Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czy to dobry zestaw ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#31 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:52, 31.05.2010

Jak się kleją blaszki to tylko szarpnie przy przełączeniu, albo obroty ciut opadną. Trzeba sprawdzić czujniki temperatury i ciśnienie gazu.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#32 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 31.05.2010

Glinus gasnie bez różnicy czy jade czy stoje na biegu jałowym wazne jest to ze gasnie tylko jak rano wyjezdzam i silnik jest jeszcze zimny z nocy , potem jak jest rozgrzany to moze minimalne ma wachniecie obrotów w dół ale ogólnie bez problemu wchodzi na obroty .Gaziarz zmienil jeszcze czas przelaczania samego gazu z Pb na krótszy.Teraz na tych dyszach 2,0 mm to kicha straszna , no i czekam na hd 544
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#33 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:56, 31.05.2010

A ja powiem tak miałem magic III i niestety nie byłem zadowolony, hania jeżdziła dobrze ale cały czas były spadki ciśnienia i non stop czek, po zmianie na EG150 przez Marka z Modlinskiej jest super.

[ Dodano: 2010-05-31, 19:59 ]
przepraszam po magic3 miałem scorpiona gt i znowu to samo czek, po zmianie na eg150 święty spokój.
  • 0
donald

#34 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:04, 31.05.2010

ale cały czas były spadki ciśnienia i non stop czek,

Winny jest trzpień elektrozaworu. Jak macie problemy z Magic III to zgłaszajcie reklamacje, w 100% jest uznawana. Reduktory produkowane od marca 2010 roku są już ok.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#35 Wojt

Wojt
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 06.06.2010

Witam! Ja zagazowałem hondzie pod Kielcami w firmie BENCAR w Górnie, założyli mi STAG 300-4 soft 5.4, PLUS. wtryskiwacze MAGIC JET 67R, reduktor firmy ZAVOLI. Jak na razie po 1k km wszystko ok. Cena 2600 brutto, butla o pojemności 53 l wchodzi około 48 litrów gazu. Miałem wcześniej doświadczenie z gazem w Skodzie Fabii (sekwencja, również BENCAR montował), przejechałem prawie 300k km, bez problemów, jedyne co pojawiało się to w zależności od jakości gazu żółta lampka (silniczek). Za jakiś miesiąc opowiem o wrażeniach, powinienem przejechać około 5k km.
  • 0

#36 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:23, 06.06.2010

Lepiej by było MAGIC III i matrix hd544
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#37 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 07.06.2010

Witam byłem u gaziarza wymienil listwe na HD 544 i dysze na 2,8mmi dup.....,samochód gasnie nie daje sie kalibrowac nawet po ustawieniu recznym, po wielu ustawieniach sprawdzanie podzespolow zabral sie do przewodów elektrycznych instalki i tu zdziwienie przejsciówka z valteka na matrixa ??? podawala prad na listwe gdzie powinna impuls z kompa .po konsultacji z producentem i hurtownia na chwile obecna moga z hurtowni przeprosic prawdopodobnie w zestawie dolozono przejsciówke nie kompatybilna z listwa matrix gdzie przewody byly pozamieniane , ale wtyczki byly dobrze oznaczone i na instalce i na przejsciowce .Mam pytanie czy kiedy byl podawany prad na listwe tam gdzie mial isc impuls z kompa to listwa mogla sie uszkodzic bo teraz dobrze sie kalibruje ,korekta na 0,dobrze chodzi na wolnych obrotach ale nie jezdzi dusi sie na biegach jak dodaje gazu ,tragedia szybciej bym pobiegl :-
Pomóżcie :-? o co chodzi tylko nie piszcie zeby zmienic gaziarza tak najwygodniej!!!!
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#38 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:30, 07.06.2010

Jak przechodzi autokalibrację, to jest OK. Mówiłem, że wymiana listwy nie pomoże. Trzeba zobaczyć co się dzieje z ciśnieniem gazu podczas butowania. Moim zdaniem błędy montażowe. Ten gość sobie nie poradzi. Jak jeszcze ten Magic jest ze starszych serii, to gość może już białą flagę wywiesić.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#39 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:46, 08.06.2010

Autokalibracje przechodzi tylko dlatego ze gosc doszedl do bledow na przejsciówce z valteka na matrixa , a tak to nie chcial przejsc kalibracji ,gasł w trakcie przelaczania.
hd344 widocznie ma mniejsze wymagania niz hd544 silnik jakos pracowal i autokalibracje przechodzilna duzych matrixach dup......Cisnienie z tego co widzialem podczas jazdy utrzymuje sie ok.0,95-0,97 bar.Jak przed wymiana listwy byla HD 344 i dysze 2.5 mm to w miare jezdzil ale jak byl silnik rozgrzany ,wtedy przelaczal na gaz , na zimnym po przelaczeniu unieruchamial sie.
Teraz jest odwrotnie dobrze pracuje na wolnych obrotach ale podczas jazdy kupa......
Pablo.see a co z ta listwa mogla sie uszkodzic po tych blednych pradach ?????????????
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#40 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:17, 08.06.2010

Jeżeli masz obawy co do listwy to niech gazownik sprawdzi oporność na poszczególnych cewkach.
  • 0

#41 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:05, 11.06.2010

Opornosc sprawdzona na kazdym wtrysku daje taka sama wartość jak dobrze pamietam 2.9 .....Grzebał grzebal caly dzien i wygrzebal, hania jezdzi do odcinki kontrolka sie nie zapala , ale problem tkwil w przejsciówce to jedno :-x
Drugie to że listwa HD 544 nie współpracuje z elektronika Diego G3 i tu kupa wielka z HD 344 współpracuje :shock:
Dzwonilismy do producenta i prawda po burzliwej rozmowie przyznal sie ze ten ich program nie daje rady z hd544 firma jest ze Zgierza i proponuja przyjechac samochodem i konkretnie pod ten samochod dostroja komputer do listwy i wszystko odbedzie sie na hamowni i bedzie ok.
I co wy na to ????
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#42 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:08, 11.06.2010

Demontaż instalacji (zmiana sterownika). Zostawisz co masz to potem z ręką w nocniku możesz się obudzić. Ze Stagiem nie ma takich problemów. Jeździć gdzieś, robić jakieś magiczne zabiegi? Daj spokój. Trzeba wybierać sprawdzone rozwiązania. Jeszcze ludzie narzekają, że polecamy konkretne podzespoły.
Zmiana na Stag 300 plus, do tego HD544 i będzie miód. Podjął się gazownik? Niech zrobi.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#43 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 08.07.2010

Pablo.see ide za wasza rada poniewaz na diego matrixy hd 544 nie chca latac to gazownik bedzie robil przekladke na staga 300 plus bo premium za niemala doplata :lol:
Na tych matrixach 344 powiedzmy ze lata ale duzo pali po trasie wychodzi 11 litrow lpg :shock: nie wiem jakie sa dysze ale jakby mial troche ciezko ????

teraz bedzie;
stag 300 plus
magic III
matrix HD 544 chyba bedzie git co??? aha jakie dysze mam zapodac zaczac od 2,6 czy od razu na 2,8mm.
Dzieki za pomoc jak bedzie po przekladce dam znac ;-)
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#44 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:37, 08.07.2010

teraz bedzie;
stag 300 plus
magic III
matrix HD 544 chyba bedzie git co??? aha jakie dysze mam zapodac zaczac od 2,6 czy od razu na 2,8mm.

Będzie b.dobrze,a dysze na 2.8
  • 0

#45 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:57, 09.07.2010

aha jakie dysze mam zapodac zaczac od 2,6 czy od razu na 2,8mm


:k :k kurde to Ty zakładasz czy gazownik ?? Za robotę będziesz musiał mu zapłacić ale za Twoje myślenie i wiedzę on Ci nie zapłaci :-/

Podpowiem tylko że lepiej będzie zacząć od małych i rozwiercać niż dawać np. 2,8 a potem okaże się że za duże. Ja np. wbrew wszelakim teoriom mam 2,3mm a teoretycznie powinny być 2,7mm (na hamowni spadek mocy na LPG w stosunku do PB -10KM). Więc każde autko trzeba dostrajać indywidualnie.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq