Witam ponownie
accord 1,8is 1999r vi gen
po ustaleniu ostatniej awarii po ktorej honda nie chciala odpalac, nadeszla nastepna.
otoz obroty na luzie na cieplym silniku oscylują, caly czas w przedziale 1500-2200 obrotow. na dodatek wyskoczyl jeszcze checkengine.
jako ze jestem za granica nie bardzo narazie mam jak sprawdzic co to za problem.
Forumowicze co byscie przypuszczali?
filmik ponizej
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:35, 11.12.2016
#2
Napisano 15:28, 11.12.2016
kolego ,bez sczytania błędów to możemy sobie gdybać, może czujnik temperatury, może lewe powietrze, może linka gazu się blokuje w pancerzu, może egr, może przepustnica.
Temperaturę utrzymuje prawidłową?
#3
Napisano 17:56, 11.12.2016
heh, narazie duzo szczegolow nie zdradze, bo sam nie mam dostepu do samochodu, dopiero 17 sobote rano bede wiec napewno odczytam bledy i napisze co wyszlo i bedziemy gdybac
wlasnie sie lekko zdenerwowalem. ostatnio tutaj na forum poruszalem temat ze oddalem samochod do mechanika na wymiane kostki stacyjki, a ten wyminil ja i samochod nnie odpalal.
po wymianie rzekomo swiec i przewod wszytsko bylo juz niby ok.
tu jest link do tego tematu : http://www.accordklu...la/#entry807896
teraz po dwoch tygodniach dowiaduje sie ze samochod przyprowadzil na podworko sam mechanik, i nikt z mojej rodzinki nie pofatygowal sie sprawdzic czy wszystko jest ok. teraz jest bardzo pieknie, bo nie mam pewnosci czy on mi taka przyprowadzil K#$%$^ M#$$. czy ktos ode mnie ja znowu zepsul, Ech zostawic samochod Babom.........
Użytkownik MateuszAcc edytował ten post 18:54, 11.12.2016
#4
Napisano 19:21, 11.12.2016
#5
Napisano 19:42, 11.12.2016
#6
Napisano 19:53, 11.12.2016
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:54, 11.12.2016
#7
Napisano 22:10, 11.12.2016
Ściągasz klemę minusową na 60 sekund, później zakładasz. Zapalasz auto i trzymasz na 3000 obrotów do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury roboczej czyli załączenia wentylatora, A później chwilę na wolnych, wszystko to oczywiście przy wyłączonych odbiornikach typu światła, radio, Klima.
Skąd wziąłeś taką procedurę? O takiej pierwsze słyszę.
Tematy diagnostyki i procedury samoadaptacji są na forum. Proszę poszukać
#8
Napisano 22:26, 11.12.2016
Procedura dotyczy VII gen, wydawało mi się że w VI powinno być podobnie.
#9
Napisano 23:03, 11.12.2016
Odłacz kleme na 10 min. Uruchom silnik.
Niech pracuje aż wentylator zasloczy.
Ecu nauczy sie sam wolnych obrotów.
Powinno być 650obr/min.
#10
Napisano 23:38, 11.12.2016
2 razy powinien się wentylator załączyć, bez żadnego gazowania.Natomiast nauka obrotów raczej nie ma nic wspólnego z checkiem,także bez odczytania błędów nie ma co gdybać
#11
Napisano 11:21, 12.12.2016
Szczerze , raczej krokowiec + Jakiś wężyk musiał puścić od kolektora ... Jak będziesz miał auto koło siebie , odpal i pomacaj ręką kolektor szukając jakichś dziurek w wężykach etc, jak trafisz w odpowiednie miejsce od razu obroty spadną ..
#12
Napisano 11:58, 12.12.2016
Luken, tak samo może być to od temperatury, nie ma co gdybać do póki nie odczyta błędów. Za mało danych jest:-)
#13
Napisano 08:12, 13.12.2016
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#14
Napisano 09:23, 13.12.2016
Seth, bo lubimy się pobawić we wróżbitę MAcieja:-)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych