XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 21:50, 18.07.2019
Należało by się też przywitać w odpowiednim temacie.
A odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz na forum. Wyszukiwarka w pełni działa.
Geometria turbiny zablokowana, czujniki od turbo, nieszczelny kolektor wydechowy/dolotowy/podcisnienia /intercoler czy nawet fitr paliwa/powietrza itd itd.
Za 48h posty nie na temat zostaną skasowane.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#77
Napisano 23:40, 09.08.2019
K24A3, podmieniony walek ssacy z K20A2, usuniete walki balansowe z pompy oleju, ssacy RBC po portingu, dolot 3,5cala, przepustnica 70mm, wydechowy 4w1 z megaphonem przez maske. Paliwo ze 103oktany i wystrojone na seryjnym kompie z K20A6 na linke. Jakies pytania?
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#78
Napisano 02:40, 10.08.2019
#79
Napisano 09:26, 13.08.2019
#80
Napisano 12:13, 13.08.2019
#81
Napisano 13:02, 13.08.2019
Pewnie z 15-20Km i Niuta mniej
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#82
Napisano 01:02, 25.08.2019
Fajną ma moc (ogólną) przy 3000rpm
Tez chce wałek z K20 i nie ukrywam bałem się ze będzie słabo przed VTEC-kiem a tutaj milo bo prawie cały czas 240NM+
Na trasie spoko i idzie jechać ~60km/h przy seryjnej skrzyni na 6tym biegu bez "czkawki"
P.s. Odnośnie skrzyni
Opanowałeś już strojenie komputera odnośnie skrzyni? Tzn. Tempomat i licznik przy chęci zmiany FD na 4.7?
#83
Napisano 20:37, 25.08.2019
#84
Napisano 15:25, 26.08.2019
Przy zmianie samego FD najłatwiej podłączyć speedohealera i po problemie.
Jak zmienisz np. bebechy na ep3 czy fn2 to nawet hondata nie pomoże, bo dla tsx'a nie ma opcji konfiguracji przełożeń, tylko korektę licznika.
Sended from OnePlus 5T
#85
Napisano 19:35, 04.09.2019
Accord CN2
#86
Napisano 14:44, 05.09.2019
277KM, 290Nm bez otwierania slupka!
K24A3, podmieniony walek ssacy z K20A2, usuniete walki balansowe z pompy oleju, ssacy RBC po portingu, dolot 3,5cala, przepustnica 70mm, wydechowy 4w1 z megaphonem przez maske. Paliwo ze 103oktany i wystrojone na seryjnym kompie z K20A6 na linke. Jakies pytania?
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
ZAJEBIŚCIE ! Musi to jechać nieźle! Gratulacje.
A jakby sam wałek ssący w seryjnym silniku zmienić żeby coś poprawić? I na kompie z 2.4 wystroić? jest sens? wydech chce mieć seryjny cichy za stary już jestem
VTEC na 4500rpm? Kto stroił?
Użytkownik lukasrz edytował ten post 14:47, 05.09.2019
#88
Napisano 19:36, 05.09.2019
#89
Napisano 19:40, 05.09.2019
ZAJEBIŚCIE ! Musi to jechać nieźle! Gratulacje.
A jakby sam wałek ssący w seryjnym silniku zmienić żeby coś poprawić? I na kompie z 2.4 wystroić? jest sens? wydech chce mieć seryjny cichy za stary już jestem
VTEC na 4500rpm? Kto stroił?
A co ma zmienić sam wałek ssący ? 4 KM ?
#90
Napisano 19:43, 05.09.2019
No liczyłem na 2-3 jak będą 4 to gitara. Ssacy plus jakas obróbka dolotu.A co ma zmienić sam wałek ssący ? 4 KM ?
Użytkownik lukasrz edytował ten post 19:43, 05.09.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych