierownicą podczas hamowania i od jakiej prędkości jest to wyczuwalne? Czujesz to na kierownicy czy trzęsie całym autem?
Ja mam VII i tarcze przednie są kilka mm cieńsze niż przewiduje norma. Zdarza mi się hamować na dwupasie z 160km do 40kmh niemal codziennie więc tarcze u mnie mają ciężki żywot. Bicie na kierownicy jest niemal niewyczuwalne.
#158
Napisano 12:51, 26.04.2018
Czy próbowałeś jak zaczyna się bicie przejeździć kolejne 5000km ? Może to ustanie... Siły hamowania na teście są równe?
I pytanie ważne czy tył hamuje dobrze równo i jakie masz pomiary z tyłu? podaj wyniki, bo słabo hamujący tył może być przyczyną krzywienia przodu. Jeśli był ten temat poruszany to sory.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 13:17, 26.04.2018
#159
Napisano 15:53, 26.04.2018
flashmaniac mógłbyś jeszcze napisać (bez dodatkowych emocji ) jakie odczucia masz przy zwichrowanych tarczach? Możesz jakoś określić jak mocno rusza Ci kierownicą podczas hamowania i od jakiej prędkości jest to wyczuwalne? Czujesz to na kierownicy czy trzęsie całym autem?
Ja mam VII i tarcze przednie są kilka mm cieńsze niż przewiduje norma. Zdarza mi się hamować na dwupasie z 160km do 40kmh niemal codziennie więc tarcze u mnie mają ciężki żywot. Bicie na kierownicy jest niemal niewyczuwalne.
Czuje drgania na kierownicy podczas hamowania z wyższych predkosci ( powyżej 100 km/h ). Drgania teraz jeszcze nie są mocne ale powiększają się w miarę przejechanych km. Dodatkowo w mieście czasami czuje lekkie drżenie kierownicy przy hamowaniu ( prędkość około 80 km/h ) ale nie zawsze - najczęściej przy mocno rozgrzanych tarczach. Te drżenie przy 80km/h to na 100% od tarcz bo kiedyś po toczeniu tarcz na samochodzie te drgania zniknęły jak ręka odjął. Autem jeździli też różni mechanicy i potwierdzali ze to bicie tarcz.
Z doświadczenia wiem ze jak pojawia się drgania kierownicy przy hamowaniu to z każdym km będzie coraz gorzej.
Czy próbowałeś jak zaczyna się bicie przejeździć kolejne 5000km ? Może to ustanie... Siły hamowania na teście są równe?
I pytanie ważne czy tył hamuje dobrze równo i jakie masz pomiary z tyłu? podaj wyniki, bo słabo hamujący tył może być przyczyną krzywienia przodu. Jeśli był ten temat poruszany to sory.
Próbowałem było coraz gorzej.
W VII gen miałem nowe heble z tylu a przód i tak się zwichrował.
#160
Napisano 15:55, 26.04.2018
To jest jakiś kosmos co opisujesz, nie dziwie się, że zraziłeś się do marki, ale wiedz, że to ewenement! U mnie prawie każdy w rodzinie ma Honde, civici, accordy,jazz wszelkie modele i znajomi i nikt nie ma takich przygód jak Ty. Współczuje...
Na twoim miejscu nie brnałbym w wymianę tarcz, a wymienił bym wszystkie graty w przednim zawieszenie lub minimum sworznie góra dół, gumy górny wahacz minimum, druga opcja sprzedałbym auto....
Jeszcze jedna sprawa - geometrię sprawdzałeś? Pochylenia oraz kąt wyprzedzenia zwrotnicy? Pamiętam w hondzie prelude uszkodzone drążki reakcyjne miały duży wpływ na drgania wibracje prowadzenie się auta, szło to od wahacza dolnego do przedniej belki i stabilizowało pracę całej zwrotnicy.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 15:58, 26.04.2018
#161
Napisano 15:55, 26.04.2018
#162
Napisano 15:55, 26.04.2018
Procedura hartowania która kiedyś bodaj brakeparts dorzucal jako instrukcje do zestawów, czyli rozpędzamy się do 40 i hamujemy mocno prawie do zera i tak kilka razy, później do 60 i prawie do zatrzymania, 80-20 kilka razy i później ze 100 kilka razy i później chłodzenie podczas jazdy... Tarcze się rozgrzeja do czerwonego... Ważne żeby się nie zatrzymac podczas tych hamowan
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#163
Napisano 16:00, 26.04.2018
Nie wiem czy bym sie pokusił o takie docieranie, może z docieraniem silnik sie pomyliło? chyba lepiej spokojnie a raczej nie ma to znaczenia bo jak ktoś kupuje nowe auto z salonu to nie wyjeżdża na prostą i nie pałuje i nie daje po hamulach
Użytkownik lukasrz edytował ten post 16:01, 26.04.2018
#164
Napisano 16:04, 26.04.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#165
Napisano 16:12, 26.04.2018
Ja Ci tylko mówię co działa xD też się bałem ale jak wszytsko się dobrze złoży to jest idealnie... A Ci którzy wiedzą jak jeżdżę to wiedza jak lekko maja ze mną heble xD klocki z tyłu i przodu skończyły sie po 50 tys xD
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Słabo... W preludzie IV(220KM) miałem ATE+klocki BREMBO, za czasów kiedy upalałem sporo klocki skończyły się po.... 15 000km jeden sezon, nic nie biło.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych