Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czy to dobry zestaw ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:24, 21.04.2010

a w Stagach padaja czujniki cisnienia


O tym nie słyszałem, może to jakiś sporadyczny przypadek.
Nie ma co gdybać co lepsze a co gorsze. Na forum chodzi o to aby pomagać więc kolego jaceklongi, jak masz doświadczenie z BRC to pomagaj w tematach ludziom którzy mają z tą instalacją jakieś problemy a my wtedy przekonamy się, że jest to dobra instalacja. Jak narazie nie mamy doświadczenia z ta instalacja ani pomocnych osób na forum i dlatego namawiamy na Staga lub Landi. Mamy już dobrany optymalny zestaw dla Staga oparty na własny doświadczeniach, który po starannym montażu na pewno nie będzie sprawiał problemów.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#17 jaceklongi

jaceklongi
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer , CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:02, 21.04.2010

OKI
Jak macie problemy z BRC to zapodajcie temat ,chętnie pomogę.
Pozdro
  • 0
LongiBRC Seuqent 32 = 12,5 lpg/Wrocław/miasto

#18 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:05, 21.04.2010

W tym dziale jest sporo tematów, zerknij nawet do tych co w temacie mają wpisane "BRC" ;-)
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#19 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:33, 16.05.2010

BRC sa bardzo dobre ale maja jedną wadę-kradna paliwą,potwierdzone w kilku samochodach(to ich taki mały urok ale mało kto o nich mówi)-pozdrawiam
  • 0
donald

#20 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 31.05.2010

Witam wszystkich , no i stało sie załozyłem instalke u jednego z rzezbiarzy w płocku ,otóz założył mi
Diego G3
Magic
listwa matrix hd 344
dysze 2.5 mm

I jest problem jak odebrałem samochód był rozgrzany przejechałem sie pociagnałem konkretnie na obrotach i było ok.,
ale schody zaczeły sie na drugi dzien rano , była temp.+12 st , po przejechaniu ok.500-700m przelaczylo na gaz i Zgasł :evil:
zapalam ponownie po krótkim czasie przelacza i znowu gasnie :evil:
Jade do gazownika robi kalibracje silnik faluje na obrotach , pod ociazeniem nawet zgasl -wynik według gazownika i programu za duze dysze wiec zmienia na 2.3 mm ,kalibracja i to samo za duze dysze zmienia na 2,0 mm przejechałem sie i mół straszny nie do przyjecia :-x .To zaczynam sam sugerowac zwiekszenie dysz tak jak polecacie 2,6-2,8 mm i zmiana listwy na hd 544 , wiec dzwoni i zamawia matrix czarny to chyba ta mocniejsza?????
Co byscie mi podpowiedzieli co moze byc nie halo w ustawieniach instalki co moze byc powodem gasniecia po nocy ,a kiedy jest rozgrzany to bez problemu przelacza na lpg i jezdzi .Nadmieniam ze czek sie nie zapala !!jestem z nim umówiony na srode na zmiane listwy .....
Pomózcie :cry:
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:05, 31.05.2010

Reduktor Magic III jest odpowiedni. Ważne tylko żeby był najnowszy wypust bo ciągle poprawiają. Dla HD344 maks. dysze to 2.5mm, moc obsługiwana 30KM/cylinder (u mnie obsługuje 140KM, ale trzeba pewne rzeczy wiedzieć). HD544 koniecznie musi być. Niech nie wstawia tylko XJ. Co do przyczyn złej pracy na zimno:
-błędy montażowe (nie działające lub źle wpięte czujniki temperatury)
-słabe korekcje po temp. sterownika
-możliwe, że gdzieś ucieka gaz

Polecam "poprosić" o demontaż i zmienić zakład. Gość ewidentnie nie wie co robić.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#22 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:56, 31.05.2010

To zaczynam sam sugerowac zwiekszenie dysz tak jak polecacie 2,6-2,8 mm i zmiana listwy na hd 544 , wiec dzwoni i zamawia matrix czarny to chyba ta mocniejsza?????

I dobrze sugerujesz o zwiększenie dysz i zmiana listwy na HD544.Czarny Matrix to nic innego jak XJ i tu już tego nie polecam i przeliczając to na KM wychodzi ok:

Matrix HD544
160 Nlm x 4 cyl
50 KM z gara przy 1.0 bara

Matrix XJ544
100 Nlm x 4 cyl
31 KM z gara przy 1.0 bara

Różnicę widać gołym okiem.Niestety widać,że trafiłeś jak sam określiłeś do rzeźbiarzy,którzy należą do grupy "metoda prób i błędów to moja specjalność".Jeżeli masz dużo czasu i cierpliwość to nie pozostaje nic innego jak w ramach gwarancji jeździć do tych "partaczy" na poprawki-może w końcu im się uda.Szkoda tylko,że tak kaleczą Tobie Hanię.
  • 0

#23 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:12, 31.05.2010

Nie obraź się kolego ale mój kolega właśnie z Płocka przyjechał do Marka z Migaz'u żeby zagazować swoje Audi 2,8 V6 Quattro 180 KM i jest zadowolony. samochód zapierdziela jak zły (wiem że założone ma Magic Jety, Staga 300 i EG150KW). efekt na koniec 10,5 litra gazu na 100 i na pełnym bucie zwija asfalt :mrgreen: :mrgreen: A tak na marginesie to niech wyciągają ci tą instale i zakładaj cos porządnego przez kogoś znającego się :-/ :-/
  • 0

#24 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 31.05.2010

Matrixy HD 544 juz zamówione wiec jakie dysze polecacie zaczac od 2,6 mm?

Wolek wiem ze najlepiej radzic wymontowac i zmienic gazownika , ale to nie takie proste tymbardziej ze dopiero co mi zamontował .Z tego co czytam na forum to nie jest tak , ze te podzespoly to zly zestaw ,matrixy jak najbardziej polecane ,
Magic III juz pare osob lata i nie narzeka ,Diego tez nie najgorsze i daje rade ,
Problem u mnie polega na tym ze na zimnym silniku jak przelacza na gaz to gasnie , a jak sie rozgrzeje dobrze to bez problemu przelacza i lata tylko na tych dyszach to zamulony jest strasznie , ale to idzie do wymiany i mysle o 2,6 mm a wy co na to .
Gdyby mi nie gasl na zimnym silniku to nie bylo do czego sie przyczepic na tych dyszach 2,5 mm na poczatku oczywiscie :-P
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#25 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:04, 31.05.2010

Problem u mnie polega na tym ze na zimnym silniku jak przelacza na gaz to gasnie , a jak sie rozgrzeje dobrze to bez problemu przelacza i lata tylko na tych dyszach to zamulony jest strasznie

Powiedz czy gaśnie jak chodzi na wolnych obrotach czy jak jedziesz? Dysze przy HD344 na 2.6-2.7,przy HD544 2.8.
  • 0

#26 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:27, 31.05.2010

Wiem co masz na myśli. kiedyś dopóki nie poznałem Marka z Modlińskiej nie interesowałem się LPG z czego co i jak, To przez Glinusia, wciągło mnie to. I o to chodzi nie poddawaj się i pamiętaj ty wydałeś kasę na to i masz mieć profi zrobione jak nie to gazownika obciążać kosztami i zrobić mu renomę o negatywnym znaczeniu :mrgreen: koniec OT i w matrixach zrobić dysze na 2,8 i kalibracja mapa i ogień :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#27 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:30, 31.05.2010

Wolek wiem ze najlepiej radzic wymontowac i zmienic gazownika , ale to nie takie proste tymbardziej ze dopiero co mi zamontował .

Jak Ciebie samo kupione spodnie uwierają w jajka to też dalej je nosisz? Idziesz do sklepu i oddajesz, otrzymując zwrot kosztów.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#28 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:34, 31.05.2010

KME Diego nie jest złe,poczekaj na HD544 niech rozwiercą dysze na 2.8 ustawią i pochwal się :ok i na to chwilę nie ma co gdybać.
  • 0

#29 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:01, 31.05.2010

Na HD344 nie powinno gasnąć. Sądzę, że zmiana na Hd544 nie rozwiąże problemu z gaśnięciem zimnego silnika.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#30 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:33, 31.05.2010

Sądzę, że zmiana na Hd544 nie rozwiąże problemu z gaśnięciem zimnego silnika.

Czujnik temp.gazu,reduktora? gazownik musi to sprawdzić.Zdarzają się przypadki,że kleją się "blaszki" w listwie,ale to chyba niemożliwe.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq