Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wysokie obroty na luzie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateuszAcc

MateuszAcc
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Adamów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 11.12.2016

Witam ponownie

accord 1,8is 1999r vi gen

po ustaleniu ostatniej awarii po ktorej honda nie chciala odpalac, nadeszla nastepna.

otoz obroty na luzie na cieplym silniku oscylują, caly czas w przedziale 1500-2200 obrotow. na dodatek wyskoczyl jeszcze checkengine.

jako ze jestem za granica nie bardzo narazie mam jak sprawdzic co to za problem.

Forumowicze co byscie przypuszczali???

filmik ponizej


  • 0

#2 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:28, 11.12.2016

kolego ,bez sczytania błędów to możemy sobie gdybać, może czujnik temperatury, może lewe powietrze, może linka gazu się blokuje w pancerzu, może egr, może przepustnica.

Temperaturę utrzymuje prawidłową?


  • 0

#3 MateuszAcc

MateuszAcc
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Adamów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 11.12.2016

heh, narazie duzo szczegolow nie zdradze, bo sam nie mam dostepu do samochodu, dopiero 17 sobote rano bede wiec napewno odczytam bledy i napisze co wyszlo i bedziemy gdybac


wlasnie sie lekko zdenerwowalem. ostatnio tutaj na forum poruszalem temat ze oddalem samochod do mechanika na wymiane kostki stacyjki, a ten wyminil ja i samochod nnie odpalal.
po wymianie rzekomo swiec i przewod wszytsko bylo juz niby ok.

tu jest link do tego tematu : http://www.accordklu...la/#entry807896

teraz po dwoch tygodniach dowiaduje sie ze samochod przyprowadzil na podworko sam mechanik, i nikt z mojej rodzinki nie pofatygowal sie sprawdzic czy wszystko jest ok. teraz jest bardzo pieknie, bo nie mam pewnosci czy on mi taka przyprowadzil K#$%$^ M#$$. czy ktos ode mnie ja znowu zepsul, Ech zostawic samochod Babom.........


Użytkownik MateuszAcc edytował ten post 18:54, 11.12.2016

  • 0

#4 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:21, 11.12.2016

Co do obrotów to może ściągnąć klemę i później nauka wolnych obrotów.
  • 0

#5 MateuszAcc

MateuszAcc
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Adamów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 11.12.2016

Nauka wolnych obrotów pierwsze słyszę. Jak to się robi ?
  • 0

#6 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:53, 11.12.2016

Ściągasz klemę minusową na 60 sekund, później zakładasz. Zapalasz auto i trzymasz na 3000 obrotów do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury roboczej czyli załączenia wentylatora, A później chwilę na wolnych, wszystko to oczywiście przy wyłączonych odbiornikach typu światła, radio, Klima.

Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:54, 11.12.2016

  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:10, 11.12.2016

Ściągasz klemę minusową na 60 sekund, później zakładasz. Zapalasz auto i trzymasz na 3000 obrotów do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury roboczej czyli załączenia wentylatora, A później chwilę na wolnych, wszystko to oczywiście przy wyłączonych odbiornikach typu światła, radio, Klima.


Skąd wziąłeś taką procedurę? O takiej pierwsze słyszę.
Tematy diagnostyki i procedury samoadaptacji są na forum. Proszę poszukać
  • 0

#8 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:26, 11.12.2016

Procedura dotyczy VII gen, wydawało mi się że w VI powinno być podobnie.


  • 0

#9 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:03, 11.12.2016

Odłacz kleme na 10 min.  Uruchom silnik.

Niech pracuje aż wentylator zasloczy.

Ecu nauczy sie sam wolnych obrotów.

Powinno być 650obr/min.


  • 0

#10 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:38, 11.12.2016

2 razy powinien się wentylator załączyć, bez żadnego gazowania.Natomiast nauka obrotów raczej nie ma nic wspólnego z checkiem,także bez odczytania błędów nie ma co gdybać


  • 0

#11 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:21, 12.12.2016

Szczerze , raczej krokowiec + Jakiś wężyk musiał puścić od kolektora ... Jak będziesz miał auto koło siebie , odpal i pomacaj ręką kolektor szukając jakichś dziurek w wężykach etc, jak trafisz w odpowiednie miejsce od razu obroty spadną ..


  • 0

#12 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:58, 12.12.2016

Luken, tak samo może być to od temperatury, nie ma co gdybać do póki nie odczyta błędów. Za mało danych jest:-)


  • 0

#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:12, 13.12.2016

Jaki wogole sens prowadzenia dyskusji w sytuacji kiedy nie wiadomo czego dotyczy check? Po co ustawiac obroty na palacym sie checku ? I tak bedziemy sobie strzelac czemu sie check pali? A moze sonda, a moze wypadanie zaplonow? Moze czujnik polozenia walu? Sonda? Egr? Co prawdopodobienstwo bedziemy szacowac?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:23, 13.12.2016

Seth, bo lubimy się pobawić we wróżbitę MAcieja:-)


  • 0

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:52, 13.12.2016

to zróbmy kącik w stylu - " Wróżby i przepowiednie" :D


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq